SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Racibórz oferta pracy Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 15 IIp, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Partyzancka 12/1, 45-802 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Adres strony pracodawcy: www.verkord.com
Ulica pracodawcy: Partyzancka
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2bf709a94d44636e02e7cf16cd1e4149
Podobne oferty pracy
sprzątanie hali produkcyjnej + obsługa samojezdnej myjki do mycia podłogi
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "KONTRAKT" Sp. z o. o. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-16 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kuźnica Lechowa (śląskie)
Obsługa klientów kluczowych w zakresie pełnego asortymentu spółki;Wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie; Przygotowywanie i przedstawianie oferty klientom B2B ; Obsługa zamówień i ich realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru,sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy; Aktywne działania handlowe w ściśle określonej grupie klientów; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami B2B; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-27 - Chorzów (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON, SIO, realizowanie zakupów wyposażenia i środków sczystości szkoły, przeprowadzniea inwentaryzacji sprzętu,dpowiada za utzrymanie czystości w szkole oraz za przeprowadzenie niezbędnych przeglądów w szkole, np. wynikających z ustawy o Prawie budowlanym.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-02-20 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Kontakty z kontrahentami w Rosji, Gruzji i w Europie wschodniej, zamawianie towaru, sprzedaż towaru na terenie Polski.Praca na terenie Polski. Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 16:00
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw zakupów
PPHU DUOMAT 2 Michał Okonowicz - 2016-04-22 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Planowanie dostaw materiałów, planowanie odbioru. Planowanie techniczno ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Przygotowywanie i rekomendacja media planów do prowadzonych działań promocyjno-reklamowychMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Współpraca PR z mediami i realizacja działań w zakresie PR produktowego i PR korporacyjnegoProwadzenie działań marketingowych z agencjami reklamowymi, podwykonawcami i firmami współpracującymi Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych (cv na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień, fakturowanie, wykonywanie analiz.
KUFIETA Sp. J. - 2017-06-05 - Czyżowice (śląskie)
- obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
LEMAR E.CZYŻA, P.BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
. Konserwacja bieżąca narzędzi :- Analiza i monitorowanie tygodniowej listy kontrolnej;- Koordynowanie prac z działem produkcji w przypadku usterek.2. Usuwanie usterek narzędzi:- Analizy wykonanych interwencji. Ustalenie priorytetów;- Execution and recording in history.3. Wprowadzanie usprawnień dotyczących konserwacji:- Analiza i realizacja prac zgłoszonych przez inne działy;- Analiza wykonanych usprawnień.
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych w Rosji,Ukrainy- przygotowanie treści i zamieszczanie ogłoszeń internetowych iprasowych- bieżąca obsługa pracowników tymczasowych w zakresie administracji personalnej- wprowadzanie danych do systemu ASSECO SOFTLAB ERP
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
Doradztwo w zakresie oferowanyc produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
LIBERTY POLAND Spółka Akcyjna - 2016-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzaniem badań rynkowych, gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Lublin (lubelskie)
- Zabezpieczanie sprawności technicznej obiektu, dbanie o sprawność techniczną instalacji i urządzeń elektrycznych, przeprowadzenie niezbędnych i możliwych do wykonania napraw ślusarskich, murarskich, malarskich, stolarskich i innych, wykonywanie prac porządkowych w szkole i na terenie szkoły, koszenie i grabienie trawy, grabienie liści, sprzątanie śmieci pozostawionych na posesji szkoły, w sezonie zimowym odśnieżanie schodów oraz dróg komunikacyjnych- Wynagrodzenie: 2105 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe. Minimum 4 lata pracy. Ważna książeczka zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. Punktualność, obowiązkowość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-14:00 lub e-mail: sp36katowice (at) wp.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 36 IM.KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO - 2017-10-03 - Katowice (śląskie)
Organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych.PRACA NA TERENIE GDYNI I OKOLIC.
EUROSTYROPIAN JAROSŁAW DOMARADZKI - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, podejmowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Olesno (opolskie)
codzienne, dokładne sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2020-05-20 - Dębica (podkarpackie)