SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli umów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22. maja 2018r. r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - tel. (71) 782-35-18 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00Oferta dostępna w sali E.

Data publikacji: 2018-05-07

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli umów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22. maja 2018r. r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - tel. (71) 782-35-18 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00Oferta dostępna w sali E.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.6. Doswiadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związnaych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzialanych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz zamówień udzialanych na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy. Wymagania dodatkowe 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym.2. Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych, 3. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).4. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole. 5. Bardzo dobra organizacja pracy. 6. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji. 7. Systematyczność i operatywność. 8. Umiejętność poprawnego formułowania pism; 9. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny, - Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia na stanowisku objętym naborem, - Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy na stanowisku objętym naborem, - Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku, - Inne dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.)."

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 09.05.2018

Oferta pracy ważna do: 22.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REKLAMY - od 3 600 PLN

Praca biurowa, Praca w terenie - reklama, obsługa europejskich portali maszyn rolniczych
"AGROHANDLER" Monika Wilczyńska - 2015-11-30 - Sękowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów;- zarządzanie marketingiem i promocją firmy (branża budowlana i nieruchomości);-tworzenie treści na stronę internetową;-stworzenie strategii i zarządzanie wizerunkiem firmy w internecie i mediach społecznościowych.
CIEPŁY DOM F.U.H. SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 800 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w jęz. portugalskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz portugalskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

UDZIELANIE INFORMACJI OBYWATELSKICH, ODBIERANIE POCZTY TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA E-BIURA, PRZEKAZYWANIE SPRAW WG WŁAŚCIWOŚCI, UMAWIANIE KLIENTÓW NA PORADY DO SPECJALISTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓWWYMAGANIA:MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, POŻĄDANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PROGRAMÓW MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKUCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:solidarnekobiety (at) wp.pl
STOWARZYSZENIE SOLIDARNE KOBIETY ZAWSZE - 2017-02-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 800 PLN

- tworzenie materiałów graficznych i prezentacji biznesowych, retusz zdjęć(drobny)- działania marketingowe, digitalowe w sferze marketingu internetowego( obsługa strony internetowej, planowanie i tworzenie treści Facebook, Youtube, instagram, itp.)- współpraca z firmami zewnętrznymi( drukarnie, graficy, agencje reklamowe, gazety, ekipy filmowe)- tworzenie treści reklamowych i artykułów- opracowywanie materiałów marketingowych(katalogi, ulotki, gadżety)
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ORGANIZACJI SZKOLEŃ TECHNICZNYCH - 2 000 - 3 500 PLN

Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie akt osobowych . Sporządzanie wniosków do PUP, PFRON i deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-04-03 - Czudec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 6 500 PLN

Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami, zarządzanie procesem oceny wyników (zarządaznie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menedżerów HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menedżera i innych podmiotów, identyfikowanie usprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW TRANSAKCYJNYCH - od 5 700 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ORŁOWSKI Sp. Jawna - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OPERACYJNYCH - od 5 650 PLN

- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-04 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przyjmowanie i realizacja zamówień; sporządzanie dokumentów sprzedaży; obsługa klientów oraz reklamacji towarów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku uzbeckim i rosyjskim oraz w zakresie rzetelnośći i terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Liza Stara (podlaskie)

OPERATOR RÓWNIARKI - od 2 800 PLN

obsługa równiarki - wynagrodzenie 2800 zł. brutto + do 100 % premii uznaniowej
GRACJAN GRZESIEWICZ "GRZESIEWICZ" ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS STAŻY I OBSŁUGI PROJEKTU UE - od 13 PLN

Wyszukuje i weryfikuje miejsca stażu,Przygotowanie niezbędnych dokumentów,nadzoruje nad przebiegiem stażu,rekrutuje,Prowadzi dokumentację biura projektu orazjego organizacje pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 250 PLN

Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowychw w Państwach Europy Wschodniej i UE; utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; kontrola kierowców, kontrola nad zużywanym paliwem. Wymagania dotyczące kandydata: wykształcenie wyższe; prawo jazdy kat B; obsługa komputera; doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy; znajomość języków obcych j. ukraiński, j. angielski i j. niemiecki w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż cześci i akcesoriów motoryzacyjnych poprzez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS. NADZOROWANIA I ZARZĄDZANIA REALIZACJĄ KONTRAKTU - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lubliniec (śląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w przyg. kart wzorów poduktów, ściąganie i analiza dokumentów od klienta, jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat