SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Biskupice Podgórne oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: do 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, wyciągów bankowych, rozliczanie podróży służbowych. Jedna zmiana, umowa o pracę.Informacja o ofercie w sali E.

Data publikacji: 2016-02-10

Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, wyciągów bankowych, rozliczanie podróży służbowych. Jedna zmiana, umowa o pracę.Informacja o ofercie w sali E.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunkowe, staż pracy min. 3 lata, dobra znajomość MS Office, zdolność organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy: RP II 411-160/06

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 11.02.2016

Oferta pracy ważna do: 11.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 270 PLN

Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klienta w zakresie realizacji i stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadaniaCV na adres email: rekrutacja (at) skokpiast.plI zmiana : 09.00 - 17:00Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością przedłużeniaSystem wynagrodzenia: od 2300 zl brutto miesięczny + prowizja
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I SPRZEDAŻY - od 2 450 PLN

pozyskiwanie klientów, aktywna sprzedaż w kanale D2D
Piotr Składowski - ORANGE PL - 2016-04-15 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie i magazynowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Smolice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

•Współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi spółkę w zakresie księgowym i kadrowym.•Współpraca z lokalnymi kierownikami nadzorującymi usługi.•Przygotowywanie i obsługa dokumentów kadrowych i księgowych. •Koordynacja przepływu dokumentacji, nadzorowanie terminowości.
SOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ - od 3 200 PLN

Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA RYZYKIEM (UNDERWRITER) - od 7 000 PLN

Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wg. zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Garwolin (mazowieckie)

ELEKTRYK - 2 500 - 3 500 PLN

do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlane EL-BUD Czesław Stasicki - 2017-08-09 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI NALEŻNOSCI - od 1 850 PLN

monitoring i widykacja należnosci - współpraca z działem handlowym w zakresie bieżącej sprzedaży w perzypadku klientów z odroczonym terminem płatnośc; przyznawanie kredytów kupieckich
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH - 3 000 - 3 500 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 3 500 PLN

Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących.Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu.Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, tworzenie bazy danych personalnych,
FOLGA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-10 - Kutno (łódzkie)

ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - do 1 850 PLN

pielęgnacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zakrzewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EXPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW POŻYCZEK - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - STAŻYSTA - 997,4 PLN

asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spożywczych materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontroli z żywnościa, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z obsługa ruchu granicznego
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Koroszczyn (lubelskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, obsługa urządzeń solaryjnych, obsługa recepcji
FHU Jerzy Gilge - 2016-10-06 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW NOWYCH - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku : handel, sprzedaż, obsługa klienta, motoryzacja, wymagane minimum 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK - 2017-01-19 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - od 4 500 PLN

Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - 2 775 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków:-wykonywanie prac ogrodniczych przy obiektach przemysłowych (pielenie chwastów, przycinka roślin)-sprzątanie obiektów przemysłowych (mycie okien, usuwanie kurzu itp.)-kontrola obiektów przemysłowych pod kątem czystości
GRAFMAX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Tczew (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

obsługa prostych urządzeń mechanicznych typu kosiarki, podkaszarki, piła spalinowa
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Truskaw (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 800 PLN

Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-15 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS.BIUROWYCH I MARKETINGU - od 1 900 PLN

Biegła znajomość obsługi komputera, samodzielnośc, praca przy komputerze,prowadzenie korespondencji, kontakt z pracodawcami i klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 3 000 - 4 000 PLN

kontakt z klientami, agencjami, urzedem celnym, firmami transportowymi, monitorowanie zamówień od klienów, nadzorowanie, tworzenie planów, konfiguracja dostaw do klienta, dbanie o terminowość i zgodność realizowanych dostaw, ścisła współpraca z planistą produkcji, prowadzenie akredytów, rejestrów dostaw i wysyłek
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Mława (mazowieckie)


Wybierz powiat