SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACJI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 220 do 3 864 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadzić sprawy związane z zapewnieniem przewozu dzieci do jednostek oświatowych- przygotowywać dokumentację w sprawie postępowań o zakup materiałów i wyposażenia dla CUW i obsługiwanych jednostek oświatowych,- przygotowywać projekty umów zawieranych w wyniku przeprowadzonych postępowań,przeprowadzać kontrolę merytoryczną faktur,- realizować zadania w ramach projektów unijnych i budżetów obywatelskich,- prowadzić zagadnienia zwiazane z funkcjonowaniem administracyjno- technicznym siedziby CUW Katowice- przeprowadzać merytoryczną kontrolę realizacji umów w zakresie obsługi budynkuGodziny pracy: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2021-05-10
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 27, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadzić sprawy związane z zapewnieniem przewozu dzieci do jednostek oświatowych- przygotowywać dokumentację w sprawie postępowań o zakup materiałów i wyposażenia dla CUW i obsługiwanych jednostek oświatowych,- przygotowywać projekty umów zawieranych w wyniku przeprowadzonych postępowań,przeprowadzać kontrolę merytoryczną faktur,- realizować zadania w ramach projektów unijnych i budżetów obywatelskich,- prowadzić zagadnienia zwiazane z funkcjonowaniem administracyjno- technicznym siedziby CUW Katowice- przeprowadzać merytoryczną kontrolę realizacji umów w zakresie obsługi budynkuGodziny pracy: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 220 do 3 864 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3220 -3864 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 01.06.2021 r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 220 do 3 864 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie: średnie lub wyższe umożliwiające pracę na tym stanowisku- Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę), przy wykształceniu wyższym ( umowa o pracę) 4 lata pracy- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,- znajomość ustawy o finansach publicznych i zasad rachunkowości w jednostkach samorządowych, ustawy KPA,ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo oświatowe,- obsługa poczty elektronicznej,- umiejętność pracy w środowisku MS Office- mile widziane doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 9542223043
danePracodawcy_regon: 271521223
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Graniczna 27, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 20.05.2021r. do 15.30Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 20.05.2021r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2021
Data dodania oferty pracy: 10.05.2021
Oferta pracy ważna do: 20.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?77b6ca6cf1cb13b7ea3232f509c5b2d1
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa księgowa w zakresie rachunkowości podatkowej podmiotów gospodarczych roliczających się na podstawie KPiR i ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie (rachunkowość, finanse, księgowość); dwa lata doświadczenia; komunikatywna znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy jako księgowa; zakres obowiązków: uzgadnianie rozrachunków; zaksięgowanie faktur; zatwierdzanie bilansów; sporządzanie deklaracji VAT; przygotowywanie płatności; obsługa programów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Derksen Polska Sp. z o.o - 2019-04-18 - Gliwice (śląskie)
- przeglądy BHP u klinetów firmy- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych- prowadzenie dokumentacji BHP
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2020-01-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w biurze, sporządzanie wycen i ofert, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2020-09-14 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie rejestru umów, załatwianie skarg i wniosków złożonych na piśmie, opracowywanie projektów umów z zakresu świadczeń medycznych.
KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie - 2021-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert
Centrum Sobiech Wioletta Sobiech - 2019-02-15 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktu firmy, przygotoiwywanie oferty, obsługa klientów indywidualnych
DA CUCINA Krzysztof Suski, Remigiusz Zygalski s.c. - 2020-02-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2017-07-05 - Głuchołazy (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych, realizacje zamówień, obsługa klienta zagranicznego
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-13 - Wiechlice (lubuskie)
- Realizacja strategii sprzedaży. Udzielanie klientom informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę. Rozwiązywanie problemów operacyjnych klientów. Realizowanie wyznaczonych celów. Prowadzenie korespondencji z przewoźnikami. Bieżąca obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy.- Godziny pracy: 7:00-15:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00.
GRUPA ZNATURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-09 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac biurowych zleconych przez przełożonego, koordynacja w zakresie procesów związanych z obsługą floty trans, sprzętu, obliczanie czasu pracy kierowców, zbieranie danych, analiza, raportowanie problemów w transporcie, inne prace administracyjne
ARWENT Marek Toborowicz - 2020-08-10 - Zawiercie (śląskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2020-08-28 - Dębica (podkarpackie)
w/g stanowiska
CENTRUM JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA DZIECI HELEN DORON - 2018-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
· pozyskiwanie nowych klientów · opieka nad obecnymi klientami firmy na rynkach zagranicznych, · aktywna sprzedaż i budowanie trwałych relacji biznesowych, · realizacja celów sprzedażowych i koordynacja obsługi zamówień eksportowych · współudział w obsłudze logistycznej oraz dokumentacji związanej z procesem sprzedaży · analiza raportów sprzedażowych i monitorowanie podległych rynków, · dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2020-04-17 - Ksawerów (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie lub doświadczenie związane z animacją kultury, marketingiem i/lub reklamą.Pozyskiwanie środków na finansowanie działalności statutowej.
Fundacja Trzy Talenty - 2016-07-29 - Lubartów (lubelskie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-04-03 - Bytom (śląskie)
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; • prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; • potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej;• prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; • koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych;
GLOBAL LABOUR SERVICE SP. Z O. O. - 2021-03-10 - Żory (śląskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługatelefonów, teleksów i telefaksów; przedkładanie pism ikorespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywaniekorespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie sięróżnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługakserokopiarki; prowadzenie grafiku konferencji i spotkańkierownictwa, dbanie o porządek biura obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Częstochowa (śląskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- udział w imprezach: targi, wystawy, konferencje, eventy branżowe (obsługa stoiska),-przygotowanie umów wydawniczych dot. reklam, wystaw,-nadzór nad przygotowaniem reklam w czasopismach i innych wydawnictwach.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa biura ruchu turystycznego, polisy ubezpieczeniowe,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Chorzów (śląskie)
- przygotowanie w języku ukraińskim autorskich prac w zakresie sprzedaży produktów i usług internetowych- opracowanie i wdrożenie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy- kreowanie rozpoznawalności marki na rynku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Poznań (wielkopolskie)