SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. obsługi klienta
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2019
Data zakończenia pracy: 13.08.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. techniczno - energetycznych: nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem budynków mieszkalnych, prowadzenie dokumentacji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KROWODRZA" - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
pomoc w kontroli procesu produkcyjnegozbieranie informacji o dostarczonych surowcach
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, przygotowywanie pism i wniosków do szpitali, policji, prokuratury, sądów, urzędów
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Piaseczno (mazowieckie)
kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych,prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi,nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,uzgadnianie kont podatkowych i księgowych, obsługa kontroli zewnętrznych, wewnętrznych oraz audytów,współpraca z pozostałymi Działami firmy, odpowiadanie na pytania dotyczące kwestii związanych z rozliczaniem podatku akcyzowego,prowadzenie ewidencji akcyzowych i sporządzanie raportów,proponowanie działań usprawniających przygotowywanie deklaracji podatkowych.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności,Możliwość rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z nazwą stanowiska pracy w tytule maila bezpośrednio na adres kadry (at) igbpiast.pl Nr kontaktowy DZIAŁ KADR 509 029 678Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2018-02-15 - Strzelin (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i płac w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Bogumiła Głogowska - 2018-02-08 - Chrzanów (małopolskie)
Rekrutacja pracowników z Mołdawii i Rumunii w branży budowlanej;sala C
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wysyłanie ofert handlowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warka (mazowieckie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych;- nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy;- przygotowywanie ofert handlowych w języku ukraińskim oraz rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywanie zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów.
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie ludźmi, kontrola procesu produkcji, odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, raportowanie rezultatów produkcyjnych, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu ulepszenie procesu produkcji
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Bielawa (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-01-15 - Ustka (pomorskie)
Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów firmy.Koordynowanie procesu realizacji zleceń.Organizacja procesu logistycznego.Współpraca z dostawcami.Optymalizacja procesów zakupowo - logistycznych.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
współpraca z laboratorium w ZEA, zakupy materiałów dentystycznych do aparatów ortodontycznych w Dubaju, negocjowanie umów, warunków zakupu specjalistycznych materiałów dentystycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Radom (mazowieckie)
Umieszczanie ofert w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Brzesko (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie spraw kadrowych;wymagana znajomość MS Excel i programów kadrowych, min. 1 rok doswiadczenia na podobnym stanowisku
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2015-12-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: emitowanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową realizacją, tworzenie harmonogramów dostaw, dbałość o utrzymanie odpowiednich sanów magazynowych, stały monitoring rynku dostawców, poszukiwanie nowych oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi dostawcami, negocjowanie warunków ofert zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- organizacja, wsparcie i usprawnianie procesu windykacji nalezności- analiza należności, monitorowanie i kontrola stanu zadłużenia, windykacja- odpowiadanie na zapytania i rozwiazywanie eskalacji- praca zgodnie ze standardami kontroli wewnętrznej (ICS)- ścisła współpraca z biznesem i zewnetrznym dostawcą serwisu- codzienna współpraca z klientem hiszpańsko- i angielskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza,monitorowanie zapytań ofertowych,praca w systemie CRP,ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Kutno (łódzkie)