SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. SŁOWACKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. SŁOWACKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki 1000-2000 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. SŁOWACKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość języka słowackiego na poziomie C1, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie nie mniejszym niż B2, mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu pracy własnej, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Bieżąca obsługa klientów, kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów w ww. wymienionym języku, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.Pracodawca oferuje wynagrodzenie 5000 zł oraz 1000-2000 netto premii, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover), system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży, nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań, możliwość wykorzystania na co dzień języka obcego, elastyczne godziny pracy, praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office, możliwość wsparcia przy relokacji.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające powyższe wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/SK/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie klientów, bieżąca analiza rynku pod kontem potencjalnych klientów, identyfikowanie potencjalnych możliwości biznesowych u klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Zabrze (śląskie)
Budowanie stron www - internetowych i intranetowych, edycja treści i administrowanie stronami internetowymi i intranetowymi klientów, zarządzanie serwerem, sporządzanie kopii zapasowych, bieżące realizowanie zleceń klientów. Praca w godzinach 8-16.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-09-05 - Płock (mazowieckie)
- prace biurowe- segregowanie dokumentów- wprowadzanie zamówień do systemu- wystawianie faktur dla klientów polskich i zagranicznych- potwierdzanie zamówień- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Brójce (lubuskie)
kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX - 2016-02-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży. Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców, pomiary dachów, okien
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
Analiza zapotrzebowania na materiały. Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań. Kontrola stanu materiałów. Indeksowanie bazy surowcowej. Zarządzanie planem dostaw surowców i opakowań. Kontakt z dostawcami. Zlecanie usług spedycyjno-transportowych; Praca na jedną zmianę; Kontakt z pracodawcą osobisty w godz.9.00-13.00 oraz poprzez e-mail
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-07 - Słupsk (pomorskie)
kontrola jakości
MAXFRUT Sp. z o.o - 2018-03-05 - Jarogniewice (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: samodzielna praca na stanowisku fryzjer damsko-męskiWYMAGANIA: Wykształcenie zawodowe -fryzjer/ kurs fryzjerski, mile widziane doświadczenie zawodowe, samodzielność
Przeds.Handl.Usług.Produkc. D. Karasiewicz - 2016-01-11 - Lubliniec (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-12-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta-obsługa klientów-fakturowanie-obsługa sprzedaży internetowej (art. medyczne i farmaceutyczne)
CON FUEGO KATARZYNA KOŚCIELNIAK - 2015-12-18 - Czarna (podkarpackie)
jw.
TIM STAFFING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
"Kalmar" sp. z o.o. - 2016-09-29 - Paszyn (małopolskie)
kontrola cen, kontrola i wyjaśnianie braków, dekoracja; praca w Pabianicach; zgłoszenia osobiste pod adresem: ul. Popławska 4/20 w Pabianicach;
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa klienta.
Biuro Podróży SIMBA TRAVEL Anna Pudło - 2016-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
modelowanie, wdrażanie i wspieranie procesów zarządzania w produkcji oraz w systemachzapewnienia jakości w oparciu narzędzia Lean Management oraz standard ISO 9001
MAZURSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - BUDOWLANE J.W "ŚLEPSK" JÓZEF WISZNIEWSKI - 2016-01-14 - Augustów (podlaskie)
CODZIENNE RAPORTOWANIE BIEŻĄCEJ JAKOŚCI WYROBÓW WEDŁUG WYMAGAŃ KLIENTÓW NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE JAKOŚCI I TERMINOWOŚCI DOSTAW WYROBÓW.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Lakierowanie pojazdów.
Blacharstwo Pojazdowe Roman Malz - 2017-06-21 - Gdynia (pomorskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Głogów (dolnośląskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-11-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej. Realizacja zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki. Pozyskiwanie nowych klientów.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-04-04 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientówz branży turystycznej, Wsparcie klientów podczas planowania ich podróży Interpretacja i wyjaśnianie klientom procedur związanych z podróżą Identyfikowanie potrzeb klientów, aktywnapomoc przy rozwiązywaniu ich problemówprzed, w trakcie i po ich podróży, Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów Upewnianie się, że wszelkie oczekiwaniaklientów są spełnione Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kraków (małopolskie)
Obsługa administracyjna biura, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień
SERWISPALET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Wiktorówko (wielkopolskie)
do zgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Radom (mazowieckie)