SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-2000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niderlandzki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niderlandzkiego, wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie. Obowiązki: kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja napływających zamówień; obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz korespondencji w jęz. niderlandzkim; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących dostawy zamówionego towaru; bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku. [CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/NL/2018]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 06.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie planów budżetowych- prowadzenie całokształtu finansów jednostki- nadzorowanie wydatków - sporządzanie dokumentacji finansowej
Jednostka Wojskowa 4461 - 2017-08-01 - Dęblin (lubelskie)
rejestracja listów przychodzących w programie e-kancelaria
Jeronimo Martins Polska S.A - 2017-11-24 - Kostrzyn (wielkopolskie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem biznesowym.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
-sprawdzanie jakości uszytej odzieży i naprawianie błędów czyli drobne przeszycia- nabijanie nap, nitów i zatrzasków do odzieży medyczno- kosmetycznej i ochronnej,-oblekanie i przyszywanie guzików,przyszywanie lub przyczepianie metek, rozmiarówek, tarcz szkolnych, emblematów i kieszonek z haftowanym logo firm,- prasowanie i pakowanie z oznaczaniem odzieży oraz przygotowaniem jej do wysyłki do klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Olszyna (dolnośląskie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzaniu ścisłymi doświadczeniami polowymi, uczestniczenie w procesie krzyżowań hodowlanych, pomoc w pracach szklarniowych, w procesie selekcji roślin, praca w hodowli zachowawczej odmian, gromadzenie i statystyczna analiza danych pochodzących z obserwacji szkółek hodowlanych oraz doświadzceń polowych
Oddział w Kończewicach Spółki "Hodowla Roślin Strzelce Sp. z o.o. Grupa IHAR" - 2018-02-28 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa,sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
MULTI SFERA SP ZOO - 2017-01-09 - Ciechanów (mazowieckie)
1. Przygotowywanie, dystrybucja i serwis powierzonych urządzeń POS i innych towarów zgodnie z procedurami i wytycznymi obowiązującymi w Centrum Rozliczeń PeP S.A. 2. Ewidencja wszelkich obrotów towarów w powierzonych magazynach. 3. Pełnienie roli i przestrzeganie zasad obowiązujących zapasowego Oficera Bezpieczeństwa PED. 4. Przestrzegania obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa. 5. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych odpowiadających zajmowanemu stanowisku oraz wymaganym kwalifikacjom.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-04-13 - Śrem (wielkopolskie)
Praca związana z zarządzaniem nieruchomości i wspólnot oraz administrowanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mebli, projektowanie mebli na wymiar
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Panki (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-10-06 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Praca biurowa. Sporządzanie dokumentacji w związku z postępowaniami o decyzje zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska. Prowadzenie bieżącej dokumentacji i jej analiza. Kontakt z jednostkami administracji publicznej oraz klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż wyrobów medycznych, nawiązywanie kontaktów z klientami, budowanie długofalowych relacji, sprzedaż w oparciu o procedury przetargowe na rynku szpitalnym. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
MDML POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji umów o pracę i cywilno-prawnych; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sprzadzanie deklaracji ZUS, US, GUS; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowegooraz ubezpieczeniowego i własciwe ich zastosowanie; kontakty z urzędami i inne czynności biurowe, obsługa urządzeń biurowych, dyspozycyjność.
Forsage Transport Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Częstochowa (śląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, opracowywanie nowoczesnych stategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów bengalskich, telefoniczne udzielanie klientom z Bangladeszu informacji o produktach, obsługa firmowej poczty w języku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Józefosław (mazowieckie)
-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
obsluga klientow w zakresie swoich umiejętności w zgodzie z procedurami firmy.[Praca na okres próbny] : po okresie probnym stala umowaOczekuję osób ktore już mają doświadczenie lub wiedzę z zakresu medycyny naturalnej w szerokim tego slowa pojęciu. Chcielibyśmy ustalić techniki jakimi osoba posluguje się i doszkolić z zakresu pracy naszego centrum medycyny komplementarnej.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00Kontakt z pracodawcą: 792 608 363 lub beata2828 (at) yahoo.its lub smsy jeśli pracodawca nie odbiera telefonu.
Dentadisc sp. z o.o. - 2016-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymywanie kontaktów z wybranymi klientami firmy oraz obsługa zleceń transportowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wiązowna (mazowieckie)
wg.stanowiska. Miejsce wykonywania pracy - Polska
TRANS - NATALIA Jarosław Duda - 2018-04-16 - Namysłów (opolskie)
*zarządzanie oddziałem firmy*pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami*raportowanie sprzedazy*dbanie o dobre kontakty z klientami*tworzenie ofert i zamóien dla kontrahentów*dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Namysłów (opolskie)