SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Kluczbork oferta pracy FAMEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Firma Famel sp. z o.o. zajmuje się kompleksową dostawą materiałów dla instalatorów i inwestorów z branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej. Wyróżnia nas zespół dobrze umotywowanych pracowników żądnych osiągnięcia sukcesu na lokalnym rynku, gotowych sprostać każdemu zadaniu w ramach swojej działalności. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:SPECJALISTA DS. ZAKUPÓWOpis stanowiska:- składanie zamówień do dostawców,- ewidencjonowanie dostaw, zaopatrzenia oddziałów,- prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów,- utrzymanie stanów min i max towarów,- negocjacje warunków zakupowych u dostawców.Oferujemy:- możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji handlowych i produktowych,- motywujący system wynagrodzenia,- duże możliwości rozwoju zawodowego,- przyjazną atmosferę,- nie korporacyjność,- atrakcyjną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o uznanej pozycji na rynku.Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, druga umowa o pracę na czas określony i trzecia umowa o pracę na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2020-11-27
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: FAMEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BYCZYŃSKA 120A, 46-203 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Firma Famel sp. z o.o. zajmuje się kompleksową dostawą materiałów dla instalatorów i inwestorów z branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej. Wyróżnia nas zespół dobrze umotywowanych pracowników żądnych osiągnięcia sukcesu na lokalnym rynku, gotowych sprostać każdemu zadaniu w ramach swojej działalności. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:SPECJALISTA DS. ZAKUPÓWOpis stanowiska:- składanie zamówień do dostawców,- ewidencjonowanie dostaw, zaopatrzenia oddziałów,- prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów,- utrzymanie stanów min i max towarów,- negocjacje warunków zakupowych u dostawców.Oferujemy:- możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji handlowych i produktowych,- motywujący system wynagrodzenia,- duże możliwości rozwoju zawodowego,- przyjazną atmosferę,- nie korporacyjność,- atrakcyjną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o uznanej pozycji na rynku.Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, druga umowa o pracę na czas określony i trzecia umowa o pracę na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- bardzo dobra ocena z matematyki na świadectwie,- łatwość w nawiązywaniu kontaktów (komunikatywność),- sprawna obsługa komputera i programów MS Office,- kultura osobista,- otwartość na zdobywanie wiedzy i nabieranie doświadczenia,- zdolności szybkiego podejmowania decyzji.
Nazwa pracodawcy:
FAMEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7511646072
danePracodawcy_regon: 53239776400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
BYCZYŃSKA 120A, 46-203 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV+ list motywacyjny) w terminie do 31.12.2020r. na adres mailowy: praca (at) famel.com.plDo składanych oferty należy dołączyć klauzulę o ochronie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965619
Ulica pracodawcy: BYCZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 120A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332301
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2e7d7b411afe31bcafbf48c2ba2041a
Podobne oferty pracy
Komplementacja zamówień.Przygotowanie do wysyłki.Odbiór z maszyny sortującej.Praca od pon-pt w godz.12.30-21.00
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-14 - Raszyn (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Ruszowice (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Poznań (wielkopolskie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie i realizowanie procesu zamówień w firmie
EUROPEX SP. Z O.O STANISZCZE MAŁE - 2019-02-13 - Staniszcze Małe (opolskie)
sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i wdrażaniem technologii produkcji
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Leszno (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny i emailowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i ich profesjonalnej obsługi, biznesowe podejście do powierzonych zadań, umiejętność negocjacji i samodzielność w działaniu, zaangażowanie w pracy i nastawienie na wynik, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, nawiązywanie z nowymi oraz utrzymywanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, sporządzenie oferty dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, negocjowanie warunków umów handlowych, przygotowanie zleceń do produkcji oraz ich nadzór, praca w biurze w stałych godzinach pracy, dbanie o wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2019-06-06 - Gliwice (śląskie)
korespondencja z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Stare Babice (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Zduny (wielkopolskie)
- współpraca z głównym księgowym w zakresie prowadzenia ewidencji księgowej i prawidłowości rozliczeń podatkowych, - dekretacja dokumentów oraz ich księgowanie w systemie SAP,- okresowa kontrola sald kont księgowych,- udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych,- raportowanie na potrzeby wewnętrzne Spółki i Grupy oraz sporządzanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych, w tym do GUS i NBP,- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych informacji finansowo-księgowych,- przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatek od nieruchomości i pozostałe podatki),- kontakty z bankami i instytucjami zewnętrznymi,- sporządzanie dodatkowych raportów i analiz zgodnie z potrzebami Spółki,- stałe usprawnianie i optymalizacja procesów księgowych we współpracy z głównym księgowym.
AUSTRIA JUICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-01 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Żuromin (mazowieckie)
wg programu stażusprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zawiercie (śląskie)
Według zawodu
Zespół Szkół w Grabiku - 2017-02-20 - Grabik (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie sprzętu zgodnie ze specyfikacjami, asygnatami; prowadzenie ewidencji magazynowej; systematyczne sprawdzanie zapasów magazynowych pod względem jakościowym i ilościowym.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-04-24 - Gdynia (pomorskie)
W/g zawodu.
ECOBLACK S.C. - 2019-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Obsługa klienta, indywidualne negocjacje, wycena i sprzedaż towaru,
Tempus Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Płock (mazowieckie)
wymagana wiedza z zakresu elektrotechniki i mechanikiumiejętność obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej oraz maszyn CNCbrak przeciwwskazań do pracy na wysokościmile widziane doświadczenie w pracy w dziale utrzymania ruchuBieżące serwisowanie oraz montaż maszyn i urządzeń na terenie zakładu, prowadzenie dokumentacji z prowadzonych prac.3 zmiany: 7-15, 15-23, 23-7wynagrodzenie: 17 zł brutto/h
Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o. - 2019-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych na portalach internetowych firmy, budowanie bazy klientów, budowanie dobrych relacji z klientami, współtworzenie oferty firmy.
LukasMedia Spółka z ograniczną odpowiedzialnością - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji techniczno - technologicznej, kontrola parametrów procesu oraz jakości wyrobów, opracowywanie i weryfikacja norm zużycia surowców i materiałów.
"GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-27 - Jasło (podkarpackie)
tworzenie strategii dla klientów i doradztwo w kwestiach związanych z technicznym SEO,analizowanie stron internetowych z technicznego punktu widzenia SEO,tworzenie wytycznych technicznego SEO dla zespołów deweloperskich i monitorowanie ich wdrożenia,przygotowywanie wstępnych analiz i propozycji dla potencjalnych klientów, praca w godz. 8-16.Kontakt z pracodawcą: katarzyna (at) onely.com
Onely Sp. z o.o. - 2019-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów wskazane w art. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. U. z 2015 r. Nr 162, poz. 1418):1.Pełna zdolność do czynności prawnych.2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. ukończenie wyższych studiów z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu pedagogiki uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej,8. posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOgólny zakres obowiązków: Opracowywanie opinii pedagogicznej do spraw rodzinnych i karnych, diagnoza pedagogiczna
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds bezpieczeństwa.Optymizacja systemu bezpieczeństwa.Konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego.Wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, ustalanie warunków spółpracy z firmami ze Wschodu
"KRIM PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)