SPECJALISTA TECHNOLOG-KONSTRUKTOR Dęblin oferta pracy WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA TECHNOLOG-KONSTRUKTOR
Wynagrodzenie: 3 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie dokumentacji technicznej- nadzór i optymalizacja procesów produkcyjnych- rekomendowanie nowych wzorów produktowych- kosztorysowanie konstrukcji spawanychnadzór nad wyposażeniem technicznym i pomiarowym
Data publikacji: 2015-11-17
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie dokumentacji technicznej- nadzór i optymalizacja procesów produkcyjnych- rekomendowanie nowych wzorów produktowych- kosztorysowanie konstrukcji spawanychnadzór nad wyposażeniem technicznym i pomiarowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TECHNOLOG-KONSTRUKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Auto CAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość Solid Works, Excel, doświadczenie na podobnym stanowisku 5 lat
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Dęblin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dęblin
Ulica pracodawcy: 15 Pułku Piechoty " Wilków"
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2015-12-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Więcej informacji w BIP na stronie szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z klientem rosyjskojęzycznym, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na pytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych, realizowanie zamówień klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-01-27 - Zawiercie (śląskie)
Kontakt z klientem, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wystawianie faktur.
PHU "DORMAX" D. Klemczak - 2018-03-21 - Opalenica (wielkopolskie)
j.w.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Gąsowski - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu, maszyn i urządzeń budowlanych, nadzór nad produkcją pomocniczą dla poszczególnych budów, rozdysponowanie na budowy materiałów i sprzętu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE STRYKOWSKI SPÓŁKA Z O .O, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-05 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca na stanowisku frezer. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe.
ZBYSZEK Zakład Usług Ślusarskich i Mechanicznych - 2016-11-28 - Kartoszyno (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
specjalista ds. eksportu i handlu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola jakości platformy e-commerce do sprzedaży video w sieci (kontrola jakości, testowanie manualne)
CLEENG SP.Z O.O. - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie zebrań i udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych-sporządzanie należnej dokumentacji w tym zakresie; rozliczanie remontów wyk. w budynkach wspólnot mieszkan. ; wystawianie rachunków za wykonane remonty; prowadzenie całokształtu spraw związanych z adaptacjami pomieszczeń wspólnych; sporządzanie wniosków o dofinansowanie remontów budynków wspólnot mieszkaniowych
Zakład Budynków Komunalnych IV Sp. z o.o. w Olsztynie - 2017-11-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
planowanie procesu produkcji; wprowadzanie zleceń do systemu; tworzenie programów produkcyjnych
RPC BEBO POLSKA SP. Z O. O. - 2015-11-23 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Ławy (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe - cukiernik, min. 2 lata doświadczenia na stanowisku cukiernika, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Zakres czynności: przygotowywanie ciast i deserów, podejmowanie inicjatyw we wprowadzaniu nowych rozwiązań kulinarnych, racjonalne gospodarowanie towarem, zapewnienie wysokiej jakości produktów. Kontakt e-mailowy z pracodawcą: m.osinska (at) lilicaffe.pl. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
LILI CAFFE ANITA KALYCIOK - 2016-03-08 - Rybnik (śląskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej i organizacyjnej, sporządzanie planów i rozliczeń finansowych poszczegolnych zadań, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań merytorycznych projektów zwiazanych z organizacją zadań dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja, rekrutacja kandydatów na wskazane stanowiska, monitorowanie procesu rekrutacji.
Gremi Personal - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)