SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Olsztyn oferta pracy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Odbieranie połaczeń przychodzących, kompleksowa obsługa klienta (branża AGD)Godziny pracy między 8-20

Data publikacji: 2020-02-07

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Odbieranie połaczeń przychodzących, kompleksowa obsługa klienta (branża AGD)Godziny pracy między 8-20

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres 3 miesięcy kolejna na czas określony

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Data zakończenia pracy: 17.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Zdolności komunikacyjne i interpersonalne

Nazwa pracodawcy: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 07.02.2020

Oferta pracy ważna do: 07.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?455ffb689d239db0589d27ee828ced51

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - 2 775 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków:-wykonywanie prac ogrodniczych przy obiektach przemysłowych (pielenie chwastów, przycinka roślin)-sprzątanie obiektów przemysłowych (mycie okien, usuwanie kurzu itp.)-kontrola obiektów przemysłowych pod kątem czystości
GRAFMAX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

koordynowanie procesu sprzedaży produktów, kontakty z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi, praca w S-cu, delegacje na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

obsługa systemu PCB, drukowanie faktur sprzedażowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz klientami, dodatkowe obowiązki biurowe
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Sosnowiec (śląskie)

POMOCNIK MASZYNISTY - od 3 000 PLN

Mile widziane doświadczenie. Istnieje możliwość przyuczenia. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy. W zakres obowiązku wchodzi również wstawianie ciężkich palet do maszyny.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 250 PLN

- Współtworzenie profilu kandydata. Planowanie procesu rekrutacji. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych na ukraińskie, białoruskie, rosyjskie, gruzińskie, mołdawskie portale z pracą. Przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii i dokonywanie ich selekcji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii. Monitorowanie rynku pracy. Sporządzanie i prowadzenia bazy danych CV. Sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.- Praca: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Obróbka elementów produkcyjnych, profilowanie elementów,wykonywanie pomiarów, kontrola jakości, wykonywanie rysunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Ziemnice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 4 000 PLN

Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - 1 017,4 PLN

Obsługa bieżących należności oraz monitorowanie zaległych należności. Prowadzenie czynności windykacyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 250 PLN

BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, email, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- realizacja zadań związanych z obsługą finansowo-księgową Ośrodka: przyjmowanie i ewidencja dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych; prawidłowe i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej; weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowych; kompletowanie dokumentacji finansowo-księgowej dla potrzeb sprawozdawczości.- Praca na 1/2 etatu w godz. 7:30-15:30. Od 1 lipca 2020 r. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 07:30-15:30 w Śląskim Ośrodku Adopcyjnym w Katowicach.- praca w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, od 1 lipca 2020 r. w Śląskim Ośrodku Adopcyjnym w Katowicach
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - 2020-05-13 - Katowice (śląskie)

