SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Świerkówki oferta pracy SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 950 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą, reklamacjami, praca na systemie informatycznym i inne
Data publikacji: 2016-05-27
Lokalizacja: Świerkówki (wielkopolskie)
Pracodawca: SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-605 Świerkówki 15a, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż produktów firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą, reklamacjami, praca na systemie informatycznym i inne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na okres próbny 3 miesiące, potem na czas określony 3 lata, praca zmianowa w sezonie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świerkówki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
64-605 Świerkówki 15a, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: biuro (at) sumin.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świerkówki
Numer budynku pracodawcy: 15a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
 Analizowanie i konsultowaniewymagań dotyczących utzrymania oraz rozowju oprogramowania systemu informatycznego. prowadzenie dokumentacji oprogramowania systemów informatycznych.
 kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
 
 Handel samochodami ciężarowymi, transport samochodów na Bliski WschódWymagan znajomość rynku zbytu w zakresie samochodów ciężarowych oraz znajomość języka arabskiego.
 kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
 
 Organizacja pracy agencji zatrudnienia
 Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
 
 do uzgodnienia
 kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Radom (mazowieckie)
 
 Dokonywanie zakupów w imieniu klientów,fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów,kontakt z klientem anglojęzycznym,rosyjskojęzycznym oraz hiszpańskojęzycznym
 kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
 
 obsługa i nadzór nad administracją firmy (media, flota, ubezpieczenia, sprzęt biurowy i komputerowy), kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi prawnej i informatycznej, uczestnictwo w obsłudze zakładowej kontroli produkcji oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001
 PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2016-10-11 - Limanowa (małopolskie)
 
 Specjalista do spraw sprzedaży (kontakty z kontrahentami)
 Monster Print Janusz Mordec - 2016-02-22 - Chorzelów (podkarpackie)
 
 •Rejestracja i weryfikacja zgłoszenia pod kątem formalnym,•Analiza i diagnoza zgłoszenia w zakresie merytorycznym,•Koordynacja, monitorowanie i eskalowanie zadania związanego z realizacją zgłoszeń,•Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz konsultacji z zakresu danego produktu,•Opracowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją zadań serwisowych.
 Sygnity S.A. - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
 
 Zgodnie ze stanowiskiem.
 MONIKA SZYCA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE M- STAL - 2017-05-16 - Chojnice (pomorskie)
 
 Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
 kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
 
 obsługa klientów biura (obsługa zapytań, ofert, zleceń), pozyskiwanie nowych tłumaczy do współpracy z biurem
 "MERIDIUM" Małgorzata Uryga - 2016-04-26 - Pszczyna (śląskie)
 
 Poszukiwanie nowych rynków zbytu, spotkania z klientami rynku wschodniego, podpisywanie umów, przygotowywanie ofert dla klientów
 kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Piaseczno (mazowieckie)
 
 Wykształcenie: brak wymagań; chęci do pracy; pracodawca zapewnia możliwość rozwoju zawodowego i przyuczenia do zawodu; dyspozycyjność (praca zmianowa oraz weekendowa); dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
 NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
 
 obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
 kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Chrzanów (małopolskie)
 
 sprzedaż alkoholi , kawy , herbaty
 kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
 
 Sporządzanie list płac, księgowanie list płac, dekretacja dokumentów księgowych, wystawianie faktur sprzedażowych. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 695 021 387.
 Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
 
 Obsługa uroczystości pogrzebowych, asystowanie przy trumnie przy kondukcie pogrzebowym, zdjęcie trumny z katafalku, kopanie grobów.
 Letax s.c. - 2018-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
 
 Profesjonalna obsługa klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacja, płatności itp)
 "PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Gnojnik (małopolskie)
 
 obsługa administracyjna zleceń, kontakt z klientami i dostawcami, zaopatrzenie materiałowe, prowadzenie magazynu
 MS Elektro Mikołaj Smolak - 2016-05-31 - Ciechanów (mazowieckie)
 
 w/g potrzeb
 Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o. o. - 2017-01-16 - Kielce (świętokrzyskie)
 
 Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
 BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-08-21 - Grajewo (podlaskie)
 
 wystawianie umów cywilnoprawnych, naliczanie składek ZUS i PDOF, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych wraz z pochodnymi od wynagrodzeń, weryfikacja danych na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
 Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
 
 Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
 LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
 
 aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
 kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Czarnowice (lubuskie)
 
 sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
 BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
 
 jw.
 INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
 
 bieżąca aktualizacja bazy towarowej, bazy dostawców oraz ofert w programie, organizacja i kontrola podległych sklepów w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań i planów, prowadzenie rejestru urządzeń znajdujących się na sklepach firmowych, kontrola środków pieniężnych, przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży, rozliczenia inwentaryzacji, rozliczanie faktur,
 "MEAT MARKET" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Sosnowiec (śląskie)
 
 CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
 GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)
 
 obsługa urządzen biurowych, rejestrowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie materiałów do interpelacji i zapytań poselskich, czuwanie nad kalendarzem zajęć, rejestrowanie i przekazywanie do dolszego załatwiania załatwiania wg. kompetencji spraw interwencyjnych
 kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
 
 - obsługa klientów indywidualnych i hurtowych,- doradztwo w sprawach zakupu mebli,- zamawianie towaru,- realizacja zamówień,- inne drobne prace biurowe
 Fabryka Mebli Latzke Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)