SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej : przyjęcia i zwolnienia pracowników, ewidencji czasu pracy, list obecności, urlopów pracowniczych.Obsługa systemów informatycznych Symfonia Kadry i Płace, Płatnik.Kompletowanie dokumentacji i sporządzanie płac młodocianych.Okres próbny 3 m-ce, 33 m-ce um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Możliwość negocjacji wynagrodzenia.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15.
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej : przyjęcia i zwolnienia pracowników, ewidencji czasu pracy, list obecności, urlopów pracowniczych.Obsługa systemów informatycznych Symfonia Kadry i Płace, Płatnik.Kompletowanie dokumentacji i sporządzanie płac młodocianych.Okres próbny 3 m-ce, 33 m-ce um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Możliwość negocjacji wynagrodzenia.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: cierpliwość , opanowanie, sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność ] : Mile widziana znajomość programu Płatnik oraz Symfonia Kadry i Płace.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kontakt telefoniczny w godz. 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 11.08.2018
Oferta pracy ważna do: 09.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Sierpc (mazowieckie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
Samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych. Praca jednozmianowa w Kozach, w godz. 9.00-17.00. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięcy, docelowo możliwość nawiązania dłuższej współpracy.
NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY "CENTRUM 9" BARBARA BLAUT - 2018-08-08 - Kozy (śląskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji i analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie mecenasów kultury dla naszych klientów, którzy działają w modelu publiczno – prywatnym,- nawiązywanie, utrzymywanie oraz poszerzanie współpracy z partnerami biznesowymi,- udział w tworzeniu ofert i kampanii dla partnerów biznesowych,- pozyskiwanie środków finansowych dla instytucji kultury,- pozyskiwanie grantów na rozwój muzeów,- pomoc w pracach bieżących,- udział w projektach wewnętrznych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Stworzenie autorskiej strategii i polityki handlowej i marketingowej wydzielonej części przedsiębiorstwa; przygotowanie serii ofert (w tym skierowanych na rynek wschodni przygotowanych w języku rosyjskim) na zamówienie poszczególnych zorganizowanych części przedsiębiorstw; wykonywanie zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Branża meblowa. Przyjmowanie i weryfikacja zamówień, informacja oraz przyjmowanie ofert handlowych; organizacja targów krajowych oraz zagranicznych; stały kontakt z fabrykami i inne.
MEBLISSIMA IZABELA OLSZEWSKA - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
projektowanie, wykonywanie produktów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prezentacja oferty handlowej. Obsługa procesu sprzedaży. Moderowanie strony www i serwisów społecznościowych. Obsługa sklepu internetowego i biura. Ofertowanie.
F.H.U. GAVRA Agnieszka Niedźwiecka - 2016-08-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-01-18 - Sopot (pomorskie)
prowadzenie badań psychologicznych kandydatów do służby wojskowejMiejsce wykonywania pracy: Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie Al. Warszawska 96
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie i prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstwa w zakresie lokalnego oraz międzynarodowego handlu. Prowadzenie prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży. Prowadzenie działań reklamowych i marketingowych. Reprezentowanie firmy na licznych spotkaniach (targach, ekspozycjach) międzynarodowych. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 w Ligocie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ligota (śląskie)
naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wg. stanowiska
DORADCA PODATKOWY ALBERT KOKOSZKA - 2017-09-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami
ENERGIA-PLUS Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
obsługa interesantów, praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa kasy fisklanej, obsługa klienta na dziale(umowa zlecenie na okres 1 miesiąca, kolejna umowa o pracę)
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "JAN" Jan Burkat - 2018-05-07 - Skawina (małopolskie)
Montaż urządzeń elektrycznych rozdzielni i szaf sterowniczych
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2018-04-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych, współpraca z instytucjami i organizacjami z zagranicy, koordynacja projektów międzynarodowych i lokalnych.
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
roboty ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Mława (mazowieckie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)