SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH Ociąż oferta pracy CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
Data publikacji: 2017-06-09
Lokalizacja: Ociąż (wielkopolskie)
Pracodawca: CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TOROWA 11, 63-460 Ociąż, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ociąż
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Skalmierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
MILE WIDZIANA PRAKTYKA NA WW. STANOWISKU (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi i pokrewne. Mile widziana znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
TOROWA 11, 63-460 Ociąż, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) vcorrect.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Nowe Skalmierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ociąż
Ulica pracodawcy: TOROWA
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Produkcja materaców
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2017
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad produkcją elementów sprężonych i montażem elementów prefabrykatów, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-12-12 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy
TEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Tłuszcz (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziana praktyka
KRONE PPHU - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
NZZOZ "PALIUM" Sp. z o.o. ZOL Sońsk - 2017-09-26 - Sońsk (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lipsko (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
zakup oraz ewidencja narzędzi i materiałów eksploatacyjnych (branża elektryczna i budowlana), zbieranie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, organizowanie przetargów, wyszukiwanie najlepszych ofert, sprawne przeprowadzanie procedury zakupu, prowadzenie magazynu i ewidencji wszystkich narzędzie trwałych oraz związanej z tym dokumentacji, proces utylizacji, odpowiedzialność za efektywność kosztową zakupów w firmie
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
kontakt z apteki w celach sprzedażowych, przygotowywanie ofert, współpraca z działem handlowym firmy, kompletowanie dokumentów dotyczących klientów, dbanie o jość usług, podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów biura pod względem kadrowo-płacowym.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż asortymentu, organizowanie dostaw, porządkowanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Płock (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń, budowanie portfela klientów, wystawianie polis ubezpieczeniowych, rozliczanie ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Wadowice (małopolskie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży, obsługa programów FPP, Excel
KOLTAR s.c. W. Mozoła, J.Nosal - 2018-04-20 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera (Word, Excel).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie produktów do sprzedaży, srawdzanie towarów pod względem jakościowym i ilościowym, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, inkasowanie należności za sprzedane produkty
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowania na rynek wschodni).Promowanie usług firmy.Sporządzanie raportów z zakresów działaności marketingowej.Prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów. Koordynacja i kontrola realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z dostawami do klientów. Współpraca z Urzędami Celnymi.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Stojadła (mazowieckie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
wykon. prac murarskich
WOJA Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac porządkowych, obsługa kasy fiskalnej, terminala, sprzedaż i ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mysłowice (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)