SPECJALISTA DS. WETERYNARII M/K Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WETERYNARII M/K
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-09-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WETERYNARII M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: weterynaryjny kontroler sanitarny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 20.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Weterynaryjny kontroler sanitarny (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, kierunek/specjalność: weterynaria, 5 lat doświadczenia, znajomość języka angielskiego i arabskiego mile widziana, zakres obowiązków: kontrola weterynaryjna, doradztwo, wypełnianie dokumentacji medycznej. Praca w godzinach: 9-17.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: weterynaryjny kontroler sanitarny
Data dodania oferty pracy: 30.09.2016
Oferta pracy ważna do: 27.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, przygotowanie ofert, dokumentacji eksportowej, organizowanie transportu
FORTADOR K.A.TRACZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-26 - Sękocin Stary (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Strzegom (dolnośląskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
Układanie, naprawa, rozbieranie, wykańczanie powierzchni brukowych, ustalanie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów, zabezpieczanie i oznakowanie miejsca robót, kontrolowanie procesu wykonywania nawierzchni brukowej, konserwacja sprzętu. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 6-18 na dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Żółwin (mazowieckie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracowniczych. Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich. Nadzór nad badaniami lekarskimi. Ewidencja czasu pracy pracowników.
DAM-BUD Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bolesław (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Tczew (pomorskie)
zbieranie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów, dokonywanie zakupów, rozliczanie należności
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń z ofertami pracy; Preselekcja i rekruatcja naowych pracowników;Prowadzenie dokumentacji; Opieka nad pracownikami w fabryce u Klienta;Wspieranie przy szkoleniach adaptacyjnych;Współpraca z Urzędem Pracy i Urzędem Wojewódzkimm;Bieżąca obsługa pracowników;Kontrola ważaności terminów wiz i prowadzenie raportu;Wypełnienie i składanie oświadczeń w Urzędzie Pracy;Wypełniani i składanie wniosków o pozwolenie na pobyt czasowy pracowników i prowadzenie raportu;Otrzymywanie informacji od Starosty Urzędu Pracy;Otrzymywanie zezewoleń na pracę cudzoziemców.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Szwajcarska,
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozpoznanie rynku i analiza potrzeb klientów, nawiązywanie bezrpośrednikch relacji z klientami, kształtowanie działałań usprawniających obsługe klientów, przygotowywanie ofert handlowych, budowanei pozytywnego wizerunku firmy, udział w konferencjach, targach.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Żabno (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, załatwianie spraw dot. ruchu kadr, warunków pracy i płacy, czasu pracy oraz świadczeń pracowniczych, planowanie i organizacja szkoleń, nadzór nad dokumentacją prawną i organizacyjną, prowadzenie spraw dot. gospodarki nieruchomościami i wyposażenia, przygotowywanie danych do budżetowania oraz prognozowanie kosztów wynagrodzeń i rezerw, obsługa zintegrowanego systemu komputerowego
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-30 - Nowy Dwór (pomorskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
zbieranie towaru za pomocą wózków widłowych, kompletacja zamówień, pakowanie towarów, rozkładanie towaru na regały - ręcznie i przy użyciu wózków widłowych
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
-pozyskiwanie nowych klientów, kontakty telefoniczne, mailowe z potencjalnymi klientami, praca w programie CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Lublin (lubelskie)
wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, zawieranie umów, realizacja kontraktów w Rosji i na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Obowiązki służby BHP
SECURA sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zdzieszowice (opolskie)
kierowanie pojazdem po terenie UE oraz krajach Europy i Wschodnich
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, alaniza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedażyOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, zarejestrowanych tylko i wyłącznie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej. Rodzaj wyk. pracy: realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów, bieżąca obsługa. Miejsce wyk. pracy: ul. Kwiatkowskiego 8, 39-400 Tarnobrzeg. Praca w godzinach: od 9:00 do 17:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków ze znajomością kuchni ukraińskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Gliczarów Dolny (małopolskie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Olkusz (małopolskie)