SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-BRANŻA IT (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy MOJA FIRMA SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-BRANŻA IT (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 4 120 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MOJA FIRMA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Smolna 38/12, 00-375 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 120 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-BRANŻA IT (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 120 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Data zakończenia pracy: 06.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw marketingu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe; znajomość branży; zaangażowanie; komunikatywność; łatwość nawiązywania kontaktów; 2 lata doświadczenia; biegła znajomość języka angielskiego oraz mile widziana znajomość języka rosyjskiego. Obowiązki: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży; realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie; kompleksowa obsługa klienta i zamówień; fachowe doradztwo klientom; komunikowanie się z klientami w biurze; budowanie długofalowych relacji z klientem; przygotowanie ofert i prezentacji. Miejsce pracy: Warszawa-Śródmieście. Zgłoszenia mailowe: hello (at) mojafirma.org
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: MOJA FIRMA SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Smolna 38/12, 00-375 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Smolna
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 23.11.2015
Oferta pracy ważna do: 23.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientami związanymi niezbędnymi informacjami do obsługi logistycznej, opisywanie faktur, sporządzanie sprawozdań, obsługa reklamacji, wpsółpraca z innymi działmi firmy. miejsce pracy: Mirków, ul. DługaPraca na 3 zmiany: 8-16, 9-17, 10-18Sala F
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Mirków (dolnośląskie)
Wycena projektów budowlanych, konstrukcyjnych i wielobranżowych. Zarządzanie projektami.
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie ksiąg HACCP, sprawdzanie jakości towarów.Wymagane min. 2 -letnie doświadczenie w zawodzie.
ZAKŁADY MIĘSNE SATNISŁAWÓW Spółka z o.o. - 2016-04-07 - Stanisławów (mazowieckie)
Promocja usług medycznych,rehabilitacyjnych i w zakresie opieki nad osobami starszymi,prowadzenie strony internetowej
Specjalistyczne Centrum Pielęgnacyjno-Opiekuńcze EWA-MED sp. z o.o. - 2018-03-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Pracownik działu logistyki
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-08-21 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, umawianie spotkań rekrutacyjnych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, giełdach/targach pracy, bieżąca obsługa biura i klientów centrum rekrutacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm , wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż towarów i usług, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warta (łódzkie)
Stanowisko specjalisty ds.sprzedaży i logistyki w Safari s.j. to osoba odpowiedzialna za obsługęsprzedaży,koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów aby zapewnić ciągłość wykonywanych zadań sprzedażowo-przewozowo-dystrybucyjnych.
Safari spółka jawna - 2016-09-23 - Żabia Wola (lubelskie)
dokonywanie płatności, kontakt z zespołami i klientami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie rozliczeń kontraktu w tym rozliczeń pomiędzy wykonawcą a zamawiającym oraz wykonawcą i podwykonawcą, analiza i kontrola kosztów rentowności i marży poszczególnych etapów i zakresów zadania, wsparcie procesu budżetowania, kontrola budżetu, raportowanie wykonania i wyjaśnienie oidchyleń, comiesięczne raportowanie do Centrali Spółki zgodnie z wewnętrznymi procedurami, sporządzanie raportów, kontrola kosztorysów, rozliczeń, materiałów kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
jw.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wieliczka (małopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
Transport i przeładunki odpadów (padlina, odpady poubojowe itp.) w obrębie kraju (wyjazdy 1 dniowe), mycie i dezynfekcja pojazdu. Kontakt osobisty po wcześniejszym telefonicznym.
Mirosław Cabaj - 2017-11-02 - Siedlce (mazowieckie)
znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych; znajomość zagadnień związanych z podatkiem od towarów i usług ( VAT ), Ustawą o rachunkowości; znajomość przepisów dotyczących środków trwałych; wiedza z zakresu rozliczeń w walutach obcych; prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami Polityki Rachunkowości firmy; ewidencja rozrachunków w PLN i walutach obcych; rozliczanie inwestycji; prowadzenie akt osobowych; rozliczanie list płac; naliczanie składek; czynności związane z zatrudnianiem pracowników i bieżącą obsługą kadrową.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-01-15 - Leszno (wielkopolskie)
Specjalista ds obsługi klienta zajmuje się obsługa pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia, niezbędnych informacji. Zajmuje się przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży.Na bieżąco wprowadza się zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku ( w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco zgodnie z wytycznymi procedyrami. Miejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.plZakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji działu handlowego, nadzór i prowadzenie rozliczeń zawartych umów, wystawianie faktur RR i VAT, wsparcie logistyczne w realizacji zawartych umów, wsparcie działu handlowego.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-04-10 - Stawiec (pomorskie)
-TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH NA PRODUKTY Z BRANŻY TECHNOLOGII I WYTWARZANIA;-WPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW ORAZ ZAKŁADANIE KARTOTEK DLA NOWYCH KLIENTÓW;-PRZYJMOWANIE I EWIDENCJA ZAMÓWIEŃ;-WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW DOSTAWY, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY;-PRZYGOTOWANIE PRZESUNIĘĆ MIĘDZY JEDNOSTKAMI;-MONITOROWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH;-REALIZACJA DROBNYCH CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI BIURA.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie zajęć logopedycznych
Zespół Szkół im. ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym - 2016-06-16 - Bukówiec Górny (wielkopolskie)
j.w
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS.
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Prószków (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; min. rok doświadczenia; znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, obsługa komputera ze znajomością programu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, mile widziane także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)