SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM Sędziszów Małopolski oferta pracy STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów firmy.Koordynowanie procesu realizacji zleceń.Organizacja procesu logistycznego.Współpraca z dostawcami.Optymalizacja procesów zakupowo - logistycznych.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnowskich 9, 39-120 Sędziszów Małopolski, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów firmy.Koordynowanie procesu realizacji zleceń.Organizacja procesu logistycznego.Współpraca z dostawcami.Optymalizacja procesów zakupowo - logistycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sędziszów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sędziszów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Zdolność analitycznego myślenia.
Nazwa pracodawcy: STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Połonińska 25, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kierować na adres e-mail: gabriela.korszla (at) sto-print.comWynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Połonińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2017
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 16.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem / zdawaniem kwater przez żołnierzy (w tym, ocenia stanu technicznego lokalu, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych), sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji (w tym Książki Obiektu Budowlanego), prowadzenie rejestrów zgłoszeń i usterek, zgłaszanie potrzeb i wniosków związanych z prawidłową obsługą nieruchomości, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie materiałów do rozliczeń kosztów dostawy mediów. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 8.00-12.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
WOJSKOWE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SP. Z O. O. - 2017-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż materiałów medycznych; prowadzenie sklepu medycznego; praca w Łodzi
AURIS Robert Pakuła - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe; obsługa klienta; dyspozycyjność; komunikatywność; sprzedaż ofert turystycznych Biura Podróży Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
REKRUTACJA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ, KONFERENCJI, REKRUTACJA UCZESTNIKÓW PROJEKTU GREEN-CERTYFIKATE, REKRUTACJA UCZESTNIKÓW FORUM EKOLOGICZNEGO, UDZIELANIE INFORMACJI O ZADANIACH STATUTOWYCH REALIZOWANYCH PRZEZ FUNDACJĘWYMAGANIA; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ADMINISTRACYJNEJ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac. Praca w godz. 8.00-16.00 w dni robocze.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2017-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie płac, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie kartotek urlopowych, bieżąca kontrola terminów dokumentów kadrowych, sporządzanie deklaracji do PFRON.
VDF Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Nysa (opolskie)
Kontrola jakości produktw, koordznacja wysyłe,koordynacja prac produkcji na etapie wykończenia,kontrola zaopatrzenia,fakturowanie, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Nowy Targ (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; prawo jazdy kat. B znajomość jęz. angielskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MAGA-BIOTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wpprowadzanie towartów do sklepu internetowego,obsługa klienta, przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Specjalista zastosowań informatyki IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
-kompleksowa sprzedaż samochodów na rynku lokalnym oraz flotowym-obsługa klienta na możliwie najwyższym poziomie-dobałość o powierzone mienie firmowe-prowadzenie dokumentacji firmowej-realizowanie planów i polityki handlowej firmy-realizacja założonych celów-utrzymywanie stałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientówOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: TychyPraca w dniach i godzinach:pn-pt, 8-16, 10-18
"AUTO-CENTRUM" M.Z.KIERAT SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów w wyznaczonym regionie, praca w terenie, umiejętność słuchania, umiejętne reagowanie na zdiagnozowane potrzeby i skuteczne doradztwo. Promocja i sprzedaż usługi Orange oparta na technologii światłowodowej i inne, prowadzenie wspierających sprzedaży i działań marketingowych, raportowanie, działanie na terenie przygotowanym do realizacji kampanii promocyjnej, kształtowanie pozytywnego wizerunek marki Orange.I zmiana 09-17 pn-pt Wynagrodzenie od 2500zł brutto
Ak-Tel Jacek Siłakowski - 2016-07-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmyna rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grójec (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura oraz klientów, składanie, obsługa i realizacja zamówień, pierwszy kontakt z klientem (przedstawianie ofert), podtrzymywanie celów sprzedażowych, uzupełnianie stanów magazynowych, wszelkie kontakty z kontrahentami, działania marketingowe, obsługa strony oraz mediów społecznościowych.
FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna - 2016-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z zasadą konkurencyjności. Nadzór nad terminowością realizacji zamówień. Archiwizacja dokumentacji postępowań.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Współudział w koordynowaniu działalności sprzedażowej, akcji specjalnych oraz wszelkich działań ukierunkowanych na współpracę z kluczowymi klientami; stworzenie całościowej strategii współpracy z klientami kluczowymi; przygotowywanie prognozy sprzedaży i planów wymiany sprzętu przez kluczowych graczy rynkowych; czynna współpraca z siecią dealerską New Holland Ag, ukierunkowana na współpracę z kluczowymi klientami; obsługa systemów firmowych wykorzystywanych w dzial handlowym; współpraca z grupą regionalnych kierowników sprzedaży w odpowiedniej koordynacji akcji handlowych oraz analizie informacji otrzymywanych od dealerów; przygotowywanie prezentacji dotyczących działalności handlowej; uczestnictwo w imprezach targowych i wystawienniczych; koordynowanie wyjazdów organizowanych dla klientów kluczowych; Bieżąca współpraca z przedstawicielami innych działów w zakresie realizowania wyznaczonych działań.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)