SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Kraków oferta pracy Catermed S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników

Data publikacji: 2017-09-21

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: Catermed S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC

Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość programu Płatnik[Umiejętność 1] : znajomość programów kadrowo płacowych[Inne] : Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2017

Data dodania oferty pracy: 20.09.2017

Oferta pracy ważna do: 15.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH - od 1 750 PLN

Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

rozliczanie powierzonej gotówki, wykładanie towaru, obsługa klienta w kasie
Netto Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Karpacz (dolnośląskie)

SPECJALISTA(NR 2634) - od 3 000 PLN

Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów do pracy na rynku ukraińskim, białoruskiem, rosyjskim, oraz ocena predyspozycji kandydatów i stopnia zgodności z wymaganiami firmy. Praca w delegacjach na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 000 PLN

Realizowanie powierzonych zadań w obszarze marketingu spółki, koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów, współpraca z sieciami handlowymi w zakresie produktów marki własnej, współpraca z agencjami oraz drukarniami, reklama i promocja marki, uczestniczenie w targach, reprezentowanie firmy w kontaktach z Firmami zewnętrznymi. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: praca (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2016-12-14 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS.PREZENTACJI WIZUALNYCH/VISUAL GRAPHICS SPECIALIST - od 3 600 PLN

•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH - od 1 850 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Strzyżenie, układanie, modelowanie, koloryzacja, mycie, wykonywanie trwałej ondulacji włosów.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU OFPR/17/1545 (S) - 997,4 PLN

wg programu stażu - obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PR I MARKETINGU - do 1 850 PLN

promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 300 PLN

Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie sekretariatu. Dbanie o płynny obieg dokumentów. Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty. Zaopatrywanie spółdzielni w artykuły biurowe. Prowadzenie terminarza spotkań.Kontakt kandydatów email: kazimierz.janicki (at) smkuzniki.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kuźniki" - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • realizacjaindywidualnych planów sprzedaży • prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing,spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem) • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialnośćza poziom ryzyka kredytowego • osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się nastanowisku Opiekuna Klienta
Eurobank S.A. - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 100 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocenianie szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 800 PLN

obsługa i prowadzenia Social Media w j.angielskim i j.arabskim, nawiązanie współpracy z klientami z Algierii, tworzenie prezentacji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OSOBOWYCH I SEKRETARIATU - 1365 - od 2 200 PLN

-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S KADROWO-KASOWYCH - od 2 200 PLN

obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie klientów z kraju i zza granicy, kontakt z klientami Polskimi i zagranicznymi, opracowywanie harmonogramu imprez targowych, dbanie o kontakt z klientem, aktywny udział w życiu firmy.
Republic of Expo - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 300 PLN

- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS BHP - od 2 300 PLN

prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie rejestrów i dokumentacji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy i przestrzegania bhp, bieżący monitoring zagrożeń zawodowych, analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom
T.Z.G. "ZAPOLEX" Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Szkolenie na temat sprzedawanych urządzeń techniki grzewczej poprzez osobiste szkolenia wizytujących firmę przedstawicieli producentów oraz poprzez słuchanie romów doświadczonych pracowników z klientami, sporządzanie przykładowych ofert i dobór urządzeń w celach szkoleniowych, przygotowanie w programie graficznym reklam i ulotek, zapoznanie się z zasadami sporządzania umów montażowych urządzeń i instalacji, zapoznanie się z funkcjami programu komputerowego CORAX.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Cieszęta (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 260 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)