SPECJALISTA DS. WINDYKACJI Stargard Szczeciński oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim

Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.

Data publikacji: 2015-11-27

Lokalizacja: Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Os. Zachód A/7, 73-100 Stargard Szczeciński, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard Szczeciński

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard Szczeciński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
min. 5 lat doświadczenia w pracy, w tym min. 2 lata w widykacji

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność prowadzenia rozmów z " trudnymi interesantami"

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wiedza merytoryczna z zakresu rachunkowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów finansowo-księgowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi komputera, Ms Office, szczególnie Excel

Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim

Adres pracodawcy:
Os. Zachód A/7, 73-100 Stargard Szczeciński, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o składanie dokumentów (CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia, kserokopie dokumentów potwierdzających staż zawodowy, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach prowadzonego naboru, oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych) na adres : Spółdzielnia Mieszkaniowa, Os. Zachód A/7, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. 110, I piętro z dopiskiem ,,Konkurs na Specjalistę ds. windykacji " w terminie do dnia 18.12.2015r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: stargardzki

Gmina pracodawcy: Stargard Szczeciński

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stargard Szczeciński

Ulica pracodawcy: Os. Zachód

Numer budynku pracodawcy: A

Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 27.11.2015

Oferta pracy ważna do: 18.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA JAKOŚCI ŚWIEC (Z) - do 2 500 PLN

Specjalista ds. utrzymania jakości świec
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Żabno (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - do 11,01 PLN

czynności magazynowe, obsluga wózka widłowego czołowego
GP PEOPLE - 2016-04-07 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

Praca jako specjalista ds. zamówień publicznych
NADLEŚNICTWO DUROWO - 2016-11-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów dźwiganie ciężkich elementów np. silników samochodowych
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-04-07 - Zielonki (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 775 - 4 211 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 500 PLN

Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU WEWNĘTRZNEGO - od 1 950 PLN

obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 250 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z potwierdzonymi klientami, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Świdnik (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI. - 3 000 - 4 000 PLN

Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie na kontach, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola prawidłowości sporządzania raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z zakupami usług, towarów, środków trwałych etc., windykacja i analiza kont rozrachunkowych dostawców i odbiorców krajowych, czynne uczestnictwo w przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu i banków, prowadzenie ewidencji kasowej w zastępstwie.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA SPAWALNIK - od 3 500 PLN

Organizowanie i nadzorowanie prac spawalniczych zgodnie z kompetencjami wymaganymi w EN ISO14731. Tworzenie harmonogramu prac i utrzymanie terminów. Dokumentowanie procesu.
MOSTOSTAL SIEDLCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-07-21 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - ASYSTENT D/S SPRZEDAŻY - do 2 400 PLN

-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

OPERATOR DEFEKTOSKOPU - od 3 000 PLN

Sprawdzanie poziomu i stężenia cieczy hartującej (1 x na początku każdej roboczej zmiany oraz przy każdym przezbrojeniu) – w razie potrzeby uzupełnianie płynów w celu osiągnięcia wymaganego poziomu/stężenia.Wybór i instalacja odpowiedniego wzbudnika do hartowania wymaganego detalu.Wybór odpowiedniego programu hartowania.Wykonywanie próbki do zwolnienia produkcji – hartowanie, cięcie, pomiary KJ.Wprowadzanie korekt wysokości wzbudnika w stosunku do hartowanego detalu na wzór kart technologicznych – jeżeli wymagane.Programowanie znakowarki, dobór odpowiedniego programu i oznaczeń pod dany detal, znakowanie detalu zgodnie z przyjętą metodologią, kontrola jakości znakowania.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Zgodnie z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grajewo (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

promowanie firmy, prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)

SPECJALISTA Z JĘZYKIEM SZWEDZKIM - od 5 000 PLN

Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 850 - 2 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI I BUDOWNICTWA - od 5 800 PLN

Koordynowanie i kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem, wymaganiami prawa budowlanego i ustalonym harmonogramem czasowym oraz standardami jakościowymi, nadzorowanie jakości prowadzonych prac i egzekwowanie prawidłości ich wykonywania, weryfikacja projektów inwestycyjnych w zakresie możliwości ich realizacji, weryfikacja opłacalności rozwiązań projektowych i technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji prac, znajomość procedur zwiazanych z zamówieniami publicznymi. Umowa o pracę na początek na czas określony 6 mcy, docelowo na czas nieokreślony.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI - od 2 344,52 PLN

POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat