SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY -1557 Świdnica oferta pracy JCK SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY -1557
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zakup i sprzedaż samochodów używanych, przygotowanie samochodu do sprzedaży, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z zakupoem i sprzedażą, dodawanie ogłoszeń samochodów do sklepu internetowego.
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: JCK SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ofiar Oświęcimskich 28, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakup i sprzedaż samochodów używanych, przygotowanie samochodu do sprzedaży, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z zakupoem i sprzedażą, dodawanie ogłoszeń samochodów do sklepu internetowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: po okresie próbnym dalsze zatrudnienie+ premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY -1557
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, znajmość rynku samochodów używanych, doświadczenie w handlu, samodzielnośc, biegła obsługa komputera, komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: JCK SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Ofiar Oświęcimskich 28, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Adres strony pracodawcy: http://carforfriend.de/?lang=pl
Ulica pracodawcy: Ofiar Oświęcimskich
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: 2015 mechanika samochodowa, komis
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.10.2017
Oferta pracy ważna do: 19.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta biznesowego
Gunnebo Fastening Systems Spółka z o.o - 2016-03-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie rejestrów i dokumentacji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy i przestrzegania bhp, bieżący monitoring zagrożeń zawodowych, analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom
T.Z.G. "ZAPOLEX" Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z producentami z Polski i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku tureckim lub perskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Świebodzin (lubuskie)
Specjalista ds. ochrony w obiekcie handlowym.Firma oczekuje doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv, systemów alarmów, współpracy w zespole, kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki.Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Racibórz (śląskie)
Kompleksowa obsługa Klientów, pozyskiwanie nowych Klientów jak też utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek Banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa bieżąca klienta; prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Prowadzenie biura/ punktu informacyjnego ŻLGD.2.Udzielanie podstawowych informacji na temat ŻLGD, funkcjonowania biura ŻLGD oraz władz ŻLGD.3.Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów, obejmującego udzielanie informacji dotyczących przedsięwzięć zaplanowanych w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność. 4.Realizacja działań w zakresie animacji lokalnej i współpracy przewidzianych w Planie komunikacji stanowiącym załącznik do Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność.5.Organizacja posiedzeń Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków.6.Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu, Komisji Rewizyjnej oraz Rady.7.Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Biura. CV proszę przesłać na adres: j.glazewska (at) zulawskalgd.pl
Żuławska Lokalna Grupa Działania - 2016-10-14 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zodnie ze stanowiskiem
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-11-21 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
zbiujanie stelaży i obsługa maszyn stolarskich
Firma PHU HIMAX Raków Hieronim Winiarski - 2017-07-04 - Raków (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, obsługa biura, wystawianie faktur
Duston Sp. z o. o. Sp.K. - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
zbieranie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, dokonywanie zamówień, rozliczanie należności
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Polski
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
a.Przewodniczenie i organizowanie pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;b.Weryfikacja dokumentacji przekazanej do Wojskowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;c.Bieżąca aktualizacja map numerycznych nieruchomości wojskowych z rejonu działania Zarządu;d.Aktualizacja map numerycznych w zakresie projektów uzgodnionych przez ZUDP RZI w Bydgoszczy;e.Opracowywanie dokumentacji niejawnej do klauzuli tajne (obowiązek poddania się postępowaniu sprawdzającemu w zakresie ochrony informacji niejawnych skutkujące wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa).
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pełna obsługa płacowo-kadrowa.Sporządzanie informacji podatkowych PIT, deklaracji ZUS, PFRON.Przygotowywanie raportówna potrzeby innych działów Spółki.Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich.Administrowanie aktami personalnymi zgodnie z przepisami. Monitorowanie zmian wprzepisach prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. Znajomość księgowań. Inne prace zlecone przez pracodawcę.
URIARTE Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-20 - Gostynin (mazowieckie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie potraw kulinarnych w zbiorowym żywnieu zgodne z obowiązującymi recepturami, jadłospisem
INTERFERIE S.A. Sanatorium Uzdrowiskowe ARGENTYT (Interferie sp.zo.o. OSW Argentyt) - 2015-11-05 - Dąbki (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie ekrutacji pracowników wśród kandydatów rosyjsko- lub ukraińskojęzycznych, selekcja CV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, dopełnianie formalności zwiazanych z zatrudnieniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Identyfikacja terenów pod inwestycje mieszkaniowe, handlowo-usługowe, koordynacja przebiegu procesów formalnych zw z oceną stanu prawnego terenów a w szczególności przygotowanie wystąpień oraz wniosków i uzyskiwanie wymaganych przepisami decyzji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata w budownictwie, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność, praktyczna znajomość procedur administracyjnych.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Luzino (pomorskie)
Odbiór dokumentów księgowych od klienta, ewidencja i rozliczenie.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pomocy rodzinom
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-04-12 - Jasło (podkarpackie)
nadzór nad produkcją elementów sprężonych i montażem elementów prefabrykatów, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-04-29 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Pozycjonowanie i zarządzanie witryną internetową, udział w akcjach marketingowych, telemarketing.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)