SPECJALISTA DS. PŁAC Katowice oferta pracy ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność

Data publikacji: 2017-05-12

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sokolska 26, 40-086 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Sokolska 26, 40-086 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:1. kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji (dostępny na stronie internetowej Żłobka Miejskiego w Katowicach),2. życiorys zawodowy /CV/ - odręcznie podpisany,3. list motywacyjny - odręcznie podpisany,4. kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających wymagany staż pracy,6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.- Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac (nr ogłoszenia 4/2017), na adres: Żłobek Miejski, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice lub składać osobiście w Dziale Kadr od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.- Oferty należy dostarczyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 18.05.2017 r. Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych i /lub testu merytorycznego.- Informacje dodatkowe1. Aplikacje, które wpłyną do Żłobka Miejskiego w Katowicach po terminie, nie będą rozpatrywane. 2. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Żłobka Miejskiego w Katowicach /http://bip.zlobek.katowice.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul.Sokolska 26 niezwłocznie po przeprowadzonymi zakończonym naborze.4. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostaną komisyjnie zniszczone.5. Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po w/w terminie nieodebrane osobiście, zostaną komisyjnie zniszczone.- Inne informacje:- Do pobrania:- Wzór nr 1 - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie- http://bip.slaskie.pl/nabory/nabory_kwestionariusz_osobowy.pdf- Wzór nr 2 - oświadczenie dla kandydatów ubiegających się o stanowiska urzędnicze (dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych, skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych).- http://bip.slaskie.pl/nabory/nabory_oswiadczenie_przetwarzanie_danych_niekaralnosc.pdf- Wskaźnik zatrudnienia: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku Miejskim w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Oferty należy dostarczyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 18.05.2017 r., Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.zlobek.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Sokolska

Numer budynku pracodawcy: 26

Profil działalności pracodawcy: OPIEKA DZIENNA NAD DZIEĆMI.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2017

Data dodania oferty pracy: 09.05.2017

Oferta pracy ważna do: 18.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 400 PLN

- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. - Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-2: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

kadry i płace w spółce
PPHU Fedra sp.zo.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Zgodne ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROJEKTÓW I POZ. FUNDUSZY - do 2 100 PLN

pisanie ofert, prowadzenie budżetu, przepływ informacji i dok. proj.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 919 PLN

Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ, PEDAGOG - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 100 PLN

rekrutacja kompleksowa pracowników tymczasowych w tym : pozyskanie klienta, pozyskanie kandydata do pracy z Ukrainy, monitorowanie realizacji zadań, dojeżdzanie do klienta, nadzór nad powierzonymi pracownikami, wprowadzanie danych do komputera, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 21 PLN

Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA W ODDZIALE LOTNICZYCH I MORSKICH ŚRODKÓW BOJOWYCH(NR 3019) - od 3 060 PLN

Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 850 PLN

wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie umów, zleceń, prowadzenie korespondencji, tłumaczenia dokumentów, pozyskiwanie klientów, obsługa komputera: system Windows, programy księgowe: ALA, AGA, EWA, segregowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 1 120 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 2 100 PLN

Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 300 PLN

obsługa sklepu internetowego, przyjęcia/wydawania towaru, obsługa klienta, wystawianie paragonów/faktur (Cv na adres: sekretariat (at) badura.pl)
BADURA S. A. - 2016-06-08 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 2 000 PLN

WPROWAZDANIE DO SYSTEMU INF. DOT. WYWOZU RODZAJÓW ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW, SPRAWDZANIE WYWOZU ODPADÓW DO GMINY, PROWADZEIE KART EWIDENCJI ODPADÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-OCHRONA ŚRODOWISKA, OBSŁUGA KOMPUTERA-PAKIET MS OFFICE, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-01-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PLAC - od 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;rozliczanie czasu pracy;rozliczanie podróży służbowych;prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło;wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych; rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych;sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie kontrahentów i prowadzenie negocjacji, przygotowywanie dokumentów, podtrzymywanie kontaktów z klientami, budoanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przeliczanie czasu pracy, składanie wniosków Wn-D, rozliczanie absencji pracowników, wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych.
MTC Solutions Sp. z. o.o. - 2016-02-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH - od 3 650 PLN

kontakt z klientami z Indii, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje, ustalanie warunków dostaw i cen towarów oraz logistyka transportu;wymagania:wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera i stron internetowych, biegła znajomość języka hindi i angielskiego, mile widziane doświadczenie w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów, analiza rynku pracy, współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Kwidzyn (pomorskie)