SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM Gdynia oferta pracy EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-322 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus prowizja
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca reklam internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość języków obcych (j. angielski, j. niemiecki, j. francuski). Po umowie zlecenie planowana umowa o pracę na okres próbny.
Nazwa pracodawcy: EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Pionierów 1/12, 81-645 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Pionierów
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca reklam internetowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2018
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 07.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa sklepu, strony internetowej, klienta, pakowanie, wysyłanie paczek, prowadzenie sprzedaży internetowej. Praca na terenie Brzeska i Bochni.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2018-03-28 - Brzesko (małopolskie)
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
Będziesz odpowiedzialny/a za:- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawyJeśli jesteś osobą, która:- korzysta z komputera w życiu codziennym- potrafi lutować- jest tzw. „złotą rączką” - posiada zdolności manualne- jest sumienna i dokładna- lubi kontakt z ludźmi- nie boi się wyzwań i chce poszerzać swoją wiedzęTo jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Dodatkowo cenimy:- posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu informatyki, elektroniki i elektryki- posiadanie wykształcenia technicznego i prawa jazdy kat. B- znajomość systemów Linux - znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego w stopniu komunikatywnym.
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
Badania oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych; kasyfikacja klientów zgodnie z obowiązującymi regulacjami (CIP, FSA, KYC); bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów; bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach wewnętrznych; współpraca z globalnymi zespołami Account Control na bazie dziennej, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych; aktywne monitorowanie zasad rozliczeniowych w celu zapewnienia poprawności instrukcji; globalna współpraca z innymi zespołami Account Control w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji; codzienne monitorowanie procesu otwierania kont mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dokumentacja dot. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wieliczka (małopolskie)
praca w punkcie gastronomicznym, dostarczanie zamówień pod wskazany adres
"Fidziukiewicz i Spółka" Spółka Jawna - 2017-05-19 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-czyszczenie elementów stalowych metodą obróbki strumieniowo-ściernej w komorze-przygotowanie elementów do oczyszczania;praca w godz.6.00-14.00
Kamir Spółka z o.o - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)
realizacja sprzedaży usług według ustalonego budżetu, bieżąca obsługa klientów w poczatkowej fazie, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy (praca na terenie Polski)
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Mszczonów (mazowieckie)
opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta i terminalu, wykładanie towaru, sprzątanie; zamawianie towaru
NIEWIEŚCIN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-29 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie ekspertyz, publikacji, wzorów dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zamówień
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2016-12-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
uzyskiwanie ofert, składanie zamówień, monitorowanie zamówienia do realizacji, dokumentacja
KART-MAP Krzysztof Łachacz Sp. Jawna - 2016-05-11 - Nikielkowo (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
- poszukiwanie pracowników na rynku Europy Wschodniej, - rekrutacją obywateli Europy Wschodniej, - prowadzenie dokumentacji związanej z legalizacją pracy i pobytu obywateli EW, – prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Lublin (lubelskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów. Praca w terenie (prawo jazdy B)
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębówka (mazowieckie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
obsługa klientów
BYTOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaz poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
Sprzedaży hurtowa w branży rolniczej; bezpośredni kontakt z klientem.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-05-17 - Śniadowo (podlaskie)
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Alter ID Agnieszka Socha - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie bieżących spraw administracyjnych, wsparcie zarządu w organizacji szkoleń, wysyłka i odbiór korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Libiąż (małopolskie)
karmienie,pojenie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Pęchratka Polska (podlaskie)
- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Swoje usługi świadczymy na terenie całego kraju. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej klasy urządzeń gastronomicznych oraz niezbędnych akcesoriów do gastronomii i zastawy stołowej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.- Oferujemy: pracę stacjonarną u lidera w swojej branży, stabilne warunki pracy oparte o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia, szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, pracę wśród młodych, kreatywnych ludzi, samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia w ciekawej branży, pracę stacjonarną od pon do pt w godz 8-16 lub/i 9-17, atrakcyjny pakiet świadczeń: opieka medyczna, karta Multisport.- Zakres obowiązków: telefoniczna sprzedaż produktów firmy oparta głównie na rozmowach przychodzących, pozyskiwanie Klientów za pomocą istniejących baz danych, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, obsługa posprzedażowa klientów, wystawianie dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: 2200,60 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na okres min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub/i 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży. Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta. Zorientowanie na wyniki. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu podstawowym. Umiejętność telefonicznej prezentacji produktów. Umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów. Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Samodzielność w działaniu, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej. Gotowość do nauki i zdobywania wiedzy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) mmgastro.pl
M&M GASTRO - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie dostaw, sprawdzanie jakości, ilości, uiszczanie należności, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy, inne czynności związane ze sprzedażąpraca na umowę zlecenie około 80 godzin w miesiącu, dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-21:00oferta dostepna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-02-09 - Płońsk (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piła (wielkopolskie)