SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY JĘZ. FRANCUSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY JĘZ. FRANCUSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia 1000 zł-2000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY JĘZ. FRANCUSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta ze znajomością języka francuskiego Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klienta w języku francuskim Telefoniczny kontakt z klientami z rynku francuskiego: badanie satysfakcji wcześniej zakupionych produktów oraz analiza potrzeb i oczekiwań rozmówców Budowanie i utrzymywanie długookresowych relacji z klientem Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientem i dobry wizerunek firmy Wymagania: Biegła znajomość języka francuskiego Doświadczenie we współpracy z klientem lub w sprzedaży Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne Zdolności sprzedażowe Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów Odpowiedzialność za powierzone działania Motywacja i zaangażowanie Entuzjazm, dobre nastawienie i poczucie humoru, pracodawca oferuje: Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy Premiowanie dobrych wyników System szkoleń Pracę w atrakcyjnej lokalizacji Warszawy Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych Możliwość używania na co dzień języków obcych Przyjazną atmosferę pracy Możliwość awansu Możliwość wsparcia przy relokacji Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/FR/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie dok. rysunkowej i technologicznej, określanie i kontrola zużyć materiałowych, wprowadzanie nowych wyrobów do produkcji, kontrola jakości wyrobów na produkcji
POLPRO sp. z o. o. - 2016-03-23 - Milicz (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie w pracy na ww. stanowisku; znajomość zasad księgowości, programu Excel, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie kont rozrachunkowych; gospodarka materiałowa, współpraca z główna księgową przy sporządzaniu rachunku wyników, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-16 - Kotlarnia (opolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
Nauczyciel wiedzy o społeczeństwie w Szkole Podstawowej i w Gimnazjum.
Schronisko Dla Nieletnich w Gackach - 2017-06-05 - Leszcze (świętokrzyskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporzadzanie deklaracji ZUS; przyjmowanie pracowników.(sekretariat)
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Skwierzyna (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z klientami czesko/ lub węgierskojęzycznymi. W zamian oferujemy pracę w młodym zespole w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 375-11-78, +48 662-179-694, e-mail:info (at) theeuropeanvancompany.pl
THE EUROPEAN VAN COMPANY Sp. z. o. o. - 2015-12-14 - Końskie (świętokrzyskie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydató z Ukrainy , sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie właściwych technik, instrumentów i procedur
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i nadzór zorganizowanego procesu zmian w zakresie testowania systemów w środowisku IT, identyfikacja możliwości wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze nowych technologi i procesów metodą IQ, wsparcie użytkjowników systemów informatycznych, przygotowywanie raportów oraz budowanie silnych relacji z kadrą zarządzającą.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
-profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, -aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w opraciu o zdobytą wiedzę, -budowanie pozytywnego wizerunku marki, -realizacja założonych planów sprzedażowych
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-01-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie, wdrożenie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych dot. rozwoju sieci sprzedaży;koordynowanie procesów realizacji projektów aranżacyjnych w salonach sprzedaży; opracowywanie planu remontów bieżących i kapitalnych oraz ich wykonanie; realizacja biezące eksploatacji zasobów lokalowych sieci sprzedaży; zarządzanie procesem likwidacji awarii;
Liberty Poland S.A. - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
obowiązki: obsługa zamówień od moment wpłynięcia zamówienia do wysyłki, koordynowanie pracy magazynu, ścisła współpraca z magazynem, terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży, współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-07-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych - rozpatrywanie reklamacji zlecenie do wysyłki paczek reklamowych.
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
zbieranie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, dokonywanie zamówień, rozliczanie należności
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, aktywne zaangażowanie w prawidłowe funkcjonowanie działu, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,doradztwo techniczne i współpraca z klientami, współpraca z innymi działami.Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie robót konserwacyjnych, przygotowywanie materiałów przetargowych, prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych, sporządzanie informacji, sprawozdań, analiz. Kontakt z pracodawcą: poczta (at) kozanow.pl lub 353-80-30.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa KOZANÓW IV" - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad wychowankami
Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych - 2017-01-16 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie bloga, zajmowanie się reklamą w social media, tworzenie stron internetowych, ulotek, plakatów
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń klientów. Optymalne planowanie transportów. Telefoniczna i mailowa obsługa klientów. Budowanie dobrych relacji z klientem i przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Legnica (dolnośląskie)