Praca SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 4 ofert pracy SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ.

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ - od 2聽800 PLN

1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwy偶sz膮dok艂adno艣ci膮 oraz terminowo艣ci膮 okreslon膮 wew艂a艣ciwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obs艂ugi oraz zakresie odpowiedzialno艣ci.2. Post臋powanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zlece艅.3. Bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych,procedurach i zarz膮dzeniach.4. Identyfikacja oraz zg艂aszanie prze艂o偶onemu wszelkich problem贸w, spostrze偶e艅 dotycz膮cych ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespo艂u.5.Rozwi膮zywanie problemw zwi膮zanych zcodziennym procesowaniem i wykraczaj膮cychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza b艂臋d贸w operacyjnych.7. Wsp艂praca z Oddzia艂ami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczaj膮cym poza obszar obs艂ugiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udzia艂 w telekonferencjach z Klientami, Technologi膮 i pozosta艂ymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udzia艂 w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opis贸w procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie dzia艂a艅 przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, plan贸w test贸w, dokumentacji testowej, pomys艂贸w na usprawnienie oraz optymalizacj臋 procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ - od 2聽900 PLN

1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwy偶sz膮dok艂adno艣ci膮 oraz terminowo艣ci膮 okreslon膮 wew艂a艣ciwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obs艂ugi oraz zakresie odpowiedzialno艣ci.2. Post臋powanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zlece艅.3. Bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych,procedurach i zarz膮dzeniach.4. Identyfikacja oraz zg艂aszanie prze艂o偶onemu wszelkich problem贸w, spostrze偶e艅 dotycz膮cych ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespo艂u.5.Rozwi膮zywanie problemw zwi膮zanych zcodziennym procesowaniem i wykraczaj膮cychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza b艂臋d贸w operacyjnych.7. Wsp艂praca z Oddzia艂ami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczaj膮cym poza obszar obs艂ugiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udzia艂 w telekonferencjach z Klientami, Technologi膮 i pozosta艂ymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udzia艂 w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opis贸w procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie dzia艂a艅 przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, plan贸w test贸w, dokumentacji testowej, pomys艂贸w na usprawnienie oraz optymalizacj臋 procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ - od 2聽800 PLN

1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwy偶sz膮dok艂adno艣ci膮 oraz terminowo艣ci膮 okreslon膮 wew艂a艣ciwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obs艂ugi oraz zakresie odpowiedzialno艣ci.2. Post臋powanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zlece艅.3. Bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych,procedurach i zarz膮dzeniach.4. Identyfikacja oraz zg艂aszanie prze艂o偶onemu wszelkich problem贸w, spostrze偶e艅 dotycz膮cych ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespo艂u.5.Rozwi膮zywanie problemw zwi膮zanych zcodziennym procesowaniem i wykraczaj膮cychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza b艂臋d贸w operacyjnych.7. Wsp艂praca z Oddzia艂ami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczaj膮cym poza obszar obs艂ugiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udzia艂 w telekonferencjach z Klientami, Technologi膮 i pozosta艂ymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udzia艂 w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opis贸w procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie dzia艂a艅 przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, plan贸w test贸w, dokumentacji testowej, pomys艂贸w na usprawnienie oraz optymalizacj臋 procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ - od 2聽900 PLN

Zapewnienie p艂ynnego przekazaniaklienta/produktu z dzia艂u implementacji do dzia艂uobs艂ugi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przyk艂ad niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie sp艂aty Direct Debit, monitorowanietermin贸w sp艂aty zad艂u偶enia) Zapewnienie, 偶e Fronti Back Office s膮 艣wiadome pojawienia si臋 nowegoklienta i ka偶dego wyj膮tku od procesu/programu.Jest g艂贸wnym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdro偶enia programu, zar贸wno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i os贸b zarz膮dzaj膮cych. Dostarczanie bardzo dobrychrezultat贸w w zakresie satysfakcji klienta. Ci膮g艂yrozw贸j i zwi臋kszanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ci膮g艂ego rozszerzania portfelaoferowanych produkt贸w, tak偶e na nowych rynkach(nowe oddzia艂y, nowe kraje) Stwarzanie mo偶liwo艣ci aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Cz臋sta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozm贸w konferencyjnych pozwalaj膮cych uk艂ada膰plany dzia艂ania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przegl膮d贸w poziomuobs艂ugi klienta, we wsp贸艂pracy z pracownikamiinnych departament贸w Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najwa偶niejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczeg贸lnym ukierunkowaniem na rozwi膮zaniepodstawowych przyczyn wszelkich problem贸wEskalacja problem贸w branie odpowiedzialno艣ci zaspraw臋 i koordynacja prac nad jej szybkimrozwi膮zaniem. Identyfikacja g艂贸wnych przyczynwszelkich powtarzaj膮cych si臋 problem贸w w Citi iobs艂udze klienta Wsp贸艂praca z Call Centre i BackOffice przy rozwi膮zywaniu codziennych problem贸wposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnie艅finansowych odno艣nie otrzymywanych p艂atno艣cicelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarz膮dzaniuzapasem kart (w przypadku je艣li klient ma kilkadedykowanych program贸w/wzor贸w kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkni臋tych kart. Obserwowanie trend贸w ipotencjalnych zmian celem optymalizacji dzia艂aniaprogram贸w Tworzenie mo偶liwo艣ci proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ci膮g艂ego iefektywnego doskonalenia proces贸w wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminowa膰 b艂臋dy,przeszkody i ogranicza膰 koszty. Wzrostwykorzystania produkt贸w poprzez rozw贸jgeograficzny lub dodatkowe mo偶liwo艣ci transakcjiBie偶膮ca analiza programu (spadki transakcji,terminowo艣ci p艂atno艣ci, przyczyn kontaktu klient贸wKartowych) Zaanga偶owanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zale偶no艣ci odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)