SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
Data publikacji: 2017-01-23
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana wiedza specjalistyczna w zakresie obsługiwania produktów bankowych, Wymagana biegła znajomość języków:ukraińskiego,angielskiego,rosyjskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 23.01.2017
Oferta pracy ważna do: 06.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta. Organizowanie kampanii reklamowych. Sprzedaż towaru poprzez portale aukcyjne i OLX.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na samodzielnym stanowisku bruarza
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe BRUK-TRANS Dawid Rus - 2016-12-16 - Pszczyna (śląskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
sprzedawca, doradca klienta w salonie oferującym elementy wykańczania wnętrz takie jak: drzwi, podłogi, oświetleniewymagamy wysokiej kultury osobiste i orientacji w branzy budowalnej, wykańczania wnętrzkontakt z pracodawca dowolny (mail, osobisty, telefon)godziny pracy: 10-18
SATEC PL - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Stowarzyszenie / Fundacja "NADZIEJA RODZINIE" w Kielcach - 2018-03-13 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie kontrahentów z Turcji na dostawę odzieży do Polski
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznychPO STAŻU MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO ZATRUDNIENIA
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-18 - Grodków (opolskie)
transport osób
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Zawiercie (śląskie)
bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami z Syrii, wyjazdy służbowe, negocjowanie warunków umów (j.arabski)
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
Opis stanowiskaObsługa informatyczna programu CND XL oraz ciągła optymalizacja działania pracy systemu ERP w firmie (COMARCH CDN XL, BI, Optima,)Tworzenie raportów ze zbieranych przez system danychKonfiguracja i utrzymanie baz danych MS SQLStała współpraca z pozostałymi działami firmyObsługa wewnętrznej sieci komputerowej
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. OIN podczas nieobecności, współuczestniczenie w opracowaniu i bieżącym aktualizowaniu dokumentacji regulującej ochronę informacji niejawnych w jednostce wojskowej, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnej, prowadzenie postępowań sprawdzajacychmiejsce wykonywania pracy: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2644, ul. Graniczna 13, 50-984 Wrocław; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl; fax 261 669 855
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zgłoszeń o awariach sprzętu medycznego, przygotowanie zleceń na usługi serwisowe, rozliczanie faktur, doradztwo w sprawie zakupu sprzętu medycznego
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Brzeg (opolskie)
wykształcenie bez znaczenia, umiejętności w zawodzie brukarz
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zamówieniami materiałów w firmie budowlanej.Koordynowanie procesów zaopatrzenia , dystrybucji i magazynowania dostaw.Negocjowanie cen z dostawcami i utrzymywanie ciągłości dostaw.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "SIMS" S. NALBERCZYŃSKI - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ocena stanu technicznego pojazdu, weryfikacja i kontrola zleconych napraw, rejestracja pojazdów, wprowadzanie danych do AS, likwidacja.
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Wykonywanie kosztorysów budowlanych i przeprowadzanie przetargów.
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych i Transportowych "Cechini", Stanisław i Józef Cechini, s.j. - 2016-10-06 - Muszyna (małopolskie)
przecieranie drewna okragłego na deski, bale i inne.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)