OPERATOR AUTOMATYCZNEJ LINII OBRÓBKI SKRAWANIEM (S) - 997,4 PLN

organizowanie i obsługa stanowiska pracy: przygotowanie narzędzi; nadzorowaanie wykonywanie wyrobu o określonych wymiarach i kształtach; przestrzeganie zasad BHP; sprawdzanie jakości obrabianych powierzchni.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI - od 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie działań merketingowych - opracowywanie, wdrażanie planów merketingowych, ustalanie sposobów ich promocji, dotarcia do grup docelowych,- planowanie i koordynowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz eventów,- organizacja wydarzeń i eventów realizowanych przez Bibliotekę,- organizacja fotograficzna wydarzeń,- obsługa techniczna wydarzeń - nagłośnienie, oświetlenie, przygotowanie sali pod konkretne wydarzenia,- przygotowanie materiałów promocyjnych Biblioteki i ich dystrybucja,- prowadzenie strony internetowej Biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku,- redagowanie tekstów, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, przygotowanie prezentacji,- szukanie nowych kanałów informacyjnych,- komunikacja zewnętrzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewnątrz,- współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarzeń, których organizatorem bądź współorganizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych),- podtrzymywanie pozytywnych relacji z instniejącymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, dziennikarstwo, public relations, social media, polonistyka,- umiejętność pracy w systemie MS Windows,- dobra znajomość pakietów biurowych MS Office i Libre Office (redagowanie tekstów, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne),- dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność,- sprawne poruszanie się po sieci, znajomość trendów w komunikacji internetowej, posługiwanie się narzędziami do obsługi mediów społecznościowych i umiejetność wyszukiwania w nich informacji,- umiejętność publikacji artykułów, tworzenia wydarzeń na fanpege Facebooka,- umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań,- wysoka motywacja do pracy na rzecz Biblioteki, umiejętność podejmowania niestandardowych wyzwań, umiejętność realizacji zadań metodą projektową,- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,- wysoka kultura osobista,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Wymagania dodatkowe:- podstawowa znajomość programów graficznych (typu Corel Draw, Irfan View, GIMP, Inkscape) do tworzenia/obróbki grafiki rastrowej i wektrowej, do projektowania ulotek, plakatów, zaproszeń, wizytówek, itp.- podstawowa znajomość programów Windows Live Movie Maker,- podstawowa znajomość CMS (systemy zarządzania treścią), typu Joomla, WordPress - redagowanie artykułów na staronach Biblioteki.- znajomość pracy w obszarze PR, promocji i marketingu, umiejętność pracy w obszarze media relations.Mile widziane:- prawo jazdy kat. B- doświadczenie w pracy związanej z bieżącą obsługą klienta.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2020-02-04 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie oraz obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne. Sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków zakupu i sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych, uczestnictwo w wystawach, targach krajowych i zagranicznych. W razie konieczności dokonywanie tłumaczeń dokumentów.
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 4 500 PLN

Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. portugalskim i angielskim, przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów, aktualizowanie i wprowadzania danych do systemu, wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych, zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA ZDROWIA ŚRODOWISKOWEGO - 997,4 PLN

poznanie ogólnych zasad prawa środowiskowego, procedury przeprowadzania kontroli,wpowadzanie danych do systemu Woda-excel, sporzadzanie projektów decyzji i ocen wody na podstawie sprawozdań, współpraca z innymi oddziałami
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I PŁATNOŚCI - 2 100 - 3 700 PLN

Obsługa klienta, kontakt z klientem dot. wpływu należności, monitorowanie kont klienta, sporządzanie not i księgowanie ich, rozwiązywanie spraw związanych z reklamacjami.
Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Gościcino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt personalnych, wprowadzanie danych do systemu RAMZES, PŁATNIK. Sporządzanie list płac.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH - od 1 970 EUR

Prowadzenie procesu rejestracji produktów leczniczych. Komplementowanie dokumentacji medycznej otrzymywanej z firm z innych krajów.Dbanie, aby przygotowywana dokumentacja była zgodna z przepisami prawnymi. Kompletowanie i ocena fachowej literatury naukowej. Tłumaczenie dokumentów.
UAB Aconitum - 2017-04-14 - Litwa (Litwa)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 4 840 PLN

współpraca z Urzędem Celnym, biurem rachunkowym, wszelkie sprawy administracyjne i biurowe, współpraca z firmami kurierskimi, sprzedaż (dokumenty, inwentaryzacja)
CIGAR KONESER WOJCIECH JAROSZEWICZ - 2020-09-14 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO- KADROWYCH - od 3 400 PLN

- naliczanie wynagrodzeń- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej- sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US- rozliczanie z PFRON- księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży- księgowanie raportów kasowych,bankowych- obsługa bankowości elektronicznej- uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych- weryfikacja zapasów nakontach księgowych- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych informacji sprawozdawczych
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 600 PLN

Koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, koordynacja zakwaterowań, wsparcie logistyczne, stały kontakt ze współpracownikami
Dreman sp. z o.o. - 2019-12-13 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I RACHUBY PŁAC(NR 8228) - od 2 500 PLN

przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)