SPECJALISTA DS. ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO ORAZ PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ WOBEC DŁUŻNIKÓW ALIMENTACYJNYCH. Piecki oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO ORAZ PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ WOBEC DŁUŻNIKÓW ALIMENTACYJNYCH.
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Piecki (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO ORAZ PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ WOBEC DŁUŻNIKÓW ALIMENTACYJNYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok stażu pracy, doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów komputerowych oraz w pracy z zakresu administracji i finansów publicznychUprawnienia/Umiejętności analitycznego myślenia, pracy w zespole i szybkiej reakcji w zależności od sytuacji
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Piecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piecki
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc w zakresie zaspokojania potrzeb życiowych osób i rodzin będących w trudnej sytuacji bytowej. Wypłacanie zasiłków stałych,gwarantowanych okresowych rodzinnych i celowych rent socjalnych. Opłacanie biletów miesięcznych internatów dla dzieci .
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 27.07.2017
Oferta pracy ważna do: 10.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracą związaną z montażem urządzeń, dobór i wycena potrzebnych urządzeń, kontrola zgodności i terminowości przebiegu prac. Godziny pracy: 07.00 - 15.00. Wynagrodzenie miesięczne: 5000 zł brutto
BURKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zamówień towarów do kuchni, pilnowanie terminów zamówień, dbałość o świeżość produktów, efektywna gospodarka magazynowa.
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2016-10-26 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
zdobywanie i kontakt z dotychczasowym klientem; mile widziane doświadczenie w handlu; mile widziana znajomość j.angielskiego i rosyjskiego
CENTER-PLAST sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jemielnica (opolskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wyrów (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Strzałkowo (wielkopolskie)
rozliczanie kosztów energii cieplnej, zbieranie opinii o oferowanych usługach rozliczeniowych, wprowadzanie i aktualizacja danych do programu , wynagrodzenie zasadnicze + premia
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
hurtowy zakup owoców, budowanie relacji z producentamiwynagrodzenie do uzgodnienia
GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Wierzchucice (kujawsko-pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Księżyno (podlaskie)
kontakty z kontrahentami z rynków wschodnich, szukanie nowych kontrahentów
ITC STEEL CON Sp. z o. o. - 2016-09-02 - Wąchock (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Złotów (wielkopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
zamawianie towarów na magazyn, bieżąca kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-07-31 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych, przyjmowanie reklamacji i zgłaszanie ich do dostawców, realizacja planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych i wykonywanie analiz sprzedaży, wprowadzanie analiz sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu oraz wystawianie faktur sprzedaży w programie "I-HURT" FIRMY "INFOVER"
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych; Przyjmowanie zamówień odKlienta i kompleksową oraz terminową realizację sprzedaży;Samodzielne prowadzenie obsługi procesu wysyłek towarów doKlientów; Tworzenie i ewidencjonowanie dokumentów magazynowychi finansowych w systemie COMARCH; Nawiązywanie i utrzymywaniepozytywnych relacji z Klientami; Pozyskiwanie nowych klientówhurtowych w środowisku Internet. Wspieranie działu zakupów wbieżących działaniach, praca w godz.9-17
CERPOL A. BUBA S.K. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Zgodny
Sklep Ogólnospożywczy Zofia Rochnowska - 2016-06-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie strategii marketingowej firmy-Tworzenie i realizacja polityki promocyjnej firmy oraz projektów marketingowych-Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnych-Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi-Umiejętność obsługi programów graficznych.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-04-18 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami.
Firma Handlowa MICROPRO - 2018-07-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wprowadzanie dokumentów do syst. księgowego, księgowanie dokumentów, prowadzenie i uzgadnianie sald, prowadzenie i uzgadnianie sald - factoring
HEGELMANN TRANSPORTE SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Częstochowa (śląskie)
-wynagrodzenie do uzgodnienia
GREŚKIEWICZ P.H.U. Zdzisław Greśkiewicz - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udział w procesie wyceny i ofertowania, Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych Udział w procesie wyceny i ofertowania. Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych podziałów. Nadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb ZarząduNadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb Zarządu
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-06 - Reńska Wieś (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu do GUS, sprządzanie grafików czasu pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnieniem pracowników.Godziny pracy 7-15
Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, rejestracja i segregacja korespondencji. Wykonywanie wykazów i pokwitowań. Umieszczanie ofert firmy na portalach informacyjnych. Wysyłanie ofert do firm transportowych. Kontrola płatności klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tomisław (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
znajomość tradycyjnych wyrobów cukierniczych Turcji , opracowywanie receptur wyrobów, kontakt z dostawcami z Turcji, obsługa maszyn do produkcji,
Lokman 26 Murat Eskiocak - 2017-09-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Konserwacje i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem według harmonogramu. Bieżące naprawy oraz usuwa awarie urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Montaże oraz wymiany urządzeń klimatyzacyjnych. Zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane części urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Wykonywanie rysunków technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonywanie poleceń pracy zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
praca zgodnie z zawodem
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-03-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż oferty turystycznej
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)