SPECJALISTA DS.ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Giżycko oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: 5 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie nadzoru technicznego nad zespołem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych,- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,- nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych zna zasobie,- sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 8A, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zespołem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych,- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,- nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych zna zasobie,- sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 07:30 do 15:30 kontakt z pracodawcą: telefoniczny: 223794599, e-mail: hr (at) amwkwatera.plSystem i rozkład czasu pracy: ruchomy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: nieruchomości, budownictwo, zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek wykształcenia: nieruchomości, budownictwo, zarządzanieDoświadczenie zawodowe: min. 3 lataUmiejętności/uprawnienia: uprawnienia budowlane z aktualnym wpisem do Izby, pakiet Ms Office (Word, Excel, Outlock), NORMA PRO, prawo jazy kat. B
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Moniuszki 8A, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 8A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d50e2e80bd84fb1769cc0ebcd13f112
Podobne oferty pracy
Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami droga mailową i telefoniczną dot. zakupu biletów lotniczych oraz wsparcie poczas podróży.
WNS Global Services (UK) Ltd. - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska - operaty wodnoprawne, oceny oddziaływania na środowisko) itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2019-07-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe: handel, doświadczenie w sprzedaży. Budowanie własnego portfela ofert, pozyskiwanie ofert kupna/sprzedaży/najmu nieruchomości, prezentacja nieruchomości klientom. Praca w Czerwionce-Leszczynach, Orzeszu oraz Żorach. Kontakt z pracodawcą osobisty.
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
- Poszukiwania kandydatów do pracy na stanowisku kierowca samochodu ciężarowego, - Szkolenie kierowców ( w języku ukraińskim),- Tłumaczenie dokumentów kadrowych kadrowych na język ukraiński,- Kontakt z pracownikami w języku ukraińskim oraz rosyjskim,- koordynacja procesu wyrabiania angielskich wiz
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Zielona Góra (lubuskie)
- weryfikacja dokumentacji geodezyjnej przekazywanej do wojskowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,- bieżąca aktualizacja bazy danych prowadzonych w programie EWMAPA,- udostępnianie na wniosek wykonawców prac geodezyjnych danych z zasobu ośrodka,- opracowywanie dokumentacji niejawnej do klauzuli tajne,- wysokość wynagrodzenie + 12% premii + dodatek na staż za wysługę,- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-10-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, specjalność kadry, min. 3 letni staż pracy, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kandydat powinien posiadać zaświadczenia o ukończeniu szkoleń z zakresu prawa pracy, potwierdzenie stażu pracy na wymaganym stanowisku. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KINGSTAL PRECYZYJNA OBRÓBKA METALI SYLWIA BULENDA - 2018-01-23 - Świerklany Górne (śląskie)
Polerowanie powłok samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 07 sierpnia 2017 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-12/17. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu..- Sąd dysponuje 1 wolnym stanowiskiem pracy w grupie urzędnicy (stanowisko: specjalista ds. inwestycji i remontów).- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi /pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie,- uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Praca: 7:30-15:30.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: wrzesień / październik 2017 r.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
rejestrowanie i przyjmowanie zleceń, sporządzanie planu produkcyjnego, analiza dokumentacji technicznej, obsługa magazynowo - sprzedażowa
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe SCANBET SP. Z O.O. - 2016-07-19 - Chociwel (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stazu.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie ofert handlowych, sporządzanie faktur, współpraca z produkcją i transportem
P.P.H. EURO-TECH - 2016-05-13 - Barłogi (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wola Zambrowska (podlaskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, kontakt z klientem biznesowym, przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji, współpraca z firmami produkcyjnymi
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Gdańsk (pomorskie)
Praca związana z przerobem owoców na linii produkcyjnej
MATERNE-POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-24 - Łopatki (lubelskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl --> zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:1) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;2) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;3) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;4) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.5) W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Praca w godz.: 7:30-15:30.- Miejsce wykonywania pracy: IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Sosnowcu.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-09-09 - Sosnowiec (śląskie)
wykształcenie wyższe, umiejętności - komunikatywność, suminność, dobra znjomość pakietu MS Office, praktyczna znjomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków wtym VAT, CIT, PCC, umijętność analitycznego myślenia.Ogólny zakres obowiązków: - kontrola zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont księgowych;- weryfikacja i księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu;- obsługa rozrachunków- dokonywanie przelewów bankowych, kompensat, umów przekazu;- księgowanie innych dokumentów m.in. umów leasingu tzw. przekształconego, list płac;- dokonywanie rozliczeń międzyokresowych zgodnie z zasadami wewnętrznym spółki; - prowadzenie korespondencji oraz współpraca z kontrahentami i komórkami merytorycznymi w Spółce;- współpraca w zakresie windykacji należności z wyznaczoną w Spółce komórką;- przygotowanie, weryfikacja ewidencji aktywów trwałych;- weryfikacja dokumentów dotyczących importu, eksportu, obrotu wewnątrzwspólnotowego;- przygotowywanie rejestrów i deklaracji VAT, VAT-UE, podatku akcyzowego;- itp.
"BLENDING" SP. Z O. O. - 2019-03-01 - Zduny (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
• budowanie długofalowych relacji handlowych • Przygotowywanie ofert handlowych • Prowadzenie negocjacji handlowych • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Bardzo dobra organizacja pracy • Zaangażowanie i determinacja • Terminowość, rzetelność oraz dbałość o szczegóły
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SIMI" SIEMIANOWSKI ANDRZEJ - 2019-10-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie w ramach zawartego porozumienia (MOW), zachęcanie inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu przedsiębiorczości.
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
praca przy obsłudze, budowaniu relacji i pozyskiwaniu klientów zagranicznych.Oferujemy:- Praca biurowa w Chełmku ( małopolskie)- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja- Umowa o pracęOczekujemy:- biegła znajomość jeżyka angielskiego i niemieckiego- biegła znajomość obsługi komputera- zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami- Dyspozycyjność ( firma prezentuje się na targach krajowych i międzynarodowych, obecnie jest to ok 20 dni w roku) Osoby zainteresowane szczegółami proszę o bezpośredni kontakt pod numerem telefonu: 694733472
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Chełmek (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)
Organizacja miejsca pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- przenoszenie mebli- zabezpieczenie pomieszczeń folią ochronną- szpachlowanie- malowanie- montaż armatury- montaż gniazd i włączników- kładzenie glazury
BUILDING ASSISTANCE Zbigniew Lekarczyk - 2019-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Działania marketingowe i handlowe dot. hotelu. Praca w godz. 7-15, na umowę o pracę na okres probny, po okr. próbnym umowa stała.
Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu - 2019-09-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień, bieżący kontakt z klientami, planowanie logistyki dostaw, dbanie o poprawność dokumentacji oraz prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2018-06-12 - Wola Rafałowska (mazowieckie)