SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI OGÓLNEJ Zawiercie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI OGÓLNEJ
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa pełnej księgowości, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą ZFŚS
Data publikacji: 2020-04-29
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa pełnej księgowości, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą ZFŚS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI OGÓLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2416
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie ekonomiczne, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów dotyczących kwestii podatkowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6490011757
danePracodawcy_regon: 27182005500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Okólna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na rozmowę proszę o umawiać się telefonicznie. Kontakt z pracodawcą osobisty w godz. 07.00-14.00. Na rozmowę należy zabrać CV.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: zawierciański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2416
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945491
Adres strony pracodawcy: www.trans-zak.home.pl
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.04.2020
Data dodania oferty pracy: 29.04.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?627c5ea021ad1adb3b476d6fac639c1c
Podobne oferty pracy
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy maszyn i urządzeń w zakładzie, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współpraca z firmami serwisowymi.
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych kontaktów z klientami
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie materiałów graficznych na potrzeby firmy
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2019-03-20 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, transport i logistyka); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; prawo jazdy kat. B; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby Zus |Gus, PFRON, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów w branży turystycznej
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. logistyki
"AM OKNA " B. SZYMKOWIAK Spółka z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-06-05 - Skwierzyna (lubuskie)
tworzenie ofert handlowych, zawieranie umów
STA-BET SYSTEMY OGRODZENIOWE DANIEL PRZYBYLSKI - 2018-12-21 - Lubin (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Radom (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Krapkowice (opolskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:aktywne wsparcie sprzedaży produktów/usług znajdujących sie w ofercie handlowej firmy-dla klientów indywidualnych oraz firm, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, realizacja zamówień oraz analiza i optymalizacja poziomu zapasów - współpraca z magazynem i innymi działami firmy - obsługa programu magazynowego - przyjęcia towaru - analiza i kontrola zamówień (oddziały) - optymalizacja kosztów transportu w zakresie planowanych dostaw i wysyłek.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
bardzo dobra znajomość j.niemieckiego lub j. angielskiego
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- prowadzenie sekretariatu oddziału- ścisła współpraca z działem administracji w Kazimierzu Dolnym, w zakresie wymiany informacji i zachowania procedur- nadzór/organizacja/koordynacja niezbędnych prac remontowych- pomoc/koordynacja organizacji imprez komercyjnych- pomoc przy organizacji wystaw i wydarzeń kulturalnych- planowanie czasu pracy pracowników obsługi ekspozycji i kasjerów, rzemieślników - tworzenie grafików- wstępne rozliczanie czasu pracy- zamówienia artykułów chemicznych i papierniczych dla oddziału- obsługa wynajmu pokoi gościnnych - rezerwacje, obowiązująca dokumentacja- prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z obowiązującymi zasadami- obsługa skrzynki mailowej i urządzeń biurowych- gotowość do pracy w ruchomym czasie pracy- umiejętność pracy w zespole
MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM - 2019-05-16 - Janowiec (lubelskie)
Sporządzanie i analiza raportów, szeroko pojęte działania w kierunku poszukiwania nowych klientów, działania w kierunku zwiększania sprzedaży u pozyskanych już klientów, przyjmowanie i procesowanie zapytań ofertowych, opracowywanie informacji niezbędnych do przygotowania ofert cenowych, rewizje wycen, uczestnictwo w przygotowywaniu umów handlowych, uczestnictwo w negocjacjach handlowych. Praca w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Drobin (mazowieckie)
Wywóz mebli z Piecek na teren Niemiec.5-DNIOWY TYDZIEŃ PRACY.Miejsce wykonywania pracy: Piecki - Niemcy.
REAN-TRANS ANDRZEJ KOWALSKI - 2017-10-18 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Poprawa wizerunku firmy na lokalnym rynku. Stałe pozyskiwanie ofert handlowych dla aktualnych i nowych klientów.Negocjowanie warunków zakupu towarów handlowych.
kontakt przez PUP - 2014-04-29 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
tworzenie biznes planów ( bez części finansowych); tworzenie studium wykonalnośc i ( bez części finansowych); tworzenie strategii rozwoju firm; redagowanie korespondencji bieżącej; pozostałe prace biurowe
Michał Miklewski CONSULTING - 2016-04-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-05-10 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa oprogramowania i sprzętu i sieci komp.
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2016-05-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w/g stanowiska
KT INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, rozwijanie istniejącego portfela klientów, wizyty handlowe u klientów, profesjonalne doradztwo z zakresu oferowanych produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizacja powierzonych zadań, raportowanie wyników sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Łowicz (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.25-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Słupsk (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)