SPECJALISTA DS. EKSPORTU I IMPORTU Grzybno oferta pracy "WAN" Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU I IMPORTU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo, utrzymywanie pozytywnych relacji, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów. Reprezentowanie firmy na targach zagranicznych.
Data publikacji: 2017-03-21
Lokalizacja: Grzybno (pomorskie)
Pracodawca: "WAN" Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rybacka 24/a, 83-300 Grzybno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo, utrzymywanie pozytywnych relacji, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów. Reprezentowanie firmy na targach zagranicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU I IMPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grzybno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 01.04.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
gruziński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: "WAN" Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Rybacka 24/a, 83-300 Grzybno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pn-pt, Godziny : 10-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grzybno
Ulica pracodawcy: Rybacka
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmuje się głównie sprzedażą hurtową pozostałych artykułów użytku domowego. Współpracuje z PUP od października 2006 roku.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
zh
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:15-14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Dobra umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacji pracy własnej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 32-323-44-94, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SKOK PIAST - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, praca na terenie całego kraju
Dreman Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Krapkowice (opolskie)
do uzgodnienia
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Lubenia (podkarpackie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WPROWADZANIE DANYCH DOT. KLIENTÓW DO SYSTEMU, KOORDYNOWANIE PROCESU WYSYŁKI, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA KLIENTÓW, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ, PRAWIDŁOWE FAKTUROWANIE ORAZ WYSTAWIANIE FAKTUR KORYGUJĄCYCHPraca w godz. 8-16
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-09 - Słupsk (pomorskie)
analizowanie rynku potencjalnych dostawców i odbiorców technologii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
dbanie o bezpieczeństwo własne, przewożonych pasażerów, przewożonego ładunku oraz użytkowników drogi przez rygorystyczne przestrzeganie ""Prawa o ruchu drogowym"",
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Góra (dolnośląskie)
bezpośredni kontakt z klientami ze Szwecji oraz Ukrainy, rozwiązywanie problemów klientów, negocjacje warunków
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: 1). nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); 2). sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wysokość wynagrodzenia: podstawa (od 3 500 zł brutto do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji) + premia + dodatek stażowy.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2017-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
zajmowanie się sprawami personalnymi firmy
COMFORT S.A. - 2017-10-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca w ksiegowosci,prowadzenie dokumentacji
Przedsiębiorstwo - 2016-05-09 - Gradowice (wielkopolskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaż tworzyw do Chin, budowanie relacji handlowych w kraju i za granicą, monitorowanie rynku oraz działaności konkurencji
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-04-11 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty.Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów.Przyjmowanie oraz obsługa gości firmy.Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej.Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu.Organizacja spotkań firmowych.Przygotowywanie pism w imieniu Wojewódzkiego Komendanta i jego zastępcy.Inne prace administracyjno-biurowe.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie kampani reklamowej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)
demontaż pojazdów, składowanie i sprzedaż zdemontowanych części
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radom (mazowieckie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- profesjonalne i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowych i pozabankowych przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów,- dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb klienta,- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,- realizowanie zadań sprzedażowych,zapewnienie klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi,- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- obsługa punktu kasowego
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Przygotowywanie dokumentów magazynowo-handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług. Przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów mstropowych, rysunków technicznych (CAD). Praca w godzinach 7.00-15.00, 10.00-18.00
FABRYKA STROPÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Konarzyce (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
obowiązki z zakresu spraw kadrowo-płacowych
DERSŁAW Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Zawada (świętokrzyskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)