SPECJALISTA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM Słupsk oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU
Stanowisko: SPECJALISTA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły oferty zamieszczone są na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty znajdują się na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 24.03.2017
Oferta pracy ważna do: 03.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie robót i wydatków oraz nadzór nad wykonywanymi w pasach drogowych pracami wynikającymi z zawartych umów, przygotowanie dokumentów oraz sprawozdań związanych z usługami na utrzymanie pasów zieleni oraz odbieranie i rozliczanie robót od wykonawców
Urząd Miejski w Policach - 2016-04-08 - Police (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-11-30 - Brzozowiec (lubuskie)
Nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozpoznawanie a analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działąń usprawniających obsługęklientów, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, zakładanie i prowadzenie dolumentacji i ewidencji, prowadzenie rejestrów, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej-kserokopiarka, fax, telefon, komputer, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chorzelów (podkarpackie)
Dbałość, monitoring i rozliczanie podległych biur z realizacji planów i celów sprzedaży.Praca na terenie woj.podlaskiego i mazowieckiego.
KONKRET Sp. zo.o. - 2017-10-05 - Łomża (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentów kadrowych,akt osobowych i umów cywilno-prawnych,przygotowywanie listy płac,prowadzenie ksiązki podatkowej przychodów o rozchodów,ewidencja VAT,Sporzadzanie deklaracji GUS, ZUS US oBSŁUGA PŁATNIKA
KDMET Daniel Kowalski - 2016-09-16 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych,badanie rynku inwestorskiego stolarki okiennej,kontakt z klientem - obsługa i sprzedaż,aktywne pozyskiwanie inwestorów, przedsiębiorców
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Górki Małe (śląskie)
Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Sulechów (lubuskie)
Kompleksowa obsługa klientów biura, udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów, świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń, generowanie deklaracji ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników, prowadzenie akt osobowych.
BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-04-29 - Lublin (lubelskie)
Dowóz towatu samochodem dostawczym, obsługa wózka widłowego, możliwość uzyskania uprawnień do obsługi wózka, pomoc przy produkcji. Praca w godzinach 7-15.00. Wynagrodzenie 1200 zł netto (1/2 etatu)
MULTI - BOX Jerzy Wiciński - 2017-01-10 - Myślenice (małopolskie)
Sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie akt pracowniczych, analiza czasu pracy zatrudnionych osób.
BAZA TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przygotowanie ofert marketingowych, sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, prowadzenie fanpage firmowego, spotkania biznesowe z klientami, sprzedaż telefoniczna , sprzedaż powierzchni banerowych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 12.12.2016 - 11.12.2017Umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Stworzenie koncepcji marketingowej dla rozwoju firmy, aktywne realizowanie wyznaczonych celów.
Bart-Net Bartosz Sikorski - 2016-04-29 - Konin (wielkopolskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów poprzez call center, internetpraca na umowę na czas określony, praca na 1/2 etatu, na jedną zmianęoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
- Zarządzenie Nr 87/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowegow Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-154/16, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.- Ilość wolnych stanowisk: 1,0 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Dbanie o czystość na stanowisku pracy. Naważanie surowców kosmetycznych,przyjmowanie dostaw surowców.
Randstad Polska sp. z o. o. - 2017-03-08 - Michalin (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie wpłat, robienie zakupów
kontakt przez PUP - 2016-08-27 - Kamionka (lubelskie)
koordynowanie procesów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do nawiązania stosunku pracy, sporządzanie umów o prace, redagowanie dokumentów dot. zmian warunków zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac, aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, przygotowywanie zaświadczeń, nadzór nad badaniami profilaktycznymi, uprawnieniami i kwalifikacjami pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS
PRZED.PROD. "KAPITAN NAVI" E.STRAMEK & KARPIŃSKI - 2017-07-28 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka czeskiego lub/i słowackiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-12-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i pakitu MS Office oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa i pozyskiwanie klientów hurtowych; wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą zamówień oraz pracą biura; organizacja pracy własnej; raportowanie wykonanych zadań oraz sprzedaży; ofertowanie; negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)