SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Lublin oferta pracy "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Data zakończenia pracy: 15.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: prawo pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programów kadrowo-płacowych, umiejętność analitycznego myslenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres mailowy:g.bebrysz (at) elektromontaz-lublin.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: DIAMENTOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2017
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bożków (dolnośląskie)
przygotowywanie strategicznych kontraktów dla firmy, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, koordynację realizacji pozyskanych zleceń, budowanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów i raportów techniczno-handlowych
CHEMOSERVIS-DWORY SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa mailowa i telefoniczna, realizacja zamówień, przygotoywanie ofert eksportowych, analizę raportów sprzedaży.
"CONSALNET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wiechlice (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego o międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej, współpraca z pozostałymi działami firmy (zakupy, sprzedaż, magazyn), prowadzenie negocjacji cenowych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe; KONTAKT: bzwirek (at) hygienika.pl
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-20 - Lubliniec (śląskie)
aktywna, stacjonarna sprzedaż kursów językowych, pozyskiwanie klientów w oparciu o otrzymaną bazę danych, obsługa przed- i posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2016-02-24 - Rybnik (śląskie)
według stanowiska
CONCEPT MUSIC ART - 2015-11-18 - Balice (kujawsko-pomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Sędziszowa (dolnośląskie)
- Kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki.Rejestracja zamówień i ich pełna realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy. Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów. Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny.Wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych. Aktywizacja sprzedaży do grupy tzw. klientów uśpionych. Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (licencjat). Doświadczenie minimum rok w obsłudze telefonicznej klienta i sprzedaży. Obsługa komputera, komunikatywność, nastawienie na osiąganie celów, samodzielność, systematyczność. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie B1. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-410-489) lub e-mail: rekrutacja (at) weindich.pl
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Chorzów (śląskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, organizacja przyjęć, kateringów, zarządzanie personelem
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, KONTAKT TELEFONICZNY Z PARTNERAMI HANDLOWYMI
LIQUID TRANS Sp z o.o - 2017-09-15 - Słubice (lubuskie)
wykonywanie telefonów do klientów, obsługa poczty e-mail, podstawowe prace graficzne, pomoc przy spotkaniach sprzedażowych z klientem, dbanie o relację z klientem, przeprowadzanie analizy stron intermetowych, obsługa CRM
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Libiąż (małopolskie)
prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-07-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, pakowanie towaru, wysyłanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Legnica (dolnośląskie)
Praca biurowa w dziale serwisu wózków widłowych, organizacja pracy serwisantów, ustalenie grafików napraw i przeglądów, przygotowywanie ofert naprawy wózków, przyjmowanie i realizacja zleceń, ogólne prace biurowe.
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie raportów w j. rosyjskim lub/i angielskim, usprawnienie procesu.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kocmyrzów (małopolskie)
zgłaszanie pracowników do ZUS, wyrejestrowywanie pracowników, dokonywanie korekt kont ubezpieczonych
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wężyczyn (mazowieckie)
Zharmonizowanie systemu jakości, zarządzanie niezgodnościami, udział w zespole HACCP.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie nowych odbiorców z rynku Europy Zachodniej, prace biurowe
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy. Stawka za jedną zrekrutowaną osobę wynosi 40 zł brutto. Rekrutacja tylko za pośrednictwem strony internetowej www.blueducation.pl/ zakładka praca.
Blue Education - 2018-07-25 - Będzin (śląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Zebrzydowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
K. P. P. U. UNIBUD Spółka z o.o. - 2016-04-27 - Wielki Klincz (pomorskie)
Rozdzielanie prac.
LILIANA GRZYWACZ-KANICKA - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)