SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D

Data publikacji: 2017-07-21

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Damrota 43a, 50-306 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ORGANIZACJA PRACY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W BRANŻY

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe, staż pracy 3 lata na danym stanowisku, znajomość MS OFFICE, doświadczenie w branży, dobra organizacja pracy. Umiejętności : umiejętność pracy „pod presją czasu”, komunikatywność i umiejętność pracy z klientem, dyspozycyjność, preferowana specjalność w zakresie sieci i instalacji sanitarnychInne : dodatkowym atutem będzie znajomość programów do kosztorysowania, w tym NORMA

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy: RP.411-386/09

Nazwisko osoby zgłaszającej: Mariusz Snopkowski

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.07.2017

Data dodania oferty pracy: 20.07.2017

Oferta pracy ważna do: 21.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 3 000 PLN

- Opracowanie oraz aktualizacja metodologii rozliczania kosztów Spółki. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Analiza kosztów. Współpraca przy rozliczaniu kosztów na ośrodki zadaniowe i usługowe przy ścisłej współpracy z działem księgowości i z pozostałymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Bardzo dobra znajomośd Excel'a. Znajomość analizy budżetowej. Umiejętność analitycznego myślenia. Znajomość zasad rachunkowości i controllingu. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale księgowości/controllingu. Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Umiejętność organizowania własnej pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 774 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w marketingu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieWspółpraca z kontrahentami z zagranicy
AGRA Gospodarstwo Rolne - 2017-01-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 300 PLN

Prowadzenie kadr i płac oraz obłsuga dofinansowań z PFRON
RESPECT SYSTEM Paweł Molenda - 2016-12-20 - Puławy (lubelskie)

KIEROWCA-DOSTAWCA - od 3 500 PLN

DYSTRYBUCJA PIWA I NAPOJÓW NA TERENIE RYBNICKIEGO OKRĘGU WĘGLOWEGO. MIASTA RACIBÓRZ, RYBNIK, ŻORY, WODZISŁAW ŚL., JASTRZĘBIE ZDRÓJ, KĘDZIERZYN-KOŹLE. ROZŁADUNEK TOWARU I ZAŁADUNEK POWROTNY PUSTYCH OPAKOWAŃ W PUNKTACH ODBIORU, ROZLICZENIE DOSTAW.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-DORADCZE "SAMTRANS" Radosław Burnat - 2016-06-30 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS.SOCIAL MEDIA I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA SEKCJI ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - od 2 645,86 PLN

-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewniwnia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizuje faktury telekomunikacyjne, tworzy i kontroluje bilingi, sprawuje nadzór oraz dokonuje rozliczenia kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfiguruje urządzenia telekomunikacyjne i sieciowe w celu poprawnej pracy oraz przeprowadza aktualizację oprogramowania w celu wykorzystania najnowszych wersji;-wykonuje i uaktualnia schematy łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowyje specyfikę sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych;-prowadzi wykaz abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów telefonicznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KIEROWCA KAT. C+E (O) - od 3 500 PLN

transport miedzynarodowy, trasa Polska-Szwecja
Kuklewicz Józef Usługi Transportowe Prywatny Przewóz Osób - 2015-11-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WITRYNY AUKCYJNEJ Z J. NIEMIECKIM - od 20 PLN

Opis stanowiska: mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU - od 4 000 PLN

rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-07-27 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - od 2 500 PLN

1) Tworzenie nowych dekumentacji technicznych2) Wdrażanie zmian i modyfikacja dekimentacji technicznej 3) Wspomaganie działu handlowego
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ORGANIZACJI SZKOLEŃ TECHNICZNYCH - 2 000 - 3 500 PLN

Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, poprzez fax/czat, drogą korespondencji tradycyjnej. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA Z ZAKRESU MONTAŻU OPON PRZEMYSŁOWYCH - od 1 850 PLN

Profesjonalna obsługa montażu opon przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 997,4 PLN

Przygotowywanie wniosków/aplikacji itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Nowy Sącz (małopolskie)

OPIEKUN KLIENTA 99 - od 2 400 PLN

pozyskiwanie klientów na rynku arabskim, ustalanie warunków współpracy, sporządzanie dokumentów w języku arabskim i francuskim (praca na terenie Żyrardowa i na terenie kraju)
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert i warunków handlowych.
INFOVER S. A. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA I PROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 8 500 PLN

PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ZŁOŻONEGO OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY BIZNESU (SCADA/DMS/EMS), STOSOWANIE NAJLEPSZYCH MEDOT ROZOWJU OPROGRAMOWANIA W CELU ZAPEWNIENIA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PRODUKTU.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMU PŁATNIK K/M - 2 631,15 - 2 918,8 PLN

zgłaszanie pracowników do ZUS, wyrejestrowywanie pracowników, dokonywanie korekt kont ubezpieczonych
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ CZUJNIKÓW NOX - do 8 000 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: zbieranie analizowanie danych z centrali w Japonii;analizowanie czynników NOX w zakładzie Polskim; przetwarzanie i analizowanie danych; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych do Japońskiej centrali; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

-udział w ustalaniu kosztów produkcji wyrobu -sporządzanie rysunków oraz dokumentacji ofertowej -przygotowywanie i nadzór nad dokumentacjązwiązaną z przekształcaniem wyrobów oraz z wdrożeniami nowych wyrobów-udział w przygotowywaniu procedur produkcji-współpraca z innymi działami -praca w biurze w siedzibie firmy
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO ROZLICZENIOWYCH - od 1 850 PLN

Ewidencja dokumentów, tworzenie raportów, współpraca z klientem w zakresie ofert ubezpieczeniowych.
UNIVERS Dębniak Łukasz - 2016-08-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 500 PLN

- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości,- wspieranie zespołów projektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem,- nadzorowanie i działania korygujące i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,- współuczenie w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,- ustalanie kryteriów akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrobu,- monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw,- sprawdzanie zgodności procesu i produktu na podstawie planów,- opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kościerzyna (pomorskie)


Wybierz powiat