SPECJALISTA DS. EKSPORTU(NR 0761) Trzeciewiec oferta pracy ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU(NR 0761)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienat zagranicznego; realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych; analiza raportów sprzedażowych; komunikacja z działami współpracującymi; umiejętności negocjowania z klientem wielokulturowym; obsługa dokumentacjo dostaw WDT i poza UE
Data publikacji: 2018-02-05
Lokalizacja: Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:86-022 Trzeciewiec 40, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klienat zagranicznego; realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych; analiza raportów sprzedażowych; komunikacja z działami współpracującymi; umiejętności negocjowania z klientem wielokulturowym; obsługa dokumentacjo dostaw WDT i poza UE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU(NR 0761)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzeciewiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość języków obcych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bezpośrednia obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość technik sprzedaży
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : doświadczenie w programie SYMFONIA lub szybko się uczysz; swobodnie tworzysz prezentacje w Power Point, zestawienia w Exelu[Uprawnienie 2] : znajomość języka angielskiego na pozomie biznesowym.[Umiejętność 1] : kompleksowa obsługa klienta zagranicznego, wynagrodzenie; motywacyjny system wynagrodzenia pensja+ prowizja;[Inne] : Umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji online i offline, ewentualne trudności traktujesz w kategoriach wyzwań,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
86-022 Trzeciewiec 40, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNATrzeciewiec 4086-022 Dobrczlubdokumenty należy przesłać na adrese-mail: grazyna.jankowska (at) romaniktools.comlubtel. 605-939-696
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Dobrcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzeciewiec
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, 6-ścio miesięczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Aplikacje nadsyłac na adres kadr (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Rybnik (śląskie)
Praca na stanowisku kucharza. Sztuka kulinarna obejmująca kuchnię indyjską oraz arabską. Przygotowywanie i podawanie potraw, napoi z zakresu kuchni bengalskiej (hinduskiej).
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Gostynin (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży. Przyjmowanie ofert, prezentacja i sprzedaż ofert. Kontakt z klientami, marketing. Kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych.
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-02-03 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-05-09 - Rogoźno (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomocnik elektromontera, praca w zawodzie, delegacji
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa zagniatarki,Oferujemy możliwość rozwoju,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie projektów finansowych ze środków unijnych. Księgowanie wynagrodzeń osobowych. Rozliczanie międzyokresowe kosztów. Uzgadanianie ZFŚS. Dekretowanie i księgowanie faktur zakładu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-12-05 - Częstochowa (śląskie)
jw.
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kontraktów zagranicznych w eksporcie i imporcie; utrzymywanie i rozwijanie bardzo dobry relacji z klientami i dostawcami głównie z Chin; obsługa telefoniczna i korespondencyjna klientów w zakresie sprzedaży i reklamacji
MONDEX ANNA I JERZY AFFEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
badanie oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Fakturowanie, prowadzenie rachunków klientów ukraińskojęzycznych. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
jw.
Buchalter Sp. z o. o. - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
wyjazdy do klientów, koordynacja dostaw pieczywa, organizowanie degustacji pieczywa u klientów, praca na terenie Zawiercia i woj. śląskiego
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-09-01 - Zawiercie (śląskie)
aktywna obsługa klienta, zmiana ekspozycji na sklepie, sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2019-01-29 - Kraków (małopolskie)
Wymagana biegła znajomość jezyka niemieckiego w mowie i piśmie
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-11-19 - Gogolin (opolskie)
Montaż bram garażowych i przemysłowych, montaż automatyki, montaż szlabanów. Praca na terenie woj.opolskiego. Istnieje możliwość przyuczenia i szkolenia na wskazanym stanowisku.
RENOVIA PPHU Krzysztof Gruska - 2019-04-04 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism, tworzenie akt, badania rynkowe, zadania bieżące w zakresie prowadzenia biura/kancelarii
VLINSS Arleta Kur - Iława - 2016-09-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wystawianie dokumentów przyjęcia, produkcji i sprzedaży w systemie raks SQL, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji, administrowanie kontraktami i ich realizacją, administrowanie kalendarzem i organizacją spotkań, zebrań oraz podrózy służbowych zarządu
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2017-12-04 - Reguły (mazowieckie)
- Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. - Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka tureckiego).- Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.- Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Przyjęcie towaru, rozładunek towaru, paletowanie, czynności porządkowe w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Rusiec (łódzkie)
Obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS.Naliczanie, weryfikacja i sporządzanie list płac, uzgadnianie z FK.Ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu.Wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków itp.Sporządzanie deklaracji ZUS, US i PFRON i sprawozdań dla GUS.Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami komorników sądowych.Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotyczących zasad wynagroadzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczenieom społecz nym i zdrowotnym.Wystawianie zaświadczeń dla pracowników.Sporządzanie zestawień dla zarządu.Generowaniei weryfikacja PIT-4, Pit-11.Prowadzenie kasy spółki.Księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych.Przygotowywanie przelewów bankowych. Udział w rozliczeniupodatku VAT i przygotowywaniu deklaracji podatkowych.Kontakt z pracodawcą: 71 323 57 23, kadry (at) wm.wroc.pl
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o - 2019-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2017-10-10 - Mielec (podkarpackie)
- obsługa kadrowa,- prowadzenie płac, składek ZUS, podatków, PFRON
Spółdzielnia Ogrodniczo-Pszczelarska "Sopex" - Krosno - 2018-07-25 - Krosno (podkarpackie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów , podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2017-09-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)