SPECJALISTA DS. KREDYTÓW Rymań oferta pracy POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Rymaniu.
Data publikacji: 2017-07-05
Lokalizacja: Rymań (zachodniopomorskie)
Pracodawca: POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalińska 16, 78-125 Rymań, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Rymaniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rymań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rymań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bankowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera /znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook/ oraz swoboda poruszania się po Internecie: Google, Allegro
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Koszalińska 16, 78-125 Rymań, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Rymań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rymań
Ulica pracodawcy: Koszalińska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 04.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa zamówień, poczty internetowej i telefonu.
HEATING-INSTAL S.C. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
dokonywanie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Drezdenko (lubuskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Mielec (podkarpackie)
prace ogólnobudowalne
P.H.U. "COMPLEX" Lech Wietrzyk - 2017-12-07 - Żory (śląskie)
-WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH- OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH I PROWADZENIE POJAZDÓW W RAMACH POSIADANYCH UPRAWNIEŃ- PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAWY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalne
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, obliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, dokonywanie wpłat
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Jarosław (podkarpackie)
Twoje zadania:Tworzenie, realizacja oraz optymalizacja kampanii reklamowych na skalę globalnąPrzygotowywanie i rozwijanie kampanii e-mail Marketing;Tworzenie działań z zakresu Social Media;Kierowanie i zarządzanie projektami internetowymi;Koordynacja pracy ;Budowanie pozytywnego wizerunku w Internecie;Monitorowanie aktualnych trendów rynku reklam online;Analiza efektywności i skuteczności prowadzonych działań reklamowych.
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. "B". Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania magazynowego oraz systemów informatycznych wspomagających te procesy. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
przygotowanie inwestycji do realizacji
PHU INELBUD Anna Ciesielska - 2016-09-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
rozbiór półtusz wieprzowych
RZEŹNICTWO ZYGUŁA ZBĄSZYNEK - Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA ZBĄSZYNEK - 2016-02-26 - Zbąszynek (lubuskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Rehabilitacja uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2016-06-28 - Gorzyce (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych- przekazywanie niesprawnego sprzętu do autoryzowanego serwisu lub odsyłanie do producenta- kontrola przebiegu procesu reklamacyjnego- bieżąca komunikacja z klientem - prowadzenie korespondencji w zakresie reklamacji- wystawianie dokumentów magazynowych- ewidencja reklamacji w systemie (wewnętrzny program komputerowy do obsługi reklamacji)
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
udział w procesie kontroli kosztow pośrednich produkcyjnych,sporzadzanie ofert,sporządzanie niezbędnych kalkulacji,uczestniczenie w opiniowaniu umów
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2016-05-13 - Granowo (wielkopolskie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych, przyjmowanie reklamacji i zgłaszanie ich do dostawców, realizacja planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych i wykonywanie analiz sprzedaży, wprowadzanie analiz sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu oraz wystawianie faktur sprzedaży w programie "I-HURT" FIRMY "INFOVER"
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
realizacja zamówień na materiały do produkcji, realizacja zamówień na materiały, analiza stanów magazynowych, zapewnienie i kontrola terminowości dostaw złożonych zamówień, wstępne ofertowanie i zapytania cenowe, nadzór nad dokumentacją, ocena dostawców, podwykonawców; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 16.00; system wynagrodzenia miesięczny, płaca zasadnicza, premia uznaniowa
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-05 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łódź (łódzkie)