SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Słupsk oferta pracy OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl; Umowa od 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl; Umowa od 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1c30661c4148785ffa6d476bfd5a28d
Podobne oferty pracy
-Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Brak danych
"PROMET" SP. Z O.O. PRODUKCJA METALOWA - 2017-03-31 - Człuchów (pomorskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Andrychów (małopolskie)
PRACA Z OBCOKRAJOWCAMI POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO.PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZATRUDNIENIE I LEGALIZACJA POBYTU.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Grójec (mazowieckie)
Współpraca z ekspertami z danej dziedziny, interesariuszami i innymi klientami wewnętrznymi, aby zaplanować, zaprojektować i opracować rozwiązania szkoleniowe wykorzystujące silną metodologię projektowania instruktażowego, zastosowanie teorii uczenia się dorosłych i metod kognitywnych oraz tworzenie ocen opartych na kompetencjach w celu zapewnienia skuteczności i dostosowania rozwiązań szkoleniowych do biznesu i wymogów zgodności.Analiza środowiska technologii użytkownika końcowego, aby określić ograniczenia dotyczące rozwoju mediów, grafiki i dźwięku. Wybór rozwiązań technologicznych zgodnych z infrastrukturą technologiczną i potrzebami odbiorców.Opracowanie interfejsów uczenia się, grafiki instruktażowe, animacje obrazujące koncepcje i pożądane efekty uczenia się, które można wykorzystać w sali lekcyjnej i Internecie.Tworzenie systemów oceniania umożliwiających potwierdzenie sukcesu szkolenia. Dostarczanie wysokiej jakości szkoleń w szybko zmieniającym się środowisku.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
Umiejętności graficzne do prostych działań związanych z obróbką zdjęć, Administracja portalu allegro oraz sklepu internetowego, tworzenie banerów reklamowych, tworzenie newsletterów ( HTML), umiejętność tworzenia opisów produktów
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2020-05-04 - Puławy (lubelskie)
przygotowywanie i wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, dekretacja dokumentów, kontakt z klientem kancelarii, kontakt z urzędem skarbowym i ZUS,, sporządzanie zestawień i pism wg zlecenia pracodawcy, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
kontakt przez PUP - 2020-08-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferta skierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
Realizowanie pracy socjalnej, w tym także przez wykorzystanie narzędzia pracy jakim jest kontrakt socjalny zawierany z klientem/rodziną w celu rozwiązania ich problemów życiowych; przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osoby/rodziny; udzielanie informacji, wskazówek i pomocy osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej, skutecznie wykorzystując w tym celu obowiązujące przepisy prawa; pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy; podejmowanie współpracy i współdziałanie z innymi specjalistami, a także innymi podmiotami (organizacjami i instytucjami) w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych oraz łagodzenie skutków ubóstwa; podejmowanie interwencji socjalnych w sytuacjach patologicznych, kryzysowych, zdarzeniach losowych, klęsk żywiołowych i ekologicznych; organizowanie i uczestniczenie w projektach socjalnych (np.: zabawa karnawałowa dla dzieci z ubogich rodzin, ogniska integracyjne i imprezy kulturalne i okolicznościowe dla wybranych grup społecznych, itp.); wprowadzanie i systematyczne uaktualnianie danych dot. klienta/rodziny do systemu komputerowego, w tym także pracę socjalną i kontrakt socjalny; prowadzenie obowiązującej w Ośrodku dokumentacji. umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia na czas określony; wynagrodzenie brutto: 2.756,00 + dodatek dla pracowników socjalnych + dodatek za wieloletnią pracę; praca w godzinach od 7.00 do 15.00. Miejsce wykonywania pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2020-02-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, współudział w przygotowaniu i realizacji działań marketingowych,
P.W. MultiMax - 2017-03-15 - Zamość (lubelskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży produktów, realizacja założonych planów sprzedazy, negocjowanie umów i warunków handlowych
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
Aktywna sprzedaż usług hotelowych (rezerwacje grupowe), planowanie i realizacja założeń sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla klientów grupowych, analiza rynku usług hotelowych, raportowanie, monitorowanie. Praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę.
INTERHOUSE 21 SP Z O.O. - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii.
AIDEM MEDIA SP. Z O.O./ BOOMBIT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu i strategii marketingowej, określenie koncepcji i sposobu jej realizacji w celu zwiększenia sprzedaży. Opracowywnie i sprawdzanie efektów reklamy i promocji.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Karwiniec (dolnośląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów, sporządzanie wypłat i ewidencji czasu pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)
- praca w magazynie (załadunek, rozładunek, utrzymywanie czystości, wydawanie towarów, obsługa wózka paletowego)- pakowanie paczek do wysyłki
Firma Handlowa ROL PASZ - 2020-09-25 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa telefoniczna i emailowa klientów zagranicznych, wystawianie faktur, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-07-21 - Wiechlice (lubuskie)
Sprzedaż europalet oraz deski paletowej na rynek Niemiecki, Austriacki, Czeski,Francuski. Pozyskiwanie nowych klientów.Przyjmowanie zamówień i prowadzenie korespondencji, przygotowanie ofert, negocjajcje cen, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji. Udział w spotkaniach z klientem, bieżąca obsługa klienta.
TARTAK GAŁKA Spółka Jawna - 2020-05-12 - Bystra Podhalańska (małopolskie)
Rozmowy handlowe, tłumaczenie dokumentów, redagowanie umów handlowych, koordynacja i logistyka dostaw.
PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Wołów (dolnośląskie)
Ewidencja danych księgowych w systemie ERP i CRM, analiza danych, obsługa operacyjno-księgowa płatności, obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Lublin (lubelskie)
-PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (TECZKI PERSONALNE, KARTY WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, EWIDENCJA CZASU PRACY)-SPORZĄDZANIE UMÓW O PRCĘ, WYPOWIEDZEŃ UMÓW O PRACĘ, WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY-SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH (UMOWY O DZIEŁO, UMOWY ZLECANIE) DLA ZLECENIOBOIRCÓW-SPORZĄDZENIE LIST PŁAC, ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU OD OSÓB FIZYCZNYCH-ROZLICZANIE UMÓW O DZIEŁO I UMÓW ZLECENIE-SPORZĄDZANIE DEKLARCJI DO ZUS, US, GUS. PRFON-ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Ciepłowody (dolnośląskie)
koordynowanie pracy pracownków
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2016-02-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
Wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie umów, podpisywanie, wyszukiwanie Klientów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Udział w pracach dotyczących rekrutacji uczniów, prace logistyczne dotyczące przeprowadzania matur i egzaminu gimnazjalnego, obsługa e dziennika oraz arkusza organizacyjnego, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentów. Prowadzenie arkuszy ocen, księgi uczniów, obsługa logistyczna olimpiad, konkursów, przedsięwzięć naukowych uczniów oraz pakiet spraw wynikających z codziennego funkcjonowania szkoły
III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP - 2020-03-12 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, klientów. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie listy płac oraz rachunków do umów. Ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności w pracy. Prowadzenie akt osobowych w tym przygotowywanie umów o prace, zleceń itp. Przygotowywanie oświadczeń, zezwoleń i kart pobytów dla cudzoziemców. Archiwizacja dokumentów. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2020-05-26 - Katowice (śląskie)
ogólny nadzór i odpowiedzialność za montaż elementów prefabrykatów. Przygotownie technologiczne do montażu. Wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-05-30 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów w języku rosyjskim, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, wsparcie i udział w bieżących pracach działu
GAMET S.A. - 2016-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)