SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH Świnoujście oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN"
Stanowisko: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 570 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad stanem technicznymzaobów spółdzielni, przeglądy techniczne, sporządzanie planów remontowych, nadzór, odbiór prac ogólnobudowlanych, aktualizacja książek obiektów budowlanych
Data publikacji: 2020-05-14
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niedziałkowskiego 9, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad stanem technicznymzaobów spółdzielni, przeglądy techniczne, sporządzanie planów remontowych, nadzór, odbiór prac ogólnobudowlanych, aktualizacja książek obiektów budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 570 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 570 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: budownictwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN"
danePracodawcy_nip: 8550004384
danePracodawcy_regon: 810719862
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Niedziałkowskiego 9, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Niedziałkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?77cb0c67b436ac032b314e56189ac9c5
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa systemów sprzedażowych firmy, bieżące raportowanie działań sprzedażowych, dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
- weryfikacja dokumentacji technicznej- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych- rozliczenie zrealizowanych zleceń- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki - prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń- archiwizacja dokuemntacji zrealiowanych kontraktów, umów i zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Słupca (wielkopolskie)
Planowanie i obsługa procesów zaopatrzenia, magazynowania oraz dystrybucji, prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką magazynową i inwentaryzacją magazynów,sporządzanie protokołów niezgodności w zakresie prawidłowości i terminowości dostaw. Praca w godz. 7-15, 6-14; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
Planowanie i prowadzenie syntez z zakresu chemii organicznej, opracowywanie technologii, ocena i badanie właściwości produktów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Preferowana forma kontaktów: praca (at) insbud-wolsztyn.pl- Rozrachunki (rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych, wprowadzanie dyspozycji przelewów bankowych)- Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami- Planowanie przepływów finansowych- Księgowanie faktur zakupowych - magazynowych- Archiwizowanie dokumentów księgowych- Weryfikacja ewidencji VAT- Odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji dot. podatków od nieruchomości- Bezpośrednia współpraca z Głównym Księgowym
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2020-01-29 - Drzymałowo (wielkopolskie)
realizowanie planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
"PARTNER CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Wolbórz (łódzkie)
Praca na linii produkcyjnej okien PCV
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż
S U R T E X Sp.Z0.0 Zakład Handlowy Przemyśl - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
Fireart Spółka z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziałe firmy. Prace administracyjno - biurowe. Konatkt i wymiana informacji z centralą firmy. Obsługa i kontakt z pracownikami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kadrowa pracowników firmy (praca w godz. 7-15)
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Kraków (małopolskie)
wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-01 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
1.Obsługa kasy fiskalnej2.Składanie zamówień towaru3.Dbanie o ład i porządek na miejscu pracy4.Obsługa klientów5.Kwituje dostawy towaru6.Wydaje paragony oraz faktury7.Zajmuje się reklamacjami oraz zwrotami 8.Pakuje produkty zakupione przez klientów9.Dba o odpowiednią ekspozycję na sklepie zarówno na półkach jak i na wystawach10.Udziela informacji o towarach w sklepie11.Na prośbę klienta prezentuje je12.Pomaga rozwiać klientom wątpliwości co do zakupów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kiełpino (pomorskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń bankowych, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- nadzór nad parkiem maszyn i urządzeń od strony elektrycznej, elektromechanicznej oraz instalacji pneumatyki oraz automatyki przemysłowej.
KOOPEROL Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Zduny (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-12-01 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2019-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego. Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-09-11 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych firmy.Umowa na zastępstwo od 09.01.2020r. - 21.10.2020r.
FUNDACJA POMOCY DZIECIOM NIEPEŁNOSPRAWNYM IM. MATKI TERESY Z KALKUTY - 2019-12-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-11-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
- czynności zarządczo-doradcze w zakresie bieżącej obsługi finansowo-księgowej- wspieranie działań zespołu projektowego w aspekcie finansowo-księgowym- współpraca w zakresie rozliczeń finansowo-księgowych z Instytucją Pośredniczącą- kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu- opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi- kontrola księgowania kosztów projektu spełniających kryteria wydatków kwalifikowanych- comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowego projektuSzczegółowe informacje o warunkach naboru dostępne na stronie Instytutu: www.ibwch.lodz.pl w zakładce "Kariera/Praca" .Data rozpoczęcia zatrudnienia: maj/czerwiec 2019r.
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2019-04-30 - Łódź (łódzkie)