SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: 1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.

Data publikacji: 2017-01-23

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bankowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana wiedza specjalistyczna w zakresie obsługiwania produktów bankowych, Wymagana biegła znajomość języków:ukraińskiego,angielskiego,rosyjskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 64b

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości

Data dodania oferty pracy: 23.01.2017

Oferta pracy ważna do: 06.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

Obsługa klienta. Organizowanie kampanii reklamowych. Sprzedaż towaru poprzez portale aukcyjne i OLX.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (NR 4654) - od 3 000 PLN

- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BRUKARZ - od 5 000 PLN

praca na samodzielnym stanowisku bruarza
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe BRUK-TRANS Dawid Rus - 2016-12-16 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA, DORADCA KLIENTA W SALONIE WYKAŃCZANIA WNĘTRZ (DRZWI, PODŁOGI, OŚWIETLENIE) - od 2 500 PLN

sprzedawca, doradca klienta w salonie oferującym elementy wykańczania wnętrz takie jak: drzwi, podłogi, oświetleniewymagamy wysokiej kultury osobiste i orientacji w branzy budowalnej, wykańczania wnętrzkontakt z pracodawca dowolny (mail, osobisty, telefon)godziny pracy: 10-18
SATEC PL - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTU Z KONTRAHENTAMI - od 2 100 PLN

pozyskiwanie kontrahentów z Turcji na dostawę odzieży do Polski
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - od 4 500 PLN

Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - 997,4 PLN

Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznychPO STAŻU MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO ZATRUDNIENIA
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PŁAC - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-18 - Grodków (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO- 27 REF - od 2 100 PLN

transport osób
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ZGODNOŚCI - od 3 000 PLN

Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - REF. STANOWISKO DO 30 ROKU ŻYCIA - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 500 PLN

bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami z Syrii, wyjazdy służbowe, negocjowanie warunków umów (j.arabski)
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ERP ( CDN XL) - od 4 210 PLN

Opis stanowiskaObsługa informatyczna programu CND XL oraz ciągła optymalizacja działania pracy systemu ERP w firmie (COMARCH CDN XL, BI, Optima,)Tworzenie raportów ze zbieranych przez system danychKonfiguracja i utrzymanie baz danych MS SQLStała współpraca z pozostałymi działami firmyObsługa wewnętrznej sieci komputerowej
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - do 2 900 PLN

Pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. OIN podczas nieobecności, współuczestniczenie w opracowaniu i bieżącym aktualizowaniu dokumentacji regulującej ochronę informacji niejawnych w jednostce wojskowej, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnej, prowadzenie postępowań sprawdzajacychmiejsce wykonywania pracy: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2644, ul. Graniczna 13, 50-984 Wrocław; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl; fax 261 669 855
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ESTOŃSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 5 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW APARATURY MEDYCZNEJ - od 2 100 PLN

przyjmowanie zgłoszeń o awariach sprzętu medycznego, przygotowanie zleceń na usługi serwisowe, rozliczanie faktur, doradztwo w sprawie zakupu sprzętu medycznego
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Brzeg (opolskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

wykształcenie bez znaczenia, umiejętności w zawodzie brukarz
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

Planowanie, koordynacja i nadzór nad zamówieniami materiałów w firmie budowlanej.Koordynowanie procesów zaopatrzenia , dystrybucji i magazynowania dostaw.Negocjowanie cen z dostawcami i utrzymywanie ciągłości dostaw.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "SIMS" S. NALBERCZYŃSKI - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. FLOTY - od 3 000 PLN

ocena stanu technicznego pojazdu, weryfikacja i kontrola zleconych napraw, rejestracja pojazdów, wprowadzanie danych do AS, likwidacja.
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)

TARTACZNIK - od 1 850 PLN

przecieranie drewna okragłego na deski, bale i inne.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)