SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Oświęcim oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: • Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plebańska 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Data zakończenia pracy: 13.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych oraz znajomość produktów finansowych, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, nastawienie na realizację celów. Pracodawca oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, początkowo okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym od 9:00 do 17:00. Pracodawca oferuje także liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Według umowy
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Gorzyce (podkarpackie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą, reklamacjami, praca na systemie informatycznym i inne
SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy - 2016-05-27 - Świerkówki (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednia komunikacja z dostawcami,prezentowanie firmy u dostawcy,reklamowanie wadliwych dostaw, raportowanie reklamacji dostaw
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Komorniki (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów niemieckich
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA - SKALIMEX SP. Komandytowa - 2017-07-05 - Kostrza (dolnośląskie)
1. Wsparcie IT (heldesk) dla użytkowników systemów IT w Amcor Flexibles Złotów2. Opieka nad sprzętem komputerowym (laptopy HP, komputery PC, serwery HP, drukarki i telefony komórkowe)3. Rejestracja i realizacja zgłoszeń4. Obsługa lokalnych aplikacji biznesowych5. Współudział w projektach informatycznych
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2018-08-21 - Złotów (wielkopolskie)
Kontakt tel:335065155 lub CV na maila:k.cholewa (at) czarnygron.pl.Celem typowym na tym stanowisku jest osiągnięcie określonych oszczędności poprzez rozwijanie współpracy z dostawcami, negocjacje jak i szukanie większych wolumenów zakupowych.Sporządzanie inwentaryzacji,bieżący nadzór nad zatowarowaniem kompleksu hotelowo-gastronomicznego.
Czarny Groń sp. z o.o. sp.k. - 2016-06-29 - Rzyki (małopolskie)
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa poczty elektronicznej, komputera, realizowanie zamówień, zadania związane z reklamą i wizerunkiem firmy, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
Liczenie projektów budowlanych, nadzór nad flota pojazdów, zaopatrzenie warsztatów
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcia kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
analiza rynku, prowadzenie bazy danych, negocjowanie warunków transkacji, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepu internetowego- branża motoryzacyjna, poszerzanie bazy klientów.
MOTO-DYNAMIC MACIEJ ŁACH - 2018-02-23 - Luborzyca (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów hiszpańskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociagów głównie na terenie POlski, Czech, Słowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowywanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż Firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw zawiązanych z procesem produkcji, realizacja procesu związanego ze współpracą z dostawcami zagranicznymi, terminowe wykonanie produkcji
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprawdzanie planów oraz monitorowanie jego realizacji, budżetowanie oddziałów, rozliczenie efektów pracy, kalkulacja opłacalności projektów planowamych do realizacji, opracowywanie motywacyjnych systemów wynagrodzeń w powiązaniu z wynikami oddziałów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. - 2016-09-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
współpraca z kontrahentami z Ukrainy oferującymi drewno, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowanych, utrzymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagranicze (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie, 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00, zadaniowy system pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników. Dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, rozliczanie czasu pracy ( system podstawowy, równoważny i czas pracy kierowcy), rozliczanie urlopów i ekwiwalentów, delegacje i diety, naliczanie płac, naliczanie zasiłków i wynagrodzeń za czas choroby, sporządzanie dokumentów zasiłkowych do ZUS, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, rozliczanie umów cywilno prawnych,rozliczanie podatkowe z wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PFRON, rozliczanie refundacji do Urządu Pracy i cechu, rozliczanie zajęć komorniczych i pisma do komornika, zawieranie umów z cudzoziemcami, doradztwo kadrowo płacowe, obsługa klienta , sporządzanie deklaracji PIT 4R,PIT 8AR,ZUS IWA,PIT 11,PFRON .Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy zasiłkowej, ustawy FUS, wysyłka elektroniczna dokumentów w PŁATNIKU.Kontrola szkoleń i badań lekarskich.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA MACIAS - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
Realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji sprzedażowych z klientami, raportowanie wykonywanych obowiązków.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: elektroniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wyszukiwanie podmiotów gospodarczych z Ukrainy w celu zawarcia umów najmu z nimi, jak i podmiotów Ukraińskich działających w Polsce, zawieranie z nimi umów najmu, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów najmu w sprawach administracyjnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Sękocin Nowy (mazowieckie)