SPECJALISTA DS. IKEA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. IKEA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych. Kontrola dokumentacji IKEA. Nadzór badań i wzorów IKEA. Wprowadzanie danych do systemu.

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych. Kontrola dokumentacji IKEA. Nadzór badań i wzorów IKEA. Wprowadzanie danych do systemu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IKEA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office

wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wynagrodzenie: 3000 zł brutto + premia uznaniowa. Godziny pracy: od 8:00 do 16:00. Wykształcenie: przynajmniej średnie, wyższe mile widziane. Doświadczenie zawodowe: mile widziane na podobnym stanowisku. Język obcy: angielski (biegły). Oczekiwania dodatkowe: znajomość pakietu MC Office, sumienność, odpowiedzialność. Dodatkowe informacje: grupowe ubezpieczenia na życie, świadczenia z ZFŚS, karnety SPA, talony świąteczne, paczki świąteczne dla dzieci. Forma kontaktu z pracodawcą: osobiście w godz. Od 8:00 do 16:00 lub drogą elektroniczną: rekrutacja (at) szynaka-interline.pl

Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : od 8:00 do 16:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: nowomiejski

Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie

Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 19.11.2019

Oferta pracy ważna do: 19.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd347c9a6b3de4e950dc7729f847915f

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA I RAPORTOWANIA - 4 000 - 5 500 PLN

Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-03 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - od 3 000 PLN

- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW - od 1 850 PLN

- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta wprowadzanie rezerwacji, meldowanie gości, korespondecja mailowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kady (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY/DĘBICA - od 14 PLN

Obserwacja linii kas, wykonywanie poleceń monitoringu, asystowanie kasjerkom przy przejściu z gotówką, ujęcie złodzieja
kontakt przez OHP - 2019-06-25 - Dębica (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 3 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-19 w Ustroniu Morskim również w soboty i niedziele.
Mateusz Bętkowski BAR JAR - 2019-04-09 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - do 6 200 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wolbrom (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży- praca w hurtowni spożywczej. Zakres zadań:- rozliczanie kas- kontakt telefoniczny z klientami
"Solidus" Spółka z o.o. - 2019-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - do 11 000 PLN

-zapewnienie, że oprogramowanie zostało wykonane i dostarczone zgodnie z wytycznymi;- utrzymanie i rozwój oprogramowania zgodnie z wymaganiami;- planowanie migracji i synchronizacji pomiędzy projektami i utrzymaniem- analizowanie kodu, wykonywanie inspekcji kodu i rozlokowanie to TST, QA, PROD;- podążanie za wymaganiami, bieżącymi zmianami w architekturze BI i wdrażanie najlepszych praktyk;-usprawnianie metod pracy i dostosowanie do wytycznych- współpraca i wsparcie analityków biznesowych i programistów jako lider techniczny;
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 390 - od 45 PLN

Praca w szkole językowej na terenie całego powiatu. Przeprowadzenie min.12 h. zegarowych w miesiącu. Istnieje możliwość przeprowadzenia większej ilości godzin. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oraz in company. Praca w Świdnicy, godziny do ustalenia.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-23 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI - od 3 490 PLN

koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I E-COMMERCE 1 - od 2 000 PLN

obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

*Kompleksowa obsługa zamówień klientów w systemie informatycznym MFG*Procesowanie zamówień, korekt*Egzekwowanie warunków handlowych z klientami* Obsługa formalna reklamacji*Realizacja zadań związanych z procesem obsługi faktur*Komunikacja z operatorem logistycznym* Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,*Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
FOOD CARE Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS IMPORTU-EXPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS DOKUMENTACJI KLIENTA - do 8 208 PLN

Tworzenie i edytowanie dokumentacji technicznej dostarczanej klientom WYMAGANIA: Wiedza na temat projektów realizowanych w branży telekomunikacyjnej; Znajomość praktyk w zakresie zarządzania dokumentacją takich projektów; Znajomość narzędzi do zarządzania kosztami projektów 4C, Bardzo dobrą znajomością programu MS Excel; znajomość języka xml, wiedza o sieciach dostępowychpraca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 800 PLN

Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2019-01-03 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS MAGAZYNU - 3 000 - 3 200 PLN

obsługa magazynu z żywnością, przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynu, zamawianie towaru, współpraca z personelem i dietetykiem
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2019-04-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 18 - 22 PLN

prace ogólnobudowlane - elewacje zew.
EkoDesign Roksana Zalewska - 2018-05-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.TURYSTYKI - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Sprzedaż detaliczna artykułów z przewagą żywności, przygotowanie towaru do sprzedaży, aktualizacja cen, obsługa kasy, kontrola terminów ważności towarów
SŁONECZKO Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Bojadła (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I UBEZPIECZEŃ - od 4 000 PLN

Przygotowanie i weryfikowanie dokumentów dotyczących przyjęcia pracownika do pracy wg obowiązujących przepisów, kierowanie do akceptacji i weryfikacji w dziale, w którym kandydat będzie zatrudniony, kierowanie na wstępne badania lekarskie i psychotechniczne; sporządzanie umów o pracę, wprowadzanie danych do komputera; wprowadzanie kandydata do pracy, skierowanie na szkolenie wstępne z zakresu BHP i ppoż; zakładanie akt osobowych wg obowiązujących przepisów; sporządzanie wydruków komputerowych na potrzeby Dyrekcji oraz instytucji do tego upoważnionych,; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; archiwizowanie dokumentacji kadrowej i ZUS oraz przekazywanie do Archiwum Zakładowego; ustalanie wg obowiązujących przepisów stażu pracy, skutkujących na urlop wypoczynkowy, wysokość nagrody jubileuszowej, wymiaru okresu wypowiedzenia, uprawnień emerytalnych itp; terminowe sporządzanie wniosków do nagrody jubileuszowej; wydawanie świadectw pracy byłym pracownikom; przyjmowanie i sporządzanie wniosków do kapitału początkowego, druków Rp-7 oraz współpraca z ZUS - em w tym zakresie; zgłaszanie do ZUS informacji o pracownikach na formularzach zgłoszeniowych; sporządzanie ewidencji czasu pracy.Termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzien 2019.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWANIA ZOBOWIĄZAŃ ( ACCOUNT PAYABLE SPECIALIST) - od 5 650 PLN

- weryfikacja faktur w programie SMARTFIX VERIFIER, - księgowanie faktur oraz tłumaczenie z języka rosyjskiego i agielskiego od zagranicznych dostawców ,- tworzenie i aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- przygotowywanie faktur oraz tłumaczenie na język angielski oraz rosyjski- aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- znajomość języka rosyjskiego ia angielskiego jest niezbędna do stałego kontaktu z zagranicznymi oddziałami BSH, m.in. analiza zleceń, zamówień niezbędnych do produkcji AGD, przesyłanie oraz odbiór korespondencji e-mail, faktur do rozliczeń zamówień itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 324,2 PLN

Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ oraz projektu ustawy, umieszczanie informacji dot. zamówień publicznych na stronie internetowej, przeprowadzanie postępowań, dokumentowanie czynności podejmowanych przez komisję przetargową; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km ( bezpłatny dowóz do miejsca pracy)
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2019-04-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW (OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO)( PFRON - REF. KOSZTÓW WYPOSAŻ.) - od 2 100 PLN

PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 3 620 - 4 344 PLN

- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK uzgadniała dane do sprawozdań, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 29 lipca 2019r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość)lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy , przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana biegła znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat