SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Gdańsk oferta pracy Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 040 PLN
Zakres obowiązków: •prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Data publikacji: 2016-02-19
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 040 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 040 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe,dobra znajomość obsługi komputera,dobra znajomość programu Płatnik , bardzo dobra znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość programu Symfonia Kadry i Płace będzie dodatkowym atutem. Miejsce pracy: Gdańsk - Lipce. Kontakt mailowy: M.MIEDZINSKA (at) PODR.PL, telefoniczny: 0583263916.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: http://hotel.podr.pl/
Ulica pracodawcy: Trakt Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 293
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zdalne wsparcie procesów przedprodukcyjnych, produkcyjnych i postprodukcyjnych procesów poligraficznych prowadzonych na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-02 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2016-06-28 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeń, prowadzenie spraw w wewn. systemie, korespondencja sądowa, prowadzenie kalendarza, sporządzanie pism i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Legnica (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Radomsko (łódzkie)
księgowanie dokumentów, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, prowadzenie rejestru podatku naliczanego, sporządzanie rejestru podatku naliczonego, sporządzanie sprawozdań GUS, bieżąca kontrola kont bilansowych i wynikowych, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych Spółki.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2015-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: obsuga programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników- branża budowlana), doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogolny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż bezpośrednia i i nternetowa produktów elektrycznych, przygotowanie ofert handlowych, budowanie dobrego wizerunku firmy oraz zdobywanie nowych klientow
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Osieczany (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Abisynia (pomorskie)
Utrzymanie porządku wokół zakładu pracy oraz palenie w piecu.
NORD MEBEL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-06 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
gospodarka magazynowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacji; Godz. pracy 10-12.
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku - 2018-01-16 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowej obsługi klientów, windykacja należności.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-04-20 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
Przygotowanie i nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów, prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa budowlanego a dotyczących obiektów użyteczności publicznej (książki obiektów, przeglądy, badania, atesty itp.), przeprowadzenie procedury zamówień publicznych do 30 000 euro, prowadzenie spraw związanych z opiekunami obiektów, prowadzenie dokumentacji związanych z eksploatacją obiektów będących w zarządzaniu Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Praca w ramach umowy o zastępstwo - planowany okres zatrudnienia 01.07.2018 do 12.08.2019. Istniej możliwość pracy w niedziele.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie - 2018-04-19 - Kruszyn (dolnośląskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-05-17 - Rososzyca (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz odzyskiwanie utraconych klientów z rejonu powiatów nyskiego i prudnickiego. Miejsce pracy: powiat nyski oraz prudnicki.
Petrol sp. z o.o. - 2016-03-21 - Nysa (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie umów, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów (branża ubezpieczeniowa).
AXA POLSKA S.A. - 2016-03-03 - Siedlce (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
- Aktualizacja baz danych w systemie rozliczeniowym Subiekt GT. Bieżąca realizacja zamówień klienta. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)