SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO Lubin oferta pracy MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji

Data publikacji: 2019-03-13

Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Pracodawca: MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik elektryk*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie techniczne, doświadczenie w zawodzie, praktyczna umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, podstawowa znajomość układów napędu elektrycznego, podstawowa znajomosć układów przekształtników (prostowniki, falowniki), mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub j. angielskiego, pełna dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w delegacji na terenie całej Polski wg zleceń), dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień SEP, uprawnienia osoby dozoru górniczego o specjalności elektrycznej

Nazwa pracodawcy:
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
Wójta Henryka 47, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubiński

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubin

Ulica pracodawcy: Wójta Henryka

Numer budynku pracodawcy: 47

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*

Data dodania oferty pracy: 13.03.2019

Oferta pracy ważna do: 27.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW POMOCOWYCH I MARKETINGU - od 2 400 PLN

upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich, realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej, organizacja konkursów, wystaw, olimpiad, pokazów promujących zdrowy styl życia, dziedzictwo kulturowe wsi, agroturystykę i turystykę wiejską, promowanie pozytywnych przykładów aktywności lokalnej, przygotowanie i rozpowszechniania materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich, współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi, współpraca z fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami działającymi na rzecz młodego pokolenia mieszkańców obszarów wiejskich.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2017-11-08 - Kalsk (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/ usług w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej- Sprzedaż ofert dodatkowych tj. imprezy cykliczne na Sali Zabaw- prowadzenie raportów sprzedażowych, inwentaryzacji- tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych sprzedaży danego produktu/ usługi oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty- składanie zamówień- uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Stanowice (dolnośląskie)

POMOCNIK SPRZEDAWCY - od 2 100 PLN

Bieżąca pomoc sprzedawcom, przyjmowanie dostaw towaru, dbanie o ekspozycję.
NEONET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Kartuzy (pomorskie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Konserwator - uzupełnienie stanowiska pracy utworzonego w ramach prac interwencyjnych - program 50+
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI - do 2 300 PLN

Udział w projektach wskazanych przez kierownictwo; Kontakt z klientami zagranicznymi w tym poszukliwanie nowych klientów zagranicznych. Wypełnianie innych zadań zleconych przez kierownictwo; Dbałość o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wynagrodzeń, deklaracji ZUS.
Firma Handlowo Usługowa "ILONA & PIOTR" S.C. - 2016-07-13 - Wyszków (mazowieckie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 000 PLN

Praca na produkcji, pakowanie i składanie wyrobów z metalu, import/export pod specjalne zamówienie klienta
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ ELMAR SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI - od 2 200 PLN

Prace administracyjno-biurowe m.in.: sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych, realizacja zamówień materiałów i sprzętu biurowego, sporządzanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań działu organizacyjnego.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

przygotowywanie szczegółowych ofert dla klienta, doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 3 493 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2019-01-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH - od 1 000 PLN

Sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji wypłat zasiłków rodzinnych i chorobowych rozliczanych z ZUS, ponoszenie odpowiedzialności za obliczanie i wypłatę podatku od wynagrodzeń oraz rozliczanie z Urzędem Skarbowym, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oraz kart rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdania SIO zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie szkoły w drobny sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, niezbędne urządzenia do konserwacji oraz wyposażenie apteczek szkolnych, sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym, prowadzenie rejestu aktualnych książeczek zdrowia oraz badań okresowych prawcowników szkoły, prowadzenie podręcznego magazynu środków czystości, prowadzenie kartotek ilościowych środków czystości, papieru ksero oraz sprzętu do konserwacji, udział w komisji kasacyjnej i sporządzanie protokołu kasacji, rozliczanie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji kluczy i kart do pokoju nauczycielskiego, systematyczne monitorowanie zmian w prawie w zakresie uzwględniającym specyfikę jednostki budżetowej- szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

PLANOWANIE, KOORDYNACJA WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW GWARANCYJNYCH WYNIKAJĄCYCH Z UMÓW, SPORZĄDZANIE HARMONOGRAMU ROBÓT GWARANCYJNYCH, PRZYGOTOWYWYANIE KORESPONDENCJI, SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI OBSŁUGI BUDYNKU, BIEŻĄCE UTRZYMANIE INFRASTUKTURY TECHNICZNEJ BUDYNKU, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNICZNE),
OPERA NA ZAMKU - 2016-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I LOGISTYKI - 2 000 - 3 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OKIEN. - od 1 850 PLN

Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie, sporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminów. Utrzymanie stałych kontaktów z klientami. Obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie. Obsługa systemu sprzedażowego. Dbanie o wygląd i porządek w salonie.
PAGEN - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

telefoniczne i bezpośrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA/KURIER - 2 500 - 3 000 PLN

dostarczanie przesyłek na terenie Pszczyny i okolic
INTER-BETA Beata Śmiech - 2017-06-20 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Z JĘZ. ANGIELSKIM - 6 000 - 8 000 PLN

Utrzymywanie trwałych relacji z klientami, bieżąca obsługa klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej; Ciekawa praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym. Miła atmosfera oraz dobre warunki pracy. Narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku. Dodatkowe ubezpieczenie grupowe.Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem premiowym.
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Bełchatów (łódzkie)


Wybierz powiat