SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Garcz oferta pracy Biuro Obsługi Biznesu Centrum + Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów obcojęzycznych, nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji.
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Garcz (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Obsługi Biznesu Centrum + Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sianowska 18, 83-333 Garcz, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów obcojęzycznych, nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Garcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chmielno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Biuro Obsługi Biznesu Centrum + Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Sianowska 18, 83-333 Garcz, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Chmielno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Garcz
Ulica pracodawcy: Sianowska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kielcach - 2017-06-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Zarzadzanie podległą kategorią, produktów, negocjacje warunków umów handlowych, realizacją targetów, marży, sprzedaży, zarządzanie rotacją zapasów na magazynach.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
rejestracja zgłoszeń z urzedów celnych, kontakt z biurami obsługi klienta w kraju i za granicą telefonicznie i mailowo
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów z obszaru Chin, przygotowanie i podpisywanie umów, budowanie relacji z klientami, wystawianie faktur, kontrola płatności
FARKAS PAWEŁ PIECEWICZ - 2017-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe z zakresie spraw pracowniczych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER, które nie ukończyły 30 roku życia. Miejsce stażu; Tauron Serwis Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Nauczanie metematyki (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum) i chemii (gimnazjum, liceum). Praca w Katowickich Odziałach Szpitalnych: ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, ul. Ziołowa 46, 40-634 Katowice oraz ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice. - Wynagrodzenie: od 1993 do 3109 zł/brutto - do uzgodnienia w zależności od stopnia awansu zawodowego. Praca na umowę o pracę na okres 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku między: 9.00-20:20 (w zależności od uzgodnionego planu). Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-14:00) (Tel. 603-892-784) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Medyków 16, 40-752 Katowice).
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 - 2016-07-06 - Katowice (śląskie)
Rozmowy-negocjacje z kontrahentami z UE, Azji i ROsji w branzy odziezy roboczej. Udział w rozmowach przy nowych produktach ze Sri Lanki. Prac w bieurze i magazynie. Umowa o prace na czas określony. Iednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn CNC czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie materiału do produkcji.WYMAGANIA:wykształcenie zawodowe lub średniePosługiwanie się programem AUTOCAD, EXEL, znajomość rysuneku technicznegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ 885600201
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Bobrówka (podkarpackie)
obsługa klienta stacjonarnie oraz przez internet, fotografia towaru, przygotowanie ofert handlowych, kompletowanie zamówień, obsługa sklepu internetowego, pakowanie towaru wysyłkowego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Leszno (wielkopolskie)
iw.
SALUS PSYCHOLOG AGNIESZKA DYRDA-JAWORSKA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca z kontahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Chmielnik (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Usługi Doradztwa JSM I.N.D.E.X. Jacek Indrzejczyk - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych, obsługa klienta
Betoniarnia KACZMAREK Piotr Kaczmarek - 2016-10-14 - Siedliszowice (śląskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-05-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - zarządzanie zamówieniami klientów - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-02-17 - Tczew (pomorskie)
aktywne wspieranie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie i obsługa klientów, utrzymywanie trwałych relacji z klientami oraz aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wyszków (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie na w/w stanowisku; obsługa komputera; dobra znajomość programów magazynowych; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Przezchlebie
Śląskie Zaplecze Remontowe Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Przezchlebie (śląskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)