SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kołobrzeg oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-12-28
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tęczowa 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Płatnik, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Tęczowa 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Tęczowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie zleceń, sporządzanie potwierdzeń zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie zestawień do księgowości, obsługa klientów indywidualnych, obsługa reklamacji, monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zabrze (śląskie)
Zapewnienie pokrycia specjalistów podczas zmiany, sprawdzanie problemów i ich rozwiązań, tworzenie rekordów w systemie, rozwiązywanie problemów lub przesyłanie ich na dalsze linie wsparcia oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprządzanie wykazu zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedaży i biurowej.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu,sporządzanie pism,pomoc księgowej,odbieranie i wysyłanie korespondencji
METAL-PLUS BARBARA BIELIŃSKA - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie deklaracji Zus
BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN - 2016-01-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zarządzanie firmą,grupami firm,administrowanie systemem CRM,generowanie raportów.Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.
BIZNESOWA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie faktur sprzedaży, dekretowanie i księgowanie faktur,prowadzenie magazynu materiałów, wysyłka faktur, opracowywanie kartdrogowych kierowców,
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2018-05-14 - Opole (opolskie)
sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientem zewnętrznym, zbieranie zamówień, prowadzenie pojazdu kat. B
AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT - 2016-11-04 - Piła (wielkopolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji; Pozyskiwanie nowych klientów; Tworzenie ofert handlowych; Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży; Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-01-22 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Praca jako operator koparko-ładowarki. Sfinansowanie kosztów dojazdu do pracy - samochód służbowy. Praca na terenie woj. pomorskiego.
Usługi Koparko-Ładowarką SMUKI Krzysztof Smukalski - 2016-05-24 - Krąg (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, umiejetność : znajomość rynku tekstylnego w UE i pakistańskiego, doświadczenie zawodowe: 3 lata w branży tekstylnej i handlowej, znajomość j. angielskiego, urdu w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynków UE oraz rynku pakistańskiego w tym negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedaży, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahentów w branży tekstylnej z rynków UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zawiercie (śląskie)
TWORZENIE I NADZÓR ZORGANIZOWANEGO PROCESU ZMIAN W ZAKRESIE TESTOWANIA SYSTEMÓW W ŚRODOWISKU IT, IDENTYFIKACJA MOŻLIWOŚCI WPROWADZENIA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W OBSZARZE NOWYCH TECHNOLOGI I PROCESÓW METODĄ QA, WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW SYSYTEMÓW INFORMATYCZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ORAZ BUDOWANIE SILNYCH RELACJI Z KADRĄ ZARZĄDZAJĄCĄ
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie projektów oraz prototypów opakowań z tworzyw sztucznych, zarzadzanie bazą rysunków technicznych, opracowywanie kompletnej dokumentacji technicznej.
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Krupski Młyn (śląskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z S17, opracowywanie i weryfikacja uzyskanych danych, planowanie prac, wykonywanie harmonogramów i raportów, pozyskiwanie koniecznych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji budowy
P.U.H.DAF-TEL Andrzej Frączyk - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyżnianka-Kolonia (lubelskie)
Wykształceni wyższe; doświadczenie: brak wymagań;prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca biurowa, obsługa klientów, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie faktur, sporadyczne wyjazdy w celu obsługi szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
wg stanowiska
TRIPUS-POLSKA Sp. zo.o. Przetw. Tworzyw Sztucznych BIERUTÓW - 2018-08-01 - Bierutów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Polkowice (dolnośląskie)
Nauczyciel języka angielskiego
SZKOŁA PODSTAWOWA im. Dywizjonu 303 ŚLESZOWICE - 2016-08-29 - Śleszowice (małopolskie)