SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - KASJER Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - KASJER
Wynagrodzenie: 3 045 - 3 360 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 045 - 3 360 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 045 - 3 360 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty w godz. 7:00-15:00 lub telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich
Numer budynku pracodawcy: 25C
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 17.11.2017
Oferta pracy ważna do: 27.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta, przygotowywanie umów, raportowanie błędów systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
jw
WSS Społem Żoliborz - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 2 lata doświadczenia; pracowitość; punktualność; Zakres obowiązków: usługi stolarskie; budowa domków, saun; jedna zmiana; miejsce pracy: Trachy
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Sośnicowice (śląskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kańkowo (mazowieckie)
przygotowywanie potraw z karty i utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Lokal Gastronomiczono-Rozrywkowy ALBATROS - 2016-03-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów z zagranicy, mailing reklamowy, przyjmowanie zleceń, zarządzenie kreacją, doradztwo w zorganizowaniu kampanii reklamowej, obsługa kontrahentów z UE oraz Rosji, Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalisz (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu AKAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie zamówieniami klientów, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy, transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, praca w godzinach od 14 do 23
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obsługi. Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)
kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
obsługa klienta
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Jaworzno - 2017-12-13 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa składu podatkowego, obsługa przemieszczanie wyrobów akcyzowych w oparciu o dokumenty dostawy. Obsługa eksportu i importu towarów.
CHEMNOVATIC ŁAWECKI GĘCA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Belsk Duży (mazowieckie)
Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
MAJA Ewelina Piotrowska - 2016-06-13 - Kańkowo (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, obsługa klienta
P.H.U.T"ZBYCH" - 2017-01-13 - Bielawa (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony; godziny pracy 7.00- 15.00
Wodociągi Słupsk sp.z o.o - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Białorusi i krajów bałtyckich, współpraca z siedzibą firmy, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku i branży części zamiennych i układów napędowych.
IOW SERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku uzbeckim i rosyjskim oraz w zakresie rzetelnośći i terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Liza Stara (podlaskie)
prowadzenie i odpowiedzialność za gospodarkę magazynową, zamawianie ofert, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
B.M.T.I. Sp z o.o. - 2018-02-19 - Warszowice (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
SPRZEDAŻ USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ HOTEL COURT WELLNESS & SPA, KONTAKT Z FIRMAMI W CELU POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA NA TERENIE HOTELU - RECEPCJA
JOLANTA BANDUROWSKA HOTEL COURT WELLNESS & SPA - 2018-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)