SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI

Wynagrodzenie: od 5 200 PLN

Zakres obowiązków: - procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznych i portugalskojęzycznych- osiąganie celów zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firmę- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jakości usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskim

Data publikacji: 2020-05-08

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznych i portugalskojęzycznych- osiąganie celów zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firmę- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jakości usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskim

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- staż pracy minimum 1 rok doświadczenia zawodowego- bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office ( zwłaszcza Excel, Word i Outlook )- umiejętności analityczne i organizacyjne- pożądana znajomość języka hiszpańskiego w mowie płynna , w piśmie biegła - konieczna płynna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie- konieczna biegła znajomość języka portugalskiego w mowie i w piśmie- orientacja na działanie- umiejętność pracy w zespole- dobre umiejętności komunikacyjne- odporność na stres- umiejętność optymalizowania procesów pracy

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7252155390

danePracodawcy_regon: 365657303

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2020

Data dodania oferty pracy: 08.05.2020

Oferta pracy ważna do: 22.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa61e6f133b2245de3d0a6ba137b90c1

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH I SZKOLENIA - od 4 860 PLN

Wykształcenie wyższe: kierunek psychologia, prawo lub pokrewne, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale personalnym. Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (TETA) lub inne. Znajomość obsługi pakietu MS Office.Zaawansowana znajomość języka angielskiego
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (POWER IV) - 1 017,4 PLN

- nauka prowadzenia obsługi kadrowej pracowników,- uczestnictwo w procesach rekrutacji,- obsługa programu optima kadry, Płace HRM Płatnik,- nauka rozliczania benefitów dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olkusz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 300 PLN

profesjonalna obsługa klientów, obsługa biura, tworzenie ofert handlowych, rozszerzanie bazy potencjalnych klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, realizowanie celów zgodnych z polityką firmy.
kontakt przez OHP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA - DZIAŁ TURYSTYKI - do 3 000 PLN

- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 800 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dziemięrzyce (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW ŁĄCZNOŚCI ORAZ ADMINISTROWANIA SIECIĄ TELEINFORMATYCZNĄ - od 2 869,1 PLN

- zarządzanie dostępem do systemów informatycznych- analizowanie stanu technicznego urządzeń teleinformatycznych w KMP Żory- udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego- administrowanie lokalane systemem rejestracji radiowej i telefonicznej
Komenda Miejska Policji w Żorach - 2019-09-26 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 700 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR/ SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - od 2 250 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS FINANSÓW - od 4 673 PLN

Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA(NR 3163) - od 2 600 PLN

- znajomość aktów normatywnych niezbędnych w działalności służbowej ustawa o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych wraz z aktami wykonawczymi; kodeks postępowania administracyjnego;- prowadzenie spraw personalnych żołnierzy zawodowych (prowadzenie teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych, kart ewidencyjnych, dokumentacji pomocniczej);- sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach kadrowo-finansowych żołnierzy zawodowych, rozkazów personalnych, zaświadczeń, opinii;- prowadzenie ewidencji wojskowej w elektronicznych systemach informatycznych obowiązujących w SZ RP.
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, również w języku tureckim, kształtowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MASZYN POLIGRAFICZNYCH - do 2 000 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa maszyn poligraficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sośnicowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 000 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ - od 1 850 PLN

- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - 2 600 - 2 800 PLN

kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Wieszowa (śląskie)

SPECJALISTA PRACY SOCJALNEJ-CD - od 3 550 PLN

- Kontrola pod względem merytorycznym i ich zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa - wywiadów środowiskowych, planów pomocy i projektów uzasadnień decyzji administracyjnych; - udzielanie pomocy w rozwiązywaniu podstawowych problemów życiowych osobom, rodzinom i grupom, które zgłosiły się po pomoc w sposób gwarantujący im zachowanie godności osobistej i poczucie zrozumienia sytuacji życiowej;- prowadzenie nadzoru nad prawidłowością toku postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia prowadzonych przez pracowników socjalnych działu świadczeń;- udzielanie wskazówek pracownikom socjalnym przy ustalaniu planu pomocy poszczególnym osobom i rodzinom;- udzielanie wskazówek pracownikom socjalnym przy opracowywaniu przez nich projektów uzasadnień decyzji administracyjnych; itpPraca w systemie jednozmianowym w Czechowicach-Dziedzicach od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 na umowę na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-09-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - PRACA W PIECHCINIE/OFERTA PRACY ZŁOŻONA PRZEZ AGENCJĘ ZATRUDNIENIA (NR 0035) - 4 000 - 5 000 PLN

kontakt z zagranicznymi dostawcami; prowadzenie negocjacji z dostawcami i przewoźnikami; planowanie i realizacja procesów zakupowych; współpraca zinnymi działami w firmie; sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski
ADECCO POLAND SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR - od 16,5 PLN

-przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s; -prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s;-praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości);-kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni;-prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu;- wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.
MG Marzena Gradowska - 2020-02-27 - Gdańsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

wg. stanowiska
Joy Sto Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 5 800 PLN

Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zapewnienie wsparcia zespołowi menedżerów,Organizowanie imprez firmowych / konferencji / imprez integracyjnychKoordynacja zarządzania salami konferencyjnymi,Uczestnictwo w opracowywaniu i usprawnianiu procedur i inicjatyw wewnętrznych w firmie;
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I WYDAWNICTW - od 2 200 PLN

Upowszechnianie informacji o działalności muzeum, organizacja imprez, wydarzeń kulturalnych, przygotowywanie wydawnictw muzealnych, prowadzenie stron www.Praca w godz. 8-16 na umowe o pracę w Kołobrzegu.
Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu - 2016-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - od 1 125 PLN

Organizacja czasu wolnego turystów indywidualnych i grup zorganizowanych. Przygotowanie ofert wycieczek i pobytów. Obsługa klientów wypożyczalni sprzętu sportowego i turystycznego.
DOLINA WISŁOKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Frysztak (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH - od 2 300 PLN

1. Uzupełnianie wiedzy teoretycznej młodzieży na temat funkcjonowania unii i integracji europejskiej2. Przygotowanie młodzieży do kierowania swoim życiem i aktywnością zawodową w sposób uwzględniający możliwości wynikające z integracji europejskiej3. Wyrównanie szans edukacyjnych i zawodowych młodzieży defaworyzowanej (niepełnosprawnej, niedostosowanej społecznie) poprzez rozszerzanie jej wiedzy4.Rozwijanie różnorodnych form międzynarodowej współpracy młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem wspólnych przedsięwzięc o charakterze społeczno-kulturalny oraz wymiany grup młodzieżowych5. Przeprowadzanie rekrutacji uczestników do udziału w projektach6. Organizacja działań przewidywanych projektem7. Opracowanie szczegołowego harmonogramu realizacji projektów oraz programów zajęć dydaktycznych8. Prowadzenie obsługi administracyjnej projektu9. Zapewnienie właściwego nadzoru nad sprzętem zakupionym ze środków EFS, znajdującym się w jednostce10. Przeprowadzanie ankiet monitorujących postępy uczestników projektu11. Koordynowanie działań związanych z płatnością w oparciu o preliminarz projektów12. Prowadzenie ewidencji kosztów projektów13. Sporządzanie sprawozdań okresowych oraz końcowych z realizacji projektów
OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi - 2019-06-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)