SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO Tarnowskie Góry oferta pracy TEX COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: praca przy tłumaczeniu umów, kontakt i opieka nad obecnymi klientami, tłumaczenia

Data publikacji: 2016-12-28

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: TEX COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nakielska 9-11, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca przy tłumaczeniu umów, kontakt i opieka nad obecnymi klientami, tłumaczenia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
białoruski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie

Nazwa pracodawcy:
TEX COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Adres pracodawcy:
Nakielska 9-11, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: tarnogórski

Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry

Ulica pracodawcy: Nakielska

Numer budynku pracodawcy: 9-11

Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA ODZIEŻY I OBUWIA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Data dodania oferty pracy: 28.12.2016

Oferta pracy ważna do: 11.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I P.POŻ - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji oraz czynności związanych z ochroną środowiska, przygotowywanie sprawozdań, nadzór nad przestrzeganiem przepisów, kontrola stanu bezpieczeństwa pożarowego i ochrony środowiska, współpraca z instytucjami.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-01-19 - Ćmielów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 1 850 - 3 000 PLN

Obsługa kadrowa i płacowa małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez biuro rachunkowe
Biuro Rachunkowe SALDO Patrycja Pawlikowska-Ignasiak - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 750 PLN

Telemarketing, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert;Inf. o zakresie obowiązkow z dnia 23.11.2015: pozyskiwanie klientów, tworzenie baz danych z dostepnych źródeł np internet, przygotowywanie ofert dla klientów, praca na miejscu, mozliwosc wyjazdów do klientow jesli pracownik bedzie chcial, obsluga klienta przez telefon, emailowo, na spotkaniu u klienta, na miejscu w salonie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 5 200 PLN

Zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązywania umowy, promocji, zmain wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aklualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)

OSOBA DO WYPIEKU KOŁACZY - od 2 100 PLN

Wypiek kołaczy na okrągło.Wymagania: książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, dużo chęci do pracy, przyuczenie wypieku kołaczy na okrągło.
NIEMIEC-DZIURA AGNIESZKA GLOB GRASS - 2018-05-17 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - od 2 500 PLN

prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE SPRZEDAŻY I LOGISTYKI - od 2 400 PLN

wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 400 PLN

Rozliczanie świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi umowami oraz przepisami.Kontakt z pracodawcą e-mail lub osobiście w dziale kadr.Miejsce pracy: WrocławOferta znajduje się w sali: E, C
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU RYNKU GASTRONOMICZNEGO - od 2 800 PLN

Sprzedaż produktów firmy
EWMAR NET Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Unisław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH PROJEKTÓW - od 2 700 PLN

Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

praca z klientem przy zawieraniu umów telekomunikacyjnych
METEOR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIESŁAW LITERSKI - 2018-06-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 800 PLN

kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-23 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 500 PLN

Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - do 4 500 PLN

bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 18 000 GBP

- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-16 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)

SPECJALISTA DO SPRAW BHP - od 1 850 PLN

szkolenia BHP, obsługa wielu firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji.
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - 997,4 PLN

wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kierowców z dokumentów przewozowych (cmr, listy przewozowe, delivery), archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-06-02 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - 1 850 - 3 500 PLN

przygotowywanie aplikacji wnioskowych, kontakty z beneficjentami wniosków, obsługa osób zakwalifikowanych do projektu, przygotowanie rozliczenia końcowego.
BIESZCZADZKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SP Z O.O USTRZYKI D. - 2016-07-04 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

-prace magazynowe-porządkowe-załadunek i rozładunek towaru-pomoc przy przyjmowaniu towaru
Metal Plus Iwona Pawlak Mikstat - 2018-08-09 - Mikstat (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 200 PLN

- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)