SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (OSOSBY NIEPEŁNOSPRAWNE) Katowice oferta pracy RADOSŁAW AUGUŚCIK

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (OSOSBY NIEPEŁNOSPRAWNE)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl

Data publikacji: 2016-07-14

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: RADOSŁAW AUGUŚCIK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pokoju 17, 40-859 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (OSOSBY NIEPEŁNOSPRAWNE)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Nazwa pracodawcy: RADOSŁAW AUGUŚCIK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-859 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.4ride.pl

Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2016

Data dodania oferty pracy: 13.07.2016

Oferta pracy ważna do: 31.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. kontroli jakości - -

Media Expert testowanie urządzeń AGD pod kątem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym,
analiza i raportowanie wyników testów wg wypracowanych wcześniej zasad,
weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji i certyfikatów jakościowych,
współpraca z dostawcami, w tym firmami zagranicznymi w zakresie jakościowym.
Media Expert - 2016-05-06 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI - do 2 344,51 PLN

Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
Firma Handlowa "AUTO CENTER" Piotr Gronowski - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - od 2 000 PLN

Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI REKLAMACJI - od 2 000 PLN

obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, 2. sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, 3. sporządzanie raportów płacowych, deklaracji rozliczeniowych, 4. rozliczanie należności z tytułu używania samochodów prywatnych, 5. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 6. sporządzanie wypłat ZFŚS.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, program płatnik, dobra znajomość ms office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraca na okresie próbnym 3 misiące, następnie umowa na czas określony
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS MONITORINGU, KONTROLI I BIEŻĄCEJ OBSŁUGI UCZESTNIKÓW PROJEKTU - od 2 470 PLN

Wykonywanie zadań związanych z procesem monitoringu i ewaluacji, przygotowanie niezbędnej dokumentacji.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju - 2018-03-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START" - od 1 687,5 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

BARMAN/KA - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa baru.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 602 196 689.
Dwór Dłużniewo, ,Hotel, Restauracja Gastronomia "Kaprys"," Arkadia"- Marianna Lipska - 2017-02-17 - Dłużniewo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

1. Obsługa komputera.2. Odbieranie telefonów.3. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i odbiorcami dot. branży rolniczej.4. Pomoc przy przygotowywaniu ofert.5. Obsługa programu magazynowego.6. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH W DZIALE KONTROLI JAKOŚCI - do 2 300 PLN

nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. OPISÓW TOWARÓW - od 4 200 PLN

redagowanie i wprowadzanie opisów w sklepie internetowym
FU JIA BAI NIAN Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY POJAZDÓW - od 3 000 PLN

praca w Dziale Sprzedaży Pojazdów - samochody dostawcze IVECO DAILY, budowanie i utrzymywanie dlugotrwałych relacji z klientami, sporządzanie ofert i dokumentacji handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne poszukiwanie możliwości wzrostu sprzedaży, realizacja wyznaczoncyh celów sprzedażowych na powierzonym terenie
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kuźnica Lechowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - TECHNIK LOGISTYK - od 1 850 PLN

Dział handlowy. Obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem indywidualnym, pakowanie i wysyłka zamówień, wystawianie faktur, obsługa strony www.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. INSTALCJI SANITARNYCH - do 3 200 PLN

czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan i c.o na terenie i w obiektach GUMedprzygotowywanie matariałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalaji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan w tym dokumentacji, przedmiarów i kosztorysów inwstorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonywanych robótpozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, itp..
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - 2 600 - 3 500 PLN

prowadzenie dokumentacji ISO, bieżąca obsługa klientów; Osoby zainteresowane ofertą proszone są o zgłaszanie się do pracodawcy z CV oraz Listem motywacyjnym
"FOL-PACK PRODUCENT OPAKOWAŃ" Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Końskie (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 800 PLN

Pozyskiwanie kluczowych klientów z krajów Bliskiego Wschodu, podpisywanie kontraktów, opieka nad klientami, podróże służbowe. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Janki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Sejny (podlaskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH I MIESZKANIOWYCH - do 2 000 PLN

sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń, prowadzenie ewidencji sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy i jej partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gdańsk (pomorskie)

MALARZ/MURARZ - 3 500 - 4 500 PLN

malowanie. murowanie, wykonywanie elewacji
KAMIL SIERAKOWSKI SIERBUD - 2018-07-20 - Pakosław (wielkopolskie)

HANDLOWIEC - do 1 850 PLN

oferowanie, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Olkusz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TOKARKI - od 2 100 PLN

obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzr nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)