SPECJALISTA DS. KONTROLINGU Tychy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLINGU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z menedżerami w celu koordynacji rocznego budżetu i miesięcznej analizy wariancji w zakresie informacji zarządczej, współpraca z działem produkcji w celu koordynacji analizy wariancji zleceń produkcyjnych, współpraca z działem inżynierii i produkcji w celu koordynowania routingów i szybkości pracy maszyn w celu zapewnienia danych źródłowych do analizy, identyfikowanie słabych punktów kontroli wewnętrznej i zgłaszanie usprawnień, przygotowywanie analiz, raportowanie miesięcznych wyników dla kadry zarządzającej i kierowniczej, monitorowanie kosztów BOM w systemie, obliczanie kosztów produktu i wsparcie działu sprzedaży w kwotowaniu, wsparcie ww.przygotowaniu terminowego i dokładnego budżetu rocznego, prognozy śródrocznej i miesięcznych prognoz dla zakładu, przygotowywanie wszelkiego rodzaju sprawozdań finansowych wymagających przez centralę w Chinach w wyznaczonym formacie dla podmiotów z regionów EMEA, w oparciu o wymagania każdej jednostki biznesowej, przygotowywanie i stale ulepszanie procedur pracy
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z menedżerami w celu koordynacji rocznego budżetu i miesięcznej analizy wariancji w zakresie informacji zarządczej, współpraca z działem produkcji w celu koordynacji analizy wariancji zleceń produkcyjnych, współpraca z działem inżynierii i produkcji w celu koordynowania routingów i szybkości pracy maszyn w celu zapewnienia danych źródłowych do analizy, identyfikowanie słabych punktów kontroli wewnętrznej i zgłaszanie usprawnień, przygotowywanie analiz, raportowanie miesięcznych wyników dla kadry zarządzającej i kierowniczej, monitorowanie kosztów BOM w systemie, obliczanie kosztów produktu i wsparcie działu sprzedaży w kwotowaniu, wsparcie ww.przygotowaniu terminowego i dokładnego budżetu rocznego, prognozy śródrocznej i miesięcznych prognoz dla zakładu, przygotowywanie wszelkiego rodzaju sprawozdań finansowych wymagających przez centralę w Chinach w wyznaczonym formacie dla podmiotów z regionów EMEA, w oparciu o wymagania każdej jednostki biznesowej, przygotowywanie i stale ulepszanie procedur pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2477
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2020
Data zakończenia pracy: 08.08.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe- licencjackie na kierunku Rachunkowość, spostrzegawczość, dokładność, precyzyjność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, biegła znajomość języka chińskiego w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6462737608
danePracodawcy_regon: 240418995
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Tychy
danePracodawcy_kodPowiatu: 2477
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tychy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241107
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|291
Data dodania oferty pracy: 26.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9d3fc095a1c3f712ca05de9317f46cf
Podobne oferty pracy
- pozyskiwanie mecenasów kultury dla naszych klientów, którzy działają w modelu publiczno – prywatnym,- nawiązywanie, utrzymywanie oraz poszerzanie współpracy z partnerami biznesowymi,- udział w tworzeniu ofert i kampanii dla partnerów biznesowych,- pozyskiwanie środków finansowych dla instytucji kultury,- pozyskiwanie grantów na rozwój muzeów,- pomoc w pracach bieżących,- udział w projektach wewnętrznych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
realizacja procesu zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego), utrzymanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, nadzór nad prawidłowością danych w systemie ERP, optymalizacja procesów w obszarze zakupów ( redukcja kosztów , zwiększenie efektywności pracy działu zakupów .
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
obsługa klienta
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiadanie na oferty, sporządzanie zamówień publicznych
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Chełm (lubelskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy.Przygotowanie materiałów reklamowych.Nadzór nad stroną ww i social media.
