SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH/ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO Liszki oferta pracy AMAGO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH/ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Liszki (małopolskie)
Pracodawca: AMAGO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cholerzyn 383, 32-060 Liszki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH/ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Liszki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Liszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Czytanie schematów elektrycznych oraz hydraulicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość elementów budowy maszyn
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: AMAGO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Cholerzyn 383, 32-060 Liszki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny, CV na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Liszki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Liszki
Ulica pracodawcy: Cholerzyn
Numer budynku pracodawcy: 383
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie kontaktów handlowych z Rasją i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Chotomów (mazowieckie)
Przygotowanie narzędzi do pracy oraz jej planowanie, praca fizyczna na budowie, wiercenie w betonie, obsługa urządzenia wiertniczego do cięcia i wiercenia betonu, instalacja elementów tj. kotwy i pręty. Praca na terenie Warszawy od godz. 7.00 CV na e-maila: furs (at) inblock.com.pl
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzymin (mazowieckie)
Zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zasobach, pomoc przy zamawianiu towarów, przyjmowanie i rozładunek dostaw, sprawdzanie dostarczonych towarów, sporzadzanie zgłoszeń reklamacyjnych, analizowanie cen zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracy pracowników obsługi- organizacja okresowych przeglądów budynków- wykonywanie prac związanych z zamówieniami publicznymi- organizacja remontów, napraw sprzętu- dbanie o doby stan infrastruktury i urządzeń- gospodarka odzieżą ochronną, nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie ośrodka- przechowywanie i archiwizacja dok.technicznych ośrodkaWYMAGANIA: wykształcenie średnie i 5 lat stażu lub wyższe i 4 lata stażu; preferowane wykształcenie techniczne; biegła obsługa urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-04-13 - Lubliniec (śląskie)
Obowiązki- Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania funkcjonalności systemów w modelu SaaS- Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń Klientów- Analiza procesowa działań Użytkowników- Proponowanie najlepszych rozwiązań optymalizujących procesy realizowane przez UżytkownikówOferujemy- Pracę w młodym i pełnym inicjatywy zespole, którego autorskie programy uzyskują zasięg międzynarodowy- Uczestnictwo w tworzeniu i dostarczaniu nowatorskich usług- Współpraca z działami IT i korzystanie z dokumentacji programistycznej- Możliwość wyboru rodzaju umowy po okresie próbnym- Szansę rozwoju zarówno dla doświadczonych osób, jak i tych bez wcześniejszego doświadczeniaJakie umiejętności z nami rozwiniesz?- Skuteczna komunikacja z Klientem- Trafne odkrywanie potrzeb Użytkowników systemów- Przygotowywanie szkoleń z użytkowania systemów (jeśli tylko chcesz).
ANSTA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty telefoniczne z klientami, rekrutowanie pracowników, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ROMIR SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzątanie klatek schodowych i terenów przyległych - chodników, terenów zielonych
FHU AURORA, Chrzanów - 2017-09-26 - Chrzanów (małopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe/ student; obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura, organizacja spotkań z klientami, prowadzenie dokumentacji szkoleń, prowadzenie bazy danych klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
kontakt telefoniczny z klientami - obsługa zamówień oraz wprowadzanie towaru do systemu sprzedaży
Rol-Bud Spółka Jawna Toczyłowscy, Michalczuk - 2016-07-14 - Suchowola (podlaskie)
sprawy kadrowe, osobowe, ewidencja czasu pracy,sprawozdania GUS, ZUS , program ZSZO, moduł kadry
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
Prace z zakresu technicznej osługi nieruchomości
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego KWATERA Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Grójec (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta, dbałość o salon zgodnie z polityką firmy, udzielanie porad w doborze produktu, przyjmowanie dostaw. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 10.00- 19.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-07-10 - Włynkowo (pomorskie)
prowadzenie , obsługa klienta
VILLA GRAND K&Ż SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-14 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
- prowadzenie działań optymalizacyjnych SEO i SEM dla klientów końcowych i na własne potrzeby firmy, - w celu zapewnienia wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google rekomendowanie klientom zmian w strukturze ich stron www, treściach oraz odnośnikach, - prowadzenie działań typu link building, - prowadzenie i koordynowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, - planowanie i współtworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem landing page, bannerów i mailingów, - zarządzanie budżetem na działania SEO, - raportowanie osiągniętych wyników prowadzonych działań dla klientów końcowych, jak i naszej firmy, - w dłuższej perspektywie: przygotowywanie długofalowych strategii SEO i content marketing oraz analizowanie danych wraz z tworzeniem modeli analitycznych.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu TETA, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży, zamówień, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, odbieranie korespondencji z Sekretariatu Spółki.
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2016-08-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Błysk Firma Usługowo Handlowa Studio Błysk - 2017-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, monitorowanie aktywności konkurencji.
RADIX-BIS Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Rotmanka (pomorskie)
Nadzór nad umowami dotyczącymi dostaw ciepła, gazu, wody, umowy dzierżawy, umowy najmu lokali, umowy rozliczenia kosztów, podatek od nieruchomości, składanie deklaracji
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Sosnowiec (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
koordynowanie współpracy z klientami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych na rynek indyjski, bieżące kontakty mailowe i telefoniczne z klientami z |Indii, poszerzanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI; REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE; PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH; UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ; ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH. KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.WYMAGANIA: POZIOM WYKSZTAŁCENIA: WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, UMIEJĘTNOŚCI: KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETUWYNAGRODZENIE 2.700,00 BRUTTO+DODATEK STAŻOWYGODZINY PRACY 7:45-15:45CV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI"- POKÓJ 313; SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE APLIKOWANIA ORAZ WYKAZ OBOWIĄZKOWYCH DOKUMENTÓW DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE: http://www.zachodniopomorska.ohp.pl/komunikaty/?c=mdTrese-cmPokaz-141
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-03-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)