SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lubartów oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.

Data publikacji: 2017-01-12

Lokalizacja: Lubartów (lubelskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowodworska 1h, 21-100 Lubartów, powiat: lubartowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubartów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubartowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubartów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość budowy pojazdów samochodowych i rozpoznawania części.

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie

Adres pracodawcy:
Nowodworska 1h, 21-100 Lubartów, powiat: lubartowski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny bezpośrednio z pracodawcą w godzinach 8:00 - 14:00 lub CV na adres e-mail.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00 - 14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: lubartowski

Gmina pracodawcy: Lubartów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubartów

Ulica pracodawcy: Nowodworska

Numer budynku pracodawcy: 1h

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 13.01.2017

Oferta pracy ważna do: 28.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS TRANSPORTU I FLOTY SAMOCHODOWEJ - 2 800 - 3 500 PLN

NADZÓR NAD FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
MARTIN BRAUN SP Z O.O. - 2016-01-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S KONTROLI JAKOŚCI - 2 500 - 3 000 PLN

- kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego;- prowadzenie dokumentacji (pomiarowej i spawalniczej) oraz ich tworzenie;- uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym;- obsługa reklamacji;- współpraca z działem technicznym i handlowym;
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Strzegom (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO PRZEDŁUŻANIA UMÓW - do 11 PLN

-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-12-09 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 700 - 3 000 PLN

- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH - 997,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU INDYJSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz obsługa relaizacji kampanii internetowych, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami indyjskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

WARTOWNIK-KONWOJENT - do 2 000 PLN

ochrona mienia; pierwszy miesiąc umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, kolejna umowa na okre 1 roku; godziny pracy 07.00-19.00, 19.00-07.00;
ELBEST SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Bogatynia (dolnośląskie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

wypiek ciast
Sieć Cukierni Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

* obsługa programu magazynowego i sklepu internetowego,* prowadzenie korespondencji handlowej (w tym z kontrahentami zagranicznymi),* koordynacja zadań logistyczno-sprzedażowych,* przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 100 PLN

pomoc przy rozbiórce samochodów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Bodzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA OFERT I KOSZTORYSOWANIA W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ENERGETYCZNYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Przygotowanie ofert przetargowych, wykonywanie kosztorysów, analiza ofert dostawców
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-12 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Budowanie bazy klientów: prowadzenie rozmów handlowych z klientami, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Sieradz (łódzkie)

PRACOWNIK POMOCNICZY W PRZETWÓRSTWIE SPOŻYWCZYM - od 9,3 PLN

Prace przy przerobie warzyw i owoców.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 950 - 3 250 PLN

Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych. Rozliczanie iprowadzenie ewidencji czasu pracy. Prowadzenie rozliczeń wzakresie urlopów izwolnień lekarskich pracowników. Opracowywanie analiz iraportów związanych zzatrudnieniem iwynagrodzeniami. Sporządzanie dokumentów/deklaracji dla ZUS, US, GUS iPFRON. Sporządzanie list płac. Doradztwo w zakresie prawa pracy.Umowa na zastępstwo, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2017-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - do 2 800 PLN

Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji rozliczeniowych; kontakt z ZUS i US.Umowa o pracę na okres próbny.Kontakt z Pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy dostępna w sali E.
Teatr Polski - 2016-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 000 - 2 300 PLN

Obsługa klientów w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie ewidencji odpadów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszłkowskiego oraz WIOŚ.
GRUPA INTERLIS Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy biura, przyjmowanie i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, telefonów, stacjonarna obsługa klientów firmy, przygotowywanie wycen i ofert sprzedaży, podejmowanie gości, organizacja spotkań
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 293,58 PLN

- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)

FAKTURZYSTA, KASJER - od 2 100 PLN

wystawianie dokumentów sprzedaży, rozliczanie kierowców z tras, wprowadzanie dokumentów zakupów.
ATLANT MICHAŁ MIODUSZEWSKI - 2018-06-13 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 4 000 PLN

Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-08-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 000 PLN

Montaż reklam, wykonywanie reklam, projekty
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2017-07-26 - Puławy (lubelskie)


Wybierz powiat