NOWATERMIA NOWAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar);-koordynację i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikację z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia;-organizację cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
EPAM Systems Poland - 2018-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Administrowanie narzędziami hurtowni danych na poziomie BI (Business Inteligence); Wprowadzanie usprawnień w zakresie infrastruktury i procedur oraz rozpoznawanie, czy takie usprawnienia są potrzebne; Zapewnianie stabilności i dostępności środowisk; Administrowanie i udzielanie wsparcia, monitorowanie wyników oraz konserwacja systemu; Przeprowadzanie testów i odkrywanie nowych aplikacji SAS oraz sterowników, wspieranie użytkowników; Sporządzanie kodu za pomocą Informatica i skryptów SQL; Kierowanie wieloma grupami biznesowymi z zamiarem udzielenia pomocy w konfiguracji i spełnienia potrzeb użytkowników; Dokumentowanie najlepszych praktyk w celu rozwijania platformy i administrowania nią; Nadzorowanie bezpieczeństwa, tworzenie użytkowników i zarządzanie nimi, jak również grupami i licencjami, a ponadto także integracja danych w obrębie Active Directory
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
- kontakt telefoniczny z klientem firmy w języku ukraińskim- prowadzenie negocjacji z klientem w języku ukraińskim- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem- wdrożenia metod promocji oferowanych usług
SEO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja, selekcja i zatrudnianie pracowników, koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych. Wystawianie dokumentów handlowych (faktury, WZ, dowody wpłaty). Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa poczty mailowej. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Meblotechnika Sp. z o.o. - 2020-10-15 - Kleszczewo (pomorskie)
obsługa kampanii reklamowych dla klientów agencji.
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
specjalis do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
• tworzenie kosztorysów dla otrzymanych zapytań ofertowych; • dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymanych zapytań ofertowych; • tworzenie kompleksowych zestawień materiałowych celem złożenia zamówienia; • tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji; • wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego;Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Śląska Fabryka Okień KNS Spółka Jawna - 2019-02-25 - Mszana (śląskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-02-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rejestracja pracowników w ZUS, przeprowadzanie rekrutacji pracowników, kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (wynagrodzenie od 2200zł do 3000zł)
ZAKSON HR Agencja Pośrednictwa Pracy Violetta Zakierska - 2018-10-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zajmowanie się sprawami personalnymi firmy
COMFORT S.A. - 2017-10-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Zabierzów (małopolskie)
1. bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym Ft - FK oraz jego bieżąca obsługa, 2. bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie wszelkich planów i sprawozdań dotyczących działalności pozabudżetowej i budżetowej, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz funduszu emerytów i rencistów Straży Granicznej, 3. kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących zawierania umowy o pożyczkę ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, 4. prowadzenie zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży VAT, terminowe rozliczanie Ośrodka z Urzędem Skarbowym z podatku od towaru i usług (VAT) poprzez sporządzanie deklaracji VAT 7, 5. przygotowywanie do organów podatkowych jednolitego pliku kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. sporządzanie projektów rocznych planów oraz ostatecznych planów finansowych i ich korekt Funduszu Wsparcia Straży Granicznej oraz sprawozdań w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 7. realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-07-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
KONTROLA,ZARZĄDZANIE I NADZÓR NAD PRODUKCJĄ MEBLI TAPICEROWANYCH
Platan Meble Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Tychowo (zachodniopomorskie)
Zadania: - wykonywanie dokumentacji technicznych i prowadzenie uzgodnień do projektów,- charakter pracy: na powierzchni przy pracach projektowych, rozwojowych i okresowo pod ziemią podczas wizji lokalnych, przeprowadzaniu testów i uzgodnień.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
współpraca z działem handlowym oraz kierownikami punktów sprzedaży w celu realizacji zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie odbiorców, budowanie i utrzymywanie długotrwałych pozytywnych relacji z odbiorcami, tworzenie analiz i raportów dot. sprzedaży
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-07-17 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wsparcie międzynarodowego zespołu w codziennych obowiązkach;- utrzymywanie i kontrolowanie danych w systemie;- praca z kolegami z innych działów;- przygotowywanie dokumentów i raportów;- przygotowywanie ogłoszeń organizacyjnych na wewnętrznychplatformach;- praca w międzynarodowym środowisku;wymiar czasu pracy 40h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pleszew (wielkopolskie)
sporządzanie sprawozdań, anali zużycia ciepła, współczynników redukcyjnych, znajomosć przepisów prawo energrtyczne, minimalne podstawy ekonomii, rozliczanie faktur za ciepło, paliwo gazowe, posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, uprawnień budowlanych z zakresu projektowania i wykonywania instalacji sanitarnychGodziny pracy: 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-09-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)