SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - KASJER Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - KASJER

Wynagrodzenie: 3 045 - 3 360 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2017-11-17

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 045 - 3 360 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - KASJER

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 045 - 3 360 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty w godz. 7:00-15:00 lub telefoniczny z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich

Numer budynku pracodawcy: 25C

Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 17.11.2017

Oferta pracy ważna do: 27.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 4 800 PLN

Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta, przygotowywanie umów, raportowanie błędów systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)

STOLARZ - do 2 100 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; min. 2 lata doświadczenia; pracowitość; punktualność; Zakres obowiązków: usługi stolarskie; budowa domków, saun; jedna zmiana; miejsce pracy: Trachy
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Sośnicowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kańkowo (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

przygotowywanie potraw z karty i utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Lokal Gastronomiczono-Rozrywkowy ALBATROS - 2016-03-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie kontrahentów z zagranicy, mailing reklamowy, przyjmowanie zleceń, zarządzenie kreacją, doradztwo w zorganizowaniu kampanii reklamowej, obsługa kontrahentów z UE oraz Rosji, Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI - od 2 500 PLN

wprowadzanie danych do systemu AKAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Chechło Pierwsze (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 100 PLN

zarządzanie zamówieniami klientów, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy, transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, praca w godzinach od 14 do 23
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obsługi. Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH-REFDO30 - od 2 100 PLN

prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI W APTECE INTERNETOWEJ - 2 058 - 2 200 PLN

kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - od 3 500 PLN

Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)

SPECJALISTA DS. AKCYZY I SKŁADU PODATKOWEGO - od 2 000 PLN

Obsługa składu podatkowego, obsługa przemieszczanie wyrobów akcyzowych w oparciu o dokumenty dostawy. Obsługa eksportu i importu towarów.
CHEMNOVATIC ŁAWECKI GĘCA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 5 000 PLN

Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
MAJA Ewelina Piotrowska - 2016-06-13 - Kańkowo (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

sprzedaż, obsługa klienta
P.H.U.T"ZBYCH" - 2017-01-13 - Bielawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EDUKACJI EKOLOGICZNEJ - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony; godziny pracy 7.00- 15.00
Wodociągi Słupsk sp.z o.o - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Białorusi i krajów bałtyckich, współpraca z siedzibą firmy, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku i branży części zamiennych i układów napędowych.
IOW SERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA/REFERENT DS. LOGISTYKI-EKSPORTU - 3 000 - 3 500 PLN

Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku uzbeckim i rosyjskim oraz w zakresie rzetelnośći i terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Liza Stara (podlaskie)

SPECJALISTA/TKA DS. ZAKUPÓW - 4 000 - 4 500 PLN

prowadzenie i odpowiedzialność za gospodarkę magazynową, zamawianie ofert, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
B.M.T.I. Sp z o.o. - 2018-02-19 - Warszowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 9033) - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - od 3 300 PLN

Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY " REF-30" - do 2 100 PLN

SPRZEDAŻ USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ HOTEL COURT WELLNESS & SPA, KONTAKT Z FIRMAMI W CELU POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA NA TERENIE HOTELU - RECEPCJA
JOLANTA BANDUROWSKA HOTEL COURT WELLNESS & SPA - 2018-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)