SPECJALISTA (J. ANG.), K/M Warszawa oferta pracy Instytut Przemysłu Organicznego
Stanowisko: SPECJALISTA (J. ANG.), K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Instytut Przemysłu Organicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Premia kwartalna, nagroda roczna, pakiet medyczny, "grusza"
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA (J. ANG.), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Sekretarka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja/ekonomia. Umiejętności: dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność. Uprawnienia: ukończony kurs na sekretarkę/asystentkę biura. Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu dyrektora i pozostałych członków kierownictwa Instytutu. Prowadzenie spraw związanych z korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną. Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpraca z działami i zakładami. Organizacja i obsługa spotkań oraz wyjazdów służbowych kierownictwa Instytutu. Wykonywanie prac biurowych na potrzeby kierownictwa Instytutu i Rady Naukowej.Zgłoszenia: CV na adres: glowacka (at) ipo.waw.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Instytut Przemysłu Organicznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Annopol
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 04.07.2018
Oferta pracy ważna do: 15.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)
wykszałcenie średnie, staż pracy min. 6 m-cy na stanowisku specjalista ds reklamy, prawo jazd kat. B, kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosownych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zkupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Słupno (mazowieckie)
prace związane z obsługą pojazdów, prowadzenie dokumentacji związanych z pracą kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym, zapewnienie szkoleń rodzinom zastępczym, pomoc i wsparcie osobom sprawującym pieczę, ocena okresowa dzieci, itp.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE - 2018-02-08 - Wieliczka (małopolskie)
SERWIS I KONSERWACJA INSTALACJI KLIMATYZACYJNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :GOODYEAR DĘBICA
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-prowadzenie nadzoru przyrodniczego i ochrony środowiska na budowie,-przygotowywanie sprawozdań,sporządzanie pism dot.powyższego zakresu,-wsparcie zespołu Inżyniera Kontraktu w działaniach techniczno-administracyjnych
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2015-12-01 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Obsługa dokumentacji i programów przewozowych
Arriva Sp. z o.o. Oddział Bielsku Podlaski - 2016-09-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Lubraniec (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz telefoniczna sprzedaż produktów firmy - umowy abonentowe dla firm BIG (biuro Informacji Gospodarczej), jedna zmiana, umowa o pracę.
OVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
STANPOL - Stanisław Kozik - 2016-01-13 - Radom (mazowieckie)
doradca klienta w agencji bankowejsprzedaż produktów kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
koordynowanie procesów realizacji zobowiązańz klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów.umowa na zastępstwo
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bieruń (śląskie)
sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń, prowadzenie ewidencji sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy i jej partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta - przyjmowanie zamówień, uzgadnianie terminów i obsługa reklamacji, wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowych
"CIECH" Spółka Akcyjna - 2016-05-20 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
udzielanie pomocy i wspracia rodzinom zastępczym, zapewnienie dostepu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-09-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
nadzór nad procesem produkcyjnym (mięsnym), planowanie produkcji, zamawianie mięsa i dodatków
LAMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i nadzór pracy własnej oraz zespołu, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, kontrola terminowości i jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Siedlce (mazowieckie)