SPECJALISTA DS. URUCHOMIENIA SYSTEMÓW STEROWANIA Ostrów Wielkopolski oferta pracy Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. URUCHOMIENIA SYSTEMÓW STEROWANIA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (automatyka, robotyka, elektrotechnika, elektronika),znajomość podstawowych zagadnień automatyki przemysłowej, umiejętność czytania i posługiwania się dokumentacją techniczną elektryczną,znajomość zasad montażu szaf sterowniczych oraz kompletacji AKPiA,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji / DTR,mile widziane uprawnienia SEPpraca również w delegacji

Data publikacji: 2020-07-20

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krotoszyńska 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (automatyka, robotyka, elektrotechnika, elektronika),znajomość podstawowych zagadnień automatyki przemysłowej, umiejętność czytania i posługiwania się dokumentacją techniczną elektryczną,znajomość zasad montażu szaf sterowniczych oraz kompletacji AKPiA,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji / DTR,mile widziane uprawnienia SEPpraca również w delegacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. URUCHOMIENIA SYSTEMÓW STEROWANIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3017

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
monter-elektronik - układy elektroniczne automatyki przemysłowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Monter-elektronik - układy elektroniczne automatyki przemysłowej

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
czytanie dokumentacji technicznych, również w języku angielskim

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: elektryka, elektronika i automatyka przemysłowa

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość automatyki przemysłowej

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki

danePracodawcy_nip: 6222582359

danePracodawcy_regon: 300162874

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Krotoszyńska 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem praz list motywacyjnykontakt osobistykontakt tel.: 504-154-065email: praca.zpsa (at) zpsa.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: ostrowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3017

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937132

Ulica pracodawcy: Krotoszyńska

Numer budynku pracodawcy: 35

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|742110

Zawód wykonywany przez pracownika:
monter-elektronik - układy elektroniczne automatyki przemysłowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 20.07.2020

Oferta pracy ważna do: 19.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2d61479b3860d7577926a68aabe4c79

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 250 PLN

Rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Państw ościennych. Stała współpraca z oddziałami na Ukrainie oraz innymi agencjami w celu pozyskania nowych pracowników na oferowane przez Agencję stanowiska pracy. Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych wraz z opieką nad pracownikiem cudzoziemcem. Przedstawianie aktualnych ofert cudzoziemcom poszukującym pracy (zakres obowiązków, wynagrodzenie, miejsce pracy itd)
DIAL Alpay Dikmelik - 2019-01-07 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS NADZORU - od 3 500 PLN

Nadzór budowlany nad pracami na budowie i inwestycjami PWiK
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-02-13 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU (JĘZ. ROSYJSKI) - od 3 800 PLN

•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - do 5 300 PLN

Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 3 500 PLN

Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EPP - do 3 000 PLN

przygotowanie ofert, negocjacje z klientami, planowanie i nadzorowanie procesu wdrożenia nowych wyrobów, opracowanie dokumentacji technicznej , projektowanie nowych produktów i rozwiazań w systemie CATIA V5
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - do 1 850 PLN

Praca przy demontażu samochodów.
PRZED.TECHNICZNEJ OBSŁUGI BUDOWNICTWA "TOBUD" SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS KEBABU - od 2 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA K/M - od 2 700 PLN

Promowanie działań Instytutu, sprzedaż wydawnictw Instytutu, współpraca przy organizacji konkursów, seminariów, konferencji, współpraca przy aktualizacji witryny internetowej, opracowywanie i aktualizacja baz danych, prace administracyjne, w tym: obsługa samochodu służbowego, dostarczanie korespondencji.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie z PFRON, obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant oraz Płatnik
CONSULTOR SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 350 - 2 775 PLN

- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA/KA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - od 2 500 PLN

systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI SKUPU ZBÓŻ - od 3 200 PLN

Prace administracyjne w Magazynie Zbożowym w czasie akcji skupu zbóż.
PRZEDSIĘBIORSTWO ZBOŻOWO-MŁYNARSKIE "PZZ" W STOISŁAWIU SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-01 - Stoisław (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ŻEGLARSTWA - od 2 200 PLN

nadzorowanie pływań, wydawanie i odbiór sprzętu żeglarskiego, prowadzenie zajęć i szkoleń żeglarskich
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Puck (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
F.U.H.B. MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Naliczanie płac, prowadzenie kadr i spraw administracyjnych, wsparcie działań BHP.Rozliczanie ZUS, opieka nad ZFŚS.
SCANRAD Sp.z.o.o. - 2016-10-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura, obsługa zzwiązana z naborem wniosków w ramach LSR, ewidencjonowanie doradztwa dla beneficjentów, prowadzenie strony internetowejstowarzyszenia, przygotowywanie sprawozdańzwiazanych z realizacją LSR
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2018-04-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 800 PLN

Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-01-21 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA (NR 1961)/FABRYKA NOTEĆ - 997,4 PLN

przygotowywanie dokumentacji do sprzedązy krajowej i zagranicznej; prowadzenie bazy danych zleceń; wyszukiwanie nowych klientów; prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 15 PLN

Obsługa zamówień w sklepie internetowycm, przygotownie produktów do wysyłki, odpisywnie na e-maile, ewidencjonowanie zwrotów produktów, układanie produktów w magazynie, telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 600 PLN

budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy (Polska, Ukraina, Państwa Unii Europejskie);budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług;zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi;przygotowywanie ofert handlowych;
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 500 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy i Polski, koordynowanie zatrudnionych już pracowników
HR Investment Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Sosnowiec (śląskie)

POMOC BIUROWA W MAGAZYNIE - od 1 850 PLN

wprowadzanie i zdejmowanie towaru do i z kartotek magazynowych, tworzenie dokumentów magazynowych pz, wz, itp., wydawanie i przyjmowanie towaru, przygotowanie wg. dokumentów towaru do wysyłki,godz. pracy: 7.00-15.00, 8.00-16.00, 9.00-17.00,wynagrodzenie do uzgodnienia
PPH HALEX Henryk Tatkowski - 2016-12-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - 1 057,6 PLN

Udział w projektach jakościowych - analiza przyczyn problemów jakościowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU W BRANŻY EDUKACYJNEJ - od 2 404,84 PLN

Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego, gotowości do wyjazdów służbowych i dyspozycyjności. Praca wiąże się również z wyjazdami na zagraniczne targi edukacyjne. Znajomość większej liczby języków obcych oraz posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała również bieżąca obsługa studentów, pomoc w sprawach urzędowych, współpraca z dziekanatem, udzielanie informacji studentom związanych ze sprawami pobytu w Polsce oraz wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
LIN´ S INTERNATIONAL EDUCATION MANAGEMENT